EXO TEORİLERİ 8

558 12 1
                                    

Arkadaşlar kendimce şu ağaç olayına yorum getirmek istiyorum. Bunu zaten söylemiş olanlar olabilir ama ben uzun zamandır düşündüğüm bir şeyi paylaşmak istiyorum.
Şu MAMA klibinin başında tanıtılan ağaç mevzusu var ya.
Bildiğiniz gibi Adem - Havva kıssası pek çok kültürde çeşitli eserlere ilham ve kaynak olmuştur. Yasak elmayı yiyerek cennetten çıkarılma ve cezalandırılma olayı.
Bu kıssayı farklı şekilde ele alan örnekler de mevcut.
Naruto animesini izleyenler bilirler.Ootsutsuki Kaguya başka gezegende yaşayan bir kadın. [''Shinju'nun meyvesini yok eden ve çakranın atası haline gelen, ayrıca On Kuyruklu olarak bilinen canavarın yaratılışının bir parçası olan Prenses Kaguya Ōtsutsuki (大筒木カグヤ, Ōtsutsuki Kaguya), Hagoromo Ōtsutsuki ve Hamura Ōtsutsuki'nin annesidir.'' (bu kısım Uzumaki Naruto facebook hesabından alıntıdır)]
Ootsutsuki bir nevi Havva ama şöyle bir fark var ki bu kadının oğulları annelerinin gücünü çalıyor yasak olan ağaca gitmemeleri gerekmesine rağmen gidiyorlar. Bunun üzerine sinirlenen Ootsutsuki kırmızı gözlü bir canavara dönüşüyor ve oğulları onunla savaşıp onu mühürlüyorlar ve bu olay sonrası AY dediğimiz gezegen oluşuyor.
Dikkat ederseniz MAMA anne demek ve EXO bir nevi Havva'nın çocukları. Annelerinden gücü miras aldılar ve dünyayı annelerinden koruyorlar. Ki klipte kırmızı bir güçten de bahseder. Bu hikaye Adem HAvva kıssasının asya kültürüne yansımış hali.
Gelelim esas olaya; Burası benim şahsi fikrim ama düşünmeden de edemiyorum.
Oğullarına öfkeli kadın dünyaya geri dönüp gücünü geri alacak ve dünyayı da yok edecek. Ve ayda mühürlü olduğunu söylemiştim o nedenle tutulma olduğu zaman EXO MAMAdan dünyayı korumak zorunda ve savaş başlayacak.
Hikayeye göre gidersem onu yenmeleri için 12 adam güçlerini birleştirmek zorunda çünkü annelerinin gücünü paylaşmışlardı ve onu yenmek için hepsinin gücünün birleşmesi şart.
Ayrılan üyelerden dolayı burası nasıl şekillenir bilemiyorum ama ortada dönen ot 12 lafları kafa karıştırıyor.
Beyni yanan varsa kusura bakmasın HEPİMİZE GÜZEL BİR CB DİLİYORUM zira bu cb sağ çıkamayacağız.

EXOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin