SELAM BEBİŞLERİMMM YA BEN SİZİ YİYEYİM Mİ NE YAPAYIM?45 OKUNMA NEDİRRR??TOPLAM 148 OKUNMA ALMIŞIM HEPSİ SİZİN SAYENİZDE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZE!BU BÖLÜM İÇİN 10 YORUM İSTERİM ÇÜNKÜ UZUN YAZACAĞIM,YANİ ÖYLE DÜŞÜNÜYORUM!GEÇEN BÖLÜM İÇİN 5 YORUM İSTEMİŞTİM 17 GELMİŞ ÇOK SAĞOLUN^^
BU BÖLÜMDE YAN SHİPLERİMİ KULLANABİLİRİM!EĞER ABARTI OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ Bİ KISIM VARSA YORUMLARDA BELİRTİN LÜTFEN!KENDİ KENDİME KAFAMI YİYORUM ÇÜNKÜ KEŞKE ONU YAZMASAYDIM VB. SON OLARAK LÜTFEN HAYALET OKUYUCU OLMAYALIM!YAZIM YANLIŞI OLURSA GÖRMEZDEN GELİN LÜTFEN!SİZİ SEVİYORUM İYİ OKUMALAR BEBİŞLERİMM!!^^
Hatırlatma
Ertesi gün
Kafamda ki aptalca senaryolardan sonra uyuyakalmıştım.Alarmımın sesiyle uyandım, annem bana sesleniyordu her halde kahvaltı hazırdı okul kıyafetimi giyip annemin
Yanına gitmiştim annem dış kapımızın önünde biriyle konuşuyordu.TANRİM KONUŞTUĞU KİŞİ TAEHYUNG'TU!TAEHYUNG'UN ORDA NE İŞİ VAR?!YOKSA..YOKSA İNTERNETTEKİ KİŞİNİN BEN OLDUĞUNU ANLAMIŞ MIYDI?AMA NASIL!
Annem beni görüp yanına çağırmıştı.Taehyung'a hep yakışıklı oğlum benim diyordu ne demek yakışıklı oğlum?Annem Taehyung'un bana zorbalık yaptığını öğrense bunları diyebilir miydi?Kafamdaki düşünceleri yok edip annemin yanına giderken Suho'yu ve Yoongi'yi görmüştüm.
OTURDUĞUM YERİ NERDEN ÖĞRENMİŞLERDİ?!Kesinlikle bu işte bi bokluk vardı.Suho beni gördüğü an gülümsemişti.Bu gülümsemeyi biliyorum..Her zorbalığına başlamadan önce bana böyle sırıtırdı.
Jimin hyunglara ulaşmam lazımdı,ya anneme zarar verirlerse?Telefonumu elime alacakken annem beni durdurdu birden elime çantamı tutuşturup dışarı adım atmamı sağladı."Tatlım ne güzel arkadaşlar bulmuşsun böyle!Jimin ve jisoodan sonra hiç arkadaşın olmayacağını sanmıştım hadi çık beraber gidin okulunuza tamam mı yakışıklı oğlum?"
Yakışıklı oğlum derken Taehyung'a bakıyordu.Taehyung kafasını sallayınca midemde kelebekler uçuşmuştu.Annem bana söz hakkı vermeden dışarı atarmışcasına yavaşca ittirdi "Bay bay oğlum dikkatli gidin iyi eğlenceler!!"diyip kapıyı suratıma kapatmıştı.Jimin hyungların gelmesine 5 dakika kalmıştı neyse ki hep vaktinde gelirlerdi.
Taehyung'a bakmıştım.Yüzünde ki gülümseme gitmiş yerine bambaşka bir gülümseme gelmişti tam o sırada Suho ensemden tutup "Hadi gidelim oğlum" annemi taklit ediyordu.Yoongi minik bir kahkaha atmış önden yürümeye başlamıştı.
Kesin yine zorbalıklar yapacaklardı.Umarım bu sefer hastanede uyanmam..Suho beni tenha bir yere getirmiş Taehyung ve Yoongide arkamızdan gelmiştiler.Geldiğimiz yerde emily de vardı.Tamamdır belli oldu kesinlikle bir zorbalık vakası!
Suho saçımdan tutup beni yere atmıştı.Ellerim yere sürtündü öyle canım yandı ki!Bu dün gece bana 'bebeğim' diyen Taehyung muydu?Taehyung "Ne bakıyorsun bana?"demişti hırçınca kafamı hemen öne eğmiştim.Gözlerim doluyordu."Ayy bebeğimiz ağlayacak sanırım!"BEBEĞİMİZ Mİ?YOKSA ÖĞRENMİŞ MİYDİLER!OLAMAZ BU BENİM SONUM OLUR!Ellerim titriyordu.
Suho birden karnıma bir tekme geçirmişti.Ah Tanrım bu gerçekten çok acıtmıştı.Suho'nun tekmesinden bahsetmiyorum..Emily gülerek "Naber Bay tiksinç?"diyip saçımı avuçlayıp çekmişti.Acı içinde saçımı tutmuştum.İstesem Emily'i yere yapıştırabilirdim ama Suho ve Yoongi beni bu sefer sert pataklardı..ve ben böyle bir şey olmasını istemiyordum..
Emily bana koca bir tokat atmıştı."HEY BAY TİKSİNÇ SEN BENİ ÖLSEN DAHİ GÖRMEZDEN GELEMEZSİN ANLADIN MI!?"Diye bağırmıştı,fakat ben yüksek sese karşı hassastım..Gözlerimde ki yaşlar yanaklarımdan kayıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MY LOVER BULLY~
FanficOkulda popüler olan Kim Taehyung ve ona aşık olan kurbanı. Okulda inek olarak dalga geçilen Jungkook okulun popüleri olan Kim Taehyung'a aşıktı fakat Kim Taehyung onun zorbasıydı.Jungkook bu yüzden ona gerçek hayatta açılamasa bile ona açılmaya kara...