Bölüm 11

438 39 36
                                    

SEELLLAMMM NASILSINIZ BEBİSLERİM?BU ARALAR YAZAMADİM HİÇ:/SINAVLAR BAŞLIYOR HERKESE BAŞARILAR!BU SEFER Kİ SINIRIMIZZ!7 OY 14 YORUM!^^

CANIM ÇOK SIKILIYOR BU ARALAR, HİÇ BİR ŞEY YAPASIM YOK:/NEYSE SİZİ ÇOK TUTMAYAYIMM İYİ OKUMALARRR!^^Yazım/Noktalama hatası olursa kusuruma bakmayınn!^^
Hatırlatma:

"Günaydın çocuklar.Bu gün sınıfımıza 2 yeni kişi geldi.Umarım onları hoş karşılarsınız,onlarla iyi anlaşın!"

Herkes hep bir ağızdan "TABİ HOCAM!" diye bağırmıştı.O sırada kapı tıklatılmıştı."Gel yavrum."

Demişti Fizik hocası.Sınıfa bir kız bir erkek girmişti.

ANANI SİKEYİM!BU BU KIZ TAEHYUNG'A FOTOĞRAF ATTIĞIM KIZDI!

KAİ!KAİ'DE BURADAYDI!SİKTİR MAHVOLDUM.BEN BİTTİM!

Kai bana bakıp gülümsemişti.ONU BUNU BOŞ VER BEN NE YAPACAĞIM?TAEHYUNG YA O KIZI BEN SANIP ONUNLA YAKINLAŞIRSA?YA SEVGİLİ OLURLARSA?!

Başıma gelmeyen bir bu kalmıştı,oda geldi!Herkese hayırlı uğurlu olsun!Ya o kızla birleşip bana zorbalık yaparlarsa?OLAMAZ,OLAMAZ!Yoongi bana bakıyordu,bense kafamı öne eğmiştim.

Ne yapacağımı düşünüyordum.NE YAPABİLİRİM?DÜŞÜN JUNGKOOK DÜŞÜNN!Ah Tanrım aklıma hiç bir şey gelmiyor!

Ağlayacağım şimdi resmen!Kız bana bakıp bir gülüş atmıştı.Bu gülüşte neydi böyle?Aynı Emily'nin iğrenç gülüşüydü.

Kızın ismi..Taehyung'un en sevdiği kız isimlerinden Amy'di.Amy Taehyung'un arkasına oturmuştu.Emily ise onları sinirle izliyordu.

Kafam darma dağınık olmuştu.HAYIR DÜNYA'DA BİR SÜRÜ OKUL VARKEN NEDEN BİZİM OKUL?!NEDEN BİZİM SINIF!?

Bunları düşünürken Kai önüme oturmuştu.Etrafım boş sıralarla doluydu,kimse benim yanıma oturmuyor,etrafımda ki sıraları bile boş bırakıyorlardı.

Çünkü ben bir 'Bay Tiksinç'tim' böyle olmayı ben seçmedim ki..?

"Naberr?" demişti Kai.

"Of dön önüne."

"Yine çok sinirliyiz bakıyorumda Jungkook  efendi"

"Dersi dinle,beni rahat bırak!" diyerek onu görmezden gelmeye başlamıştım.Sadece Taehyungları izliyordum.Amy ile hemen kaynaşmışlardı.

Sonunda tenefüs zili çalmıştı.Hemen Jisoo unnielerin sınıfına doğru gidecekken Suho beni durdurmuştu."Kaça bileceğini mi sandın Bay Tiksinç!"

Diyerek kahkaha atmıştı.Arkalarından Taehyung ve Amy'de gelmişti.

"Kendini yeni Kraliçe'ye tanıtmaya ne dersin?YERDE SÜRÜN HADİ JUNGKOOK!Tabii dayak yemek istemiyorsan!" demişti.

Taehyung beni izliyordu.Kai bana bakıyordu 'Yapma!' dercesine bakışlar atıyordu.Suho beni itmişti.Yere düşmüştüm.

"Hadi ama Bay Tiksinç uğraştırma beni!"

Sınıftaki herkes "SÜRÜN,SÜRÜN YERDE SÜÜRÜÜN!"diye bağırıyordu.Gözlerim dolmaya başlamıştı.Tekrar tekrar ve tekrar..

Yerde sürünmeye başlamıştım.Öğretmenler masasından sınıfın kapısına kadar sürünmüştüm.Taehyung bana hoşuna gidercesine gülücükler atıyordu.

Kollarını Amy'nin omzuna koymuş benimle dalga geçiyorlardı."Mhmm!Aferim sana!"

Gözlerimden göz yaşlarım akmaya başlamıştı.Herkes bana bakıyordu,rezil olmuştum yine..Suho beni ensemden tutup ayağa kaldırmıştı.

~MY LOVER BULLY~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin