Bölüm 15

385 36 75
                                    

SELAM BEBİSLERRRR KARNELER NASİL KARNELERRR?KOTU GELDİYSE UZULMEYİN BOS VERİN!SONUCTA İLERDE Bİ BOKUMUZA YARAMİCAK:)

NEYSE NASILSINIZ İYİMİSİNİZ?UMARİM İYİSİNİZDİR^^BU SEFER SINIRIMIZ 15 OY 20 YORUM?

BU ARADA TEKRAR SOYLUYORUM HİKAYENİN DEVAMİ FULL DESTEĞE GÖRE OLACAK ANGST FALAN OLABİLİR YANİ..AMA SUANLİK ÖYLE BİR ŞEY GÖZÜKMÜYOR!^^

BU HİKAYENİN ANGST OLMADAN DEVAM ETMESİNİN HEPSİ SİZİN ESERİNİZ!KENDİNİZLE BİR GURUR DUYARSINIZ ARTIK ŞU TATLIŞLARI YARIM BIRAKMADIĞINIZ İÇİN :)

NEYSE BEN SİZİ DAHA FAZLA TUTMAYAYIMM İYİ OKUMALARRR!
Yazım/Noktalama hatası olursa kusuruma bakmayın^^

Hatırlatma:

Bir saat sonra:

Taehyung çok terlediği için soyunma odasına kıyafetlerini değiştirmeye gitmişti.

Taehyung bir kaç dakikadır çıkmadığı için meraklanıp bende soyunma odasına gitmiştim.

Her yer kararıktı.Bir şey gözükmüyordu.

Siktir inleme sesi geliyordu amına koyayım!

Hafifçe sese doğru gidip Amy'i görmüştüm.Birisiyle öpüşüyordu.

Biraz daha dikkatlice bakınca...Bu kişi...

BU KİŞİ TAEHYUNG'A BENZİYORDU.?!

Gözlerim dolmaya başlamıştı...Neden ona güvendim ki?Babası yüzündenmiş?Siktirsin oradan..!Ağlamaya başlamıştım.Onları izliyordum..Ne güzel öpüşüyorlardı öyle..

Birde bana 'ben hep sana aittim..' diyordu..Ağlamam şiddetlenmişti.Ağlayarak okuldan çıkmıştım.

Sadece koşuyordum hiçbir şey yapmadan..boş bir zihinle.Hiçbir şey düşünemiyordum..

Hıçkırıyordum,koşarken herkes bana bakıyordu.

Eve varmıştım.Yatağıma uzanıp ağlıyordum,annem işteydi evde tek başımaydım..

Evde kimse olmadığı için ağlama seslerim evde yankılanıyordu..

Neden Taehyung..neden?!Neden yaptın bunu bana..?

Ertesi gün:

Gözlerimi açmıştım.. başım çok ağrıyordu.Gözlerim şişmişti.

Annem gelip beni uyandırmıştı,ama ona bu gün okula gitmek istemediğimi söyleyerek onu terslemiştim.

Tekrar ağlamaya başlamıştım.Kalbim kırılmıştı,öpüşmüştüler.."HANİ BABAN DEMİŞTİ HANİ BABAN ZORLAMIŞTI?!"

Kendi kendime bağırıyordum."NEDEN!Nedenn..?"

Kolumu gözlerimi kapatacak şekilde kafama uzatmıştım.

Ağlıyordum,başım çatlıyordu fakat bu benim umrumda bile değildi..

Ağzımdan küçük küçük ağlamayla karışık hıçkırık sesleri çıkıyordu.Onları gördüğüm an aklımdan çıkmıyordu..

Ve bu benim daha da moralimi bozuyordu."Hani bana aittin..?"

İçimi bir öfke kaplamıştı.."OLAMAZ!İSTEMİYORUM..! HAYIR HAYIR HAYIIR!"

Hıçkırıyordum.."Neden o..?NEDEN BEN DEĞİLİM!?"

Ellerimle saçımı geri atmıştım.Anlık bir sinirle duvarı yumruklamıştım.

~MY LOVER BULLY~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin