EXO-M

1.6K 61 7
                                    

Küçük kız çocuğu Zitao. Herkesten ona bir şey almasını ister ama hiçkimseye bir şey almaz :-D Çok sevimli ve sulu göz biri. EXO üyeleri Tao yu yakışıklı, karizmatik ve çok tatlı buluyorlar.

Doğum: 02:05:1993

Gerçek Adı: Huang Zi Tao

Sahne Adı: Tao

Özel Gücü: Zaman Kontrolü

Takma Adı: Şeftali, Kung Fu Panda

İngilizce Adı: Edison Huang

Burcu: Boğa

Kökeni: Çin

Boyu: 183 cm

Pozisyon: Ana Repçi, Vokalist, Maknae

Memleket: Qingdao, Çin

Özellikler: Savaş Sanatları

Hakkında:

-Mavi rengini, batı yemeklerini, basketbolu ve siyah kedileri seviyor.

-En sevdiği müzik türü hip hop ve R&B

-Fazlaca muhafazakar biri.

-Çin'de Xiumin'le aynı odada kalıyor.

-Kore'de Xiumin, Baekhyun, Chanyeol ile aynı odada kalıyor.

-İdeal tipi güzel ve güzel bir vücut ile kişiliğe sahip kişiler.

-Çıkıştan önce bir yıldan az bir süredir styajerlik gördü.

-Birçok wushu ve rep yarışmalarında birinci oldu.

-Kore'de odasını menejerle paylaşıyordu çünkü başta Tap Tao'nun Korecesi

iyi değildi bu yüzden daha çok Korece öğrenip iletişim kullanmak zorunda

kaldı.

-Fazlasıyla duygusal ve çekici biri.

-Kimi zaman küçük bir kız çocuğu gibi davranabiliyor.

-Tek başına banyo yapmaktan korktuğu için Suho'yu çağırır.

-Bütün üyelerle banyo yapmıştır.

-Sürekli birilerinden bir şey ısmarlamasını ister.

-Korecesi en kötü üyedir, Baekhyun tarafından sürekli taklit edilir.

-En çok yemek yemeyi seven üyedir, bir seferinde 7 kişilik pizzayı tek başına yemiştir.

-Hamam böceklerinden ve hayaletlerden ödü patlar.

-Seksiliğinin doğuştan olduğunu söylüyor.

-Hayat felsefesi: "Siyah halkalarım olmadan asla."

-Üyeler arasında selca kralıdır. Ama makyajsız kendine güveni yoktur.

-Uykuyu çok sever her yerde uyuyabilir, uyurken biri onu kaçırsa ruhu duymaz.

-"Yaja" zamanını çok seviyor. (Yaja kendinden büyüklerle konuşurken kullanılması gereken saygı ifadesini kullanmadan konuşma) "Yaja zamanı gelsin istiyorum. Suho hyunga gidip 'Ya Suho-ya git bana yemek al, hemen' demek istiyorum. Böyle konuşmak çok havalı oluyor. Dürüst olmak gerekirse Suho hyung benimle çok ilgilenir, onu çok sevdiğim için yine böyle konuşmak istiyorum."diyor.

-Gruptaki en iyi özel gücün "zaman kontrolü" olduğunu, yani kendi gücünün olduğunu düşünüyor.

-Zaman kontrol gücünü güzel kızları gördüğünde zamanı yavaşlatmak için kullanmak istiyor.

-Grubun en sulugözlü üyesi.

-Namsan Kulesi'ni çok seviyor.
+++
Guruptan ayrılması beni derinden etkiledi. EXO-M in en sevdiğim üyeleri ardı ardına guruptan ayrıldılar. Şu an Xiumin kaldı en çok sevdiğim umarım oda ayrılmaz.

EXOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin