SELAM BEBİŞLER YENİ BÖLÜMLE GELDİİMM!NASILSINIZ?UMARIM İYİSİNİZDİR SİZİ ÇOK SEVİYORUM!NEYSE ÇOK UZATMADAN BÖLÜME BAŞLAYALIM!
Yazım/noktalama hatası olursa kusura bakmayınn!İYİ OKUMALAR BEBİŞLERİİİMM!
Hatırlatma:
----------
Telefonu açıp mesajını okuyordum.Taehyung'un bana yaklaştığını görmüştüm.HASSİKTİR ANLAMIŞMIYDI?!SALAK JUNGKOOK TELEFONU NEDEN AÇTIN Kİ!
"Sende gelmişsin Jungkook.Kiminle konuşuyorsun?"
"Sanane?"
"Sarhoşkende bu kelimeyi söylemiştin bana."
Taehyung telefonumu elimden alıp birden telefonuma bakmıştı.
Tam o sırada annem beni arıyordu.Büyük ihtimalle Öğretmenim eve gidip gitmediğimi sormak için annemi aramıştı.Annem tam zamanında aradığı için çok mutlu olmuştum.
Annemin aramasıyla telefonda annemin numarası ve annemi nasıl kaydettiğim çıkmıştı."Annen arıyor Jungkook." "Hm-ney?" hemen elinden telefonumu alıp annemle konuşmaya başlamıştım.
Taehyung ise bundan memnun olmamış gibi beni bekliyordu.Büyük ihtimalle annem telefonu kapatınca hemen telefonumu alacaktı.
Acilen bu işten sıyrılmam lazımdı ama nasıl?HEH!AKLIMA BİR FİKİR GELDİ!Annem bana kötü bir şey demiş gibi "NE!" diye bağırarak okulun çıkış kapısına yönelmiştim.Taehyung'un geri sahaya indiğini görünce telefonu kapatıp eve yönelmiştim.
Of ya basketbol turnuvasını kaçırdım!Neden benim üstüme üstüme gelmişti ki bu çocuk?Kız sanmıyor muydu beni?Ama ben erkeğim.
Her neyse.DUR Bİ DAKİKA YOKSA ZATEN BEN OLDUĞUMU ANLAMIŞ MIYDI Kİ?YA SADECE EMİN OLMAYA ÇALIŞIYORSA!?ANANI SİKEYİM BEN BUNU NASIL ANLAMADIM!SENİ SALAK JUNGKOOK!
Bir şey yok,bir şey yok.Anlamamıştır ya değil mi?
----
Sonunda eve varmıştım.Annem hemen ne olduğunu sormuştu.Dün gece hep içtim diyemezdim ki!"Başım ağrıyor anne biraz uyuyayım geçer." "Tamam tatlım baş ağrın devam ederse söyle bana." "Tamam anne" diyip odama geçmiştim.Yatağıma uzandım.
Telefonumu açıp Taehyung'un bana bebeğim dediği mesajları okuyordum.Keşke eşcinsel olsan Taehyung..keşke..
-
Kapıyı biri çalıyordu.Gelen Taehyung'tu "ANNE KAPIYA BAKAR MISIN?" diye bağırmıştım,annem ses vermiyordu.Gidip kapıyı açmıştım.Karşımda bir Taehyung vardı.
"Selam bebeğim,neden bu kadar şaşırdın?" BEBEĞİM?BEBEĞİM DERKEN!Taehyung içeri girmişti."Eviniz çok tatlı jungkook aynı senin gibi." şaşkın şaşkın Taehyung'un suratına bakıyordum."Bana şaşkın şaşkın bakmaya devam edersen gerçekten çok kötü olacak,mhh böyle çok tatlı görünüyorsun bebeğim."
"NE,NEY!" Taehyung dudakları beğeniyle bükülmüştü.Sadece ona bakıyordum.Birden üstüme üstüme gelmeye başlamıştı.
"Sana kötü olacak demiştim Jungkook!" diyerek beni odama sıkıştırmıştı.
Birden tişörtünü çıkartıp üstüme geldi.Dudaklarımız tam buluşacakken.
---
"ANANI SİKEYİM NOLUYOR!"Şaşkınlıkla gözlerimi açmıştım siktir ya rüyaymış.O kadar gerçekçiydi ki.Tanrım birde sırılsıklam terleşmiştim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MY LOVER BULLY~
FanficOkulda popüler olan Kim Taehyung ve ona aşık olan kurbanı. Okulda inek olarak dalga geçilen Jungkook okulun popüleri olan Kim Taehyung'a aşıktı fakat Kim Taehyung onun zorbasıydı.Jungkook bu yüzden ona gerçek hayatta açılamasa bile ona açılmaya kara...