පිට කොන්දේ හීනි වේදනාවත් එක්කම යම් පිරිසක් සිනා සයුරේ ගිලෙනවා ඇහුන මම ඇස් දෙක ඇරලා බැලුවෙ මොන වෙඩිමක්ද වෙලා තියෙන්නෙ කියලා බලන්න........හුටා............................මම භූමීමාතාව වන්දනා කරලනෙ නින්දෙන්..🙂
හිකි හිකි හිකි ගගා ගයානි ඇන්ටී අම්මයි හිනා වෙනවා..."ආ ගුඩ් මෝනිම් පුතා..😅 😅"
"ගුඩ් මෝනිම් නෙවෙ ගුඩ් නයිට්...😒ඔයාලට තිබ්බනෙ මට නැගිට්ටවන්න..දාගෙන හිනා වෙන්නෙ හූම්ම්.."
මීට ටික වෙලාවකට කලින් සෝෆා එකේ නිදන් හිටපු මන් සෝෆා එක ලග බිම නිදන් ඉදලා තමා නැගිට්ටෙ...ආයෙම මම සෝෆා එකේ ඉදගත්තා...
අම්මේ හොද වෙලාවට අර යකා දැක්කලා නැත්තෙ..නැත්තම් වස චා එකනෙ...
වළක් කපන් වැලලෙනො ඒම උනොත්.."ආ මොකද අපි කතා කරෙ නැ කියන්නෙ...කී සැරයක් කතා කරාද...ඒත් අනෙ තව විනාඩි පහයි ගගා නිදා ගත්තේ.."
"හරි හරි...විහිලු ඕන්නැනෙ ඉතින්"...
"ශෙවෝන් පුතත් දැක්කා ළමයෝ...😅 😅"
මොකාආආආආආආආආක්....අනෙව් ඌ දැකලනේ ඒයී...වස ලැජ්ජාවෙ බෑ....
ආඅ කමක් නෑ...ලැජ්ජා වෙන්න දෙයක්යෑ ඉතින්...බිම නිදා ගත්තා වගෙ තමා...
"..............."
මන් ඒකට මොනවත් කියන්න ගියෙ නැ..මොනා කියන්නද මන්..😒
"අම්මෙ යන්නැද්ද?"
"තමුන් නැගිටිනකම් තමා හිටියෙ.තාත්තත් ආවා...දැන් යමු"
"පුතා ආයෙ එන්න ඕන හරිද මේ පැත්තෙ..අපිත් එන්නම්කො ඔයාලගෙ දිහා..."
හා ඔයාලා එන්න..හැබැයි අර යක්සයව නම් එක්ක එන්න එපා...
කියලා කියන්න ගියත් හරි නැති හින්දා නොකියා හිටියා.."හරි ඇන්ටි..හේ හේ..."
මන් ඉතින් හිනාආආආආආ වෙලා ඇන්ටිටත් වැන්දා...
තාත්තයි විරාජ් අංකලූයිත් සාලෙට ආවා...විරාජ් අංකල්ටත් මන් වැන්දා..
මන් ඉතින් සිරිමත්ගෙ ට්වින්නෙ..😌
හැදිච්ච කොල්ලෙක් හරිත...ඒකට අරු..බලන්න ඉතින් දැන් අපි යනවයි කියලා එලියටවත් බැස්සද...නෑනේ නෑනෙ..
YOU ARE READING
❤️||My Stupid MOON||❤️ [BL✅]
Não Ficçãoඔහු තරුවකි..! ඔහු සදකි..! සද වෙනුවෙන් බලාසිටි ඒ තරුව..අයිතිකර ගත්තා ඒ සද සදහටම..🌙❤️ අයිති වූ නිසා දිලිසුණා ඒ තරුව වෙනදාටත් වැඩිය..🌙❤️ ||SHEWOON+VINUL|| ❤️