Krisin SM'den ayrılma sebepleri 2

1.6K 57 11
                                    



" SM binasına girerken Kris'i üyeler için bir sürü atıştırmalık alırken gördüm. Bina girişinde Tao Kris'e doğru yürüdü. Çantanın içinden birkaç suşi kutusu çıkardı sonrasında şirketin pratik odasına girdi. "

"Kırmızı ojeli bir kadının Wufan'ı gasp etmeye çalıştığını gördüm. İlk önce Luhan, sonrasında Kris ve Tao korumalar ile birlikte geldi. Xiumin, Chen, Yixing orada değildi. Yifan birçok güvenlik tarafından korunuyordu ve güvenlik görevlileri insanları itti. Özetle, ortalık karmakarışıktı ve Wufan yaralandı."




"Kris gerçekten bir abi gibi hissettiriyor. Hiçbir güvenlik görevlisi ve personel yokken Suho'ya badigartlık yaptı. Suho'yu çıkışa doğru çekti. Kris arkasına geçip siper almıştı ve Suho memnun görünüyordu. Bugü havaalanında çok fazla kişi vardı ve birçok kişi düştü. "

Birçok kişinin onu soğuk bulmasının aksine aslında içinde ne kadar da korumacı bir kişi olduğunu görmenizi umuyorum.

MAYIS 2013:

Wolf geri dönüşünün başlarında bizler onun için endişeliydik. Sessiz, çok sessizdi. Sanki "O olmasaydı da olurdu " gibi.. Muhtemelen acısını tahmin etmeye bile cesaret edemeyiz. Yalnızca dans sahnesinde hareketleri enerjikti. İnatçı, genç bir kurt gibiydi. Sahne dışında ise hep bir köşedeydi, az konuşurdu.

2 HAZİRAN 2013 WOLF FAN MEETİNG:

" Bugün ilk iki sıradaydım ve Wu Yi Fan "Bugün burada Çin'den gelen Çinli hayranlar var mı?" diye sordu. Ben ve arkadaşım hemen ellerimizi kaldırarak "EVET EVET" diye bağırdık. Sonrasında hemen Mandarince konuşmaya başladı ve " Çin'den buraya bizi desteklemeye geldiğiniz için minnettarım, daha sıkı çalışacağız... ( devamını hatırlamıyorum) "


Bir saatten fazla süren radyo programında kağıt üzerindeki Korece terimleri ve kelimeleri okuyup sabırla anlamaya çalıştı fakat tüm yayın boyunca yalnızca "Merhaba, ben KRİS" dedi.

Biz Çinli fanlar sıkıntılı hissetsek de o an bir şey yapamadık. Sırf o birkaç kelime daha konuşsun diye Kore'ye gidebilseydik. Korkma bebeğim, biz burada, birlikteyiz..



28 MAYIS 2013 Wu Yi Fan RenRen Güncellemesi:

"Çatlaklar arasından sızan güneş ışığı"

Sonuç olarak gitmişti ve tek bir ifade paylaştı. "Çatlaklar arasından sızan güneş ışığı"
, kendisi ve Meigeni için bir şarkı.

Şarkının sözleri;

" Ne kadar acı boğazımda kaldı?
Kaç gözyaşı yastığımı ıslattı?
Kaç iz var?
Hiç kimsenin anlamadığını hissediyorum, sadece sessizce tutabilir misin?
Kaç sonsuz gece oldu?
Yalnızlığım ne kadar duyulmadan geçip gitti?
Hayallerim henüz başlamadan kaç rüya ile öylece uçup gitti?
Gece boyunca bekledim ve bugün yeni bir günün başladığını göreceksin
Tsunami gücünü kaybettiğinde bunun yalnızca bir gelgit'in düşüş ve yükselişi olduğunu göreceksin.
Kalbindeki canavarı keşfetmek için sonuna kadar bekleme
O hedefine ulaşmadan önce ben çoktan vazgeçtim
Bu kalp zayıf değil
Her zaman, içinde savaşmaya devam eden şeyler var
Hayatımız hediyeler ile dolu olmaz
Ağrı kaçınılmaz
Hayatın kusurlarından korkma
Her köşede görünen çatlakların arasından sıza bir güneş ışığı var
Peki baştan başlamaya bilir miyiz?
Kalp atışların benimle
Yavaş yavaş büyüyen karanlık gecede birlikte yürüyeceğiz

Neden cesur olamıyor ve hayattaki her çatlağı biz kırmıyoruz?
Güneş ışığı yavaş yavaş her yeri saracak.

HAZİRAN 2013:

Üyeler Happy Camp kayıtları için Çin'e geldiğinde belki de onu uzun süre sonra ilk kez gülerken görme şansı elde ettik.


Growl geri dönüşü. Meigeni'nin yaş ortalaması büyük olduğundan Jiejie fanlar toplu bir şekilde albüm satın aldı. Büyük Kris fan siteleri bu geri dönüşte Kris'e karşı SM'nin daha adil olmasını istediğinden geniş çaplı bir albüm satışı gerçekleşti Çin'de. Ancak biz Meigeni'lerin bu mütevazi hareketi acı gerçekler ile karşı karşıya kaldı.

Biz hayranlar tarafından birkaç gün önce albümler için ön sipariş verdik. Fakat arka vokal ve grup kısımları ile Yifan yalnızca 1 dakika yer aldı. Ne zaman ki There is a place yayınlandı, o zaman insanlar EXO'daki tüm albüm kısımlarının toplamı bile 3 dakika diye espriler yapıldı. ( Burada demek istenen Yifan'ın There İs A Place performansının ne kadar iyi olduğu. Aslında 3 dakikalık bir şarkıya ne kadar hakim olabildiği övülmüş, dalga geçilen taraf EXO'daki şarkı kısımlarının düzenlenmesi olmuştu)

EXO'da olduğu süre boyunca Kris 2 albüm ve 2 mini albüme eşlik etmiş ve hepsindeki kısımlarının toplamı 4 dakika 21 saniye etmiştir.

OVERDOSE Kore Versiyonu klibinde her üyenin yakın yüz çekimi vardı. Kris hariç elbette...
42 kez Kore yayınlarında yüzü kanal logoları tarafından engellendi. SM, Kris için büyük yapımlardan gelen tüm teklifleri reddetti ve Wu Yi Fan adını kullanarak eğlence sektöründeki birçok medya kuruluşu ve moda ikonu ile işbirliği yaptı.

Wu Yi Fan kötü niyetli haberler ile karşılaştığında bir şey yapmadı. 6 yıl boyunca şirket Yifan'a gelen tüm drama rollerini reddetti. Diğer üyeler teker teker filmlerde rol almaya başladığında Yi Fan adına "hiçbir drama veya filmde yer almayacağına" dair bildiri yayınlandı.

Biz Meigeni'ler bu kadar para ve çaba harcarken SM'nin bize getirisi bu oldu, öfkemizi dizginlemekte zorlandık. Gülünç ve acıklı bir durum.

Not: her zaman seni destekleyeceğim Wufan

EXOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin