[☆☆☆] D.O.'nun High Cut dergisi Şubat sayısı röportajı. Keyifli okumalar.~
Soru: Çok fazla inek gibi çalışıyor imajı veriyorsun. Bu sadece çektiğin filmin biraz baskısını görüyormuşuz gibi hissettiriyor, TV'ye döndüğümüzde EXO'nun yeni bir şarkıyla çıktığını görüyoruz. Bunun sadece basitçe zor olduğunu söylemek çok zor hissettiriyor.
Kuyungsoo: Ahyoo, değil. Şey... Meşgul olmak yani aynı anda iki şeyde çalışmak yardımcı olamaz. Ama ben çoktan adapte oldum. Aksine, dinlenmek için vaktim olduğunda artık boş hissetmeye başlıyorum. Ama o zaman bile, her zaman keyifli bir şekilde. (Güler.)
Soru: Sen bu şekilde derinlemesine gömülü gözüküyorsun. Sadece Unforgettable için, esmerleşmiş yüzünle mükemmel bir köy çocuğu oldun ve Seul'e döndüğünde Asya çapında bir idol oldun. Bir anahtarın dönmesi gibi değiştin.
Kyungsoo: Bu hiç zor değildi. İyiydi çünkü EXO'nun aktiviteleri sürekliydi ve samimi hale geldi. Eğer sahneye gidersem, her şey onu takip eder.Soru: Gerçek şu ki, senin ajansının seni oyunculuk içine sokmaya niyeti yoktu. Oyunculuğu düzgün bir şekilde öğrenmemenin bunun yüzünden olduğunu duyduk. Ama tesadüfen EXO'dan oyunculuğa giren ilk sen oldun.
Kyungsoo: Dürüst olmak gerekirse ilk olmak şöyle dursun ben oyunculuğa girmek hakkında da düşünmüyordum, ama şans aniden belirdi. Bir gün Cart'ın senaryosu bana geldi. "Wow" dedim ve bu yüzden kabul ettim.Soru: Oyunculuğa şansla başladın ama yeteneğin neredeyse tartışılmazdı. Bu çeşit bir tepkiyi öngörmüş müydün?
Kyungsoo: Kendi oyunculuğumu izlediğimde her zaman pişman ve bir şeylerin eksikliğini hissetmeme rağmen, bu gerçekten iyi hissettirdi. Diğer insanlar beni iyi niyetli seyrediyor. Bu beni şaşırtıyor ve kendime güvenmeme yardım ediyor. Doğrusu ben övülmekten zevk alan birisi değilim. Bunun beni içine çekip daha iyi hissettirmesi gerekmiyor mu? Hahaha...Soru: Sen gerçekten hiç oyunculuk dersi almadın mı?
Kyungsoo: Evet. Bir kere bile değil...Soru: Daha henüz çok projede görünmemene rağmen, rollerinin çoğu hüzün verici olmuş görünüyorlar. Ama çok geçmeden Unforgettable için neşeli köy çocuğuna dönüştün.
Kyungsoo: Hüzün verici ya da neşeli. Ben sadece oyunculuk yapmakla çok eğleniyorum. (Güler). O yana da bu yana da sahibim. Bu denk gelme de tercih etme de değil ama her ikisini de bulmak ilginç.Soru: Unforgettable nasıl bir çekimdi? Biz çok uzakta kırsal kesimde olduğunu duyduk.
Kyungsoo: Biz çekimdeyken, çok sıcaktı ve çok fazla zor iş vardı. Biz çekimde değilken gerçekten eğlenceliydi. Biz (oyuncular) hepimiz akrandık bu yüzden hepimiz birlikte oynadık. (Güler). Biz hepimiz Goheung'un karşısında oynadık, yapabildiğimiz her şeyi yaptık. Bilardo oynadık ve bir filmi izlemek için Sucheon'a kadar bütün yolu gittik. Deukryangdo adasına gittiğimizde denizde balık tutmaya ve yüzmeye gittik. Tıpkı çocuklar gibi, bu unutulmazlar içinde. Dürüst olmak gerekirse, diğer oyuncular benden daha genç arkadaşlar, ama onlar benim hayal edebildiğimden çok daha fazla olgunlar. Çünkü onlar kariyerlerine daha erken başladılar, ama onlarla konuşmak kolaydı ve bu yüzünden biz gerçek arkadaşmış gibi vakit geçirdik.Soru: EXO aktivitelerinden farklı hissettirmiş olmalı.
Kyungsoo: Farklı farklıdır. Çünkü benim EXO'dan olmayan farklı insanlarla vakit geçirdiğim zamanlar her zaman oldu. Bu yeni bir eğlence.Soru: Bu film senin başrol olarak ve lehçe ile oynadığın ilk fırsat.
Kyungsoo: Ben Seul Nonhyeon-dong'da doğdum. Ben gerçekte Jeollanam-do lehçesini kullanan insanların bu filmi izlerken ne düşüneceklerini gerçekten merak ediyorum. Beklentim ve korkum var. Şu an için merağım büyük. Lehçeyi uygunca öğrenmek yerine, onu dinleyerek pratik yaptım ve biz (oyuncular) Goheung'a indiğimizde hiç Seul lehçesini kullanmadık. Simdi bile konuştuğum zaman doğal olarak dilim kayıyor, haha. Filmdeki diğer aktörlerle karşılaştığımızda hala o lehçe ile konuşuyoruz, Seul lehçesi garip hissettiriyor.Soru: O lehçe bir ilktir ve o yüzden melodram türüdür.
Kyungsoo: Beni heyecanlandırdı. Gerçekten. On yedide tekrar hissedemediğim saf aşk, bu film aracılığı ile olan hariç. Bu hoştu. Ve bir daha ne zaman Kim Sohyun ile melodram bir filmde oynayacağım ki? (Güler).
Soru: Sen on yedi yaşında nasıldın? Ya senin ilk aşkın?
Kyungsoo: Ben yalnızca sessiz ve olgunlaşmamış bir öğrenciydim. Benim ilk aşkım lisenin son sınıfında olmuştu. Eğer buna aşk diyebilirsen, o zamandaydı. Çekimler birçok duyguyu geri getirdi.Soru: İlk başrol olarak olacağın bu filmi kendi isteğinle mi seçtin? Gazetecilerden çekimlerin ortasında sahne hakkında bir kez haber yorumu vardı ve sen EXO'dan D.O. yalnızca bir köy çocuğuydun. Yüzünün ne kadar daha karanlık olduğunu görmek bir süprizdi. (Güler). Dürüst olmak gerekirse, (eğer istersen) bunun yerine daha havalı roller alabilirsin.
Kyungsoo: Hayır. Ben -özellikle- havalı şeyleri sevmiyorum. (Güler). Ben senaryoyu aldığımda, durmadan başından sonuna okudum. Okumak bende Beomsil gibi bir karakteri gibi en az bir kere deneme isteği uyandırdı. Ve bizim setteki fotoğraflarımız çok doğal bu yüzden onları daha fazla sevdim. Haha. Eğer orada olsaydın bronzlaşırdın. Dürüst olmak gerekirse, film çekimlerine başlamadan önce şezlongta çalıştım. Çünkü ben soluk taraftaydım. Ama siz bir denemeyle asla Jeollanam-do adası köyünde yaşayan çocukların rengine ulaşamazsınız. Ben bunun üzerinde endişeleniyordum ama oradaki iki günden sonra kendiliğinden oldu. Biz çekimlerdeyken EXO üyelerini 2 hafta görmediğim bir zaman vardı. Kai en esmer üye ama ben ondan daha esmer olmaya başlamıştım. Ve "Wow, gerçekten çok fazla esmerleştim" diye düşündüm.Soru: Bu arada fazlasıyla çocuksu olan görünüşünden korkmadın mı?
Kyungsoo: Endişelenmedim. Bu projeler kendi içimde her zaman eğlenceli. (Güler). İzleyicilerin bakışının nasıl olduğu tabi ki önemli ama eğer kendi mutluluğumsa söz konusu olan daha çok endişeleniyorum. Eğer eğleniyorsam, çekimler eğlencelidir ve eğer çekimlerden zevk alıyorsam, iste o zaman seyircilerin de aynı şeyi söyleyebileceğini hissedebilirim.Soru: Bir oyuncu olarak neyi denemek istiyorsun? Hangi türlerden hoşlanıyorsun?
Kyungsoo: en çok denemek istediğim şey suç üzerine bir şey. Karakterin henüz benim gösteremeyeceğim bir tarafı olmalı. Ya da The Chaser veya I Saw The Devil gibi bir proje.b ben gerçekten kalpsiz olanları seviyorum. Haha.Soru: Birçok kez EXO konserine gittim ve her seferinde EXO'nun süper yıldızlığının etkisini hissettim. Sen EXO'nun ana vokalisin ve ayrıca en aktif oyuncususun. Senin ana hedefin ikisini de aynı anda yapmak mı?
Kyungsoo: Evet. Zor olacak ama yeteneklerimin en iyisini vermek istiyorum. İkisini de yetişebilir miyim bilmiyorum. Hala gitmek için uzun bir yolum var. Bir o kadar da EXO için. Bizim daha fazla yeni yönümüzü göstermemiz gerekli.Soru: 2016 yılında senin için ne olacak? Bu yıl senin ilk başrolünün olduğu yıl.
Kyungsoo: EXO için daha anlamlı bir yıl olmalı değil mi, ayrıca Do Kyungsoo için de? Bence hayatımda iz bırakan bir yıl olacak.