EXO-M

2K 78 14
                                    

Benim geğik gözlü Lulum. Kendisinin de söylediği gibi gözleri parlıyor (pancak pancak) Kendisi sang namja (erkeksi) olmasına rağmen şirin yüz ve tatlıkıyla adeta küçük kız çocuğuna benziyor. Ve sang namja olmasına rağmen yüz sorunu yaşıyor. Kim ne derse desin bu çocuk kesinlikle SANG NAMJA :-)

Doğum: 20:04:1990

Gerçek adı: Lu Han (鹿晗)
Sahne adı: Luhan (루한)
Lakapları: Küçük şirin prens, Marilyn Monroe, Lulu, Küçük Geyik, Çiçek Çocuk
Özel gücü: Telekinesis (Cisimleri hareket ettirme)
Doğum yeri: Çin, Pekin
Burcu: Koç
Kan grubu: 0
Boy: 178 cm
Kökeni: Çinli
Gruptaki pozisyonu: Vokal, dans ve grubun yüzü
Özel yetenekleri: Zeka kübü çözme, futbol
Eğitim süreci: Nisan 2009 - Aralık 2011

-Luhan, Kore'ye Yonsei Üniversitesine öğrenci değişim programıyla gelmiş. Myeongdong'da alışveriş yaparken bir SM çalışanı tarafından keşfedilmiş.
-2008'de JYP seçmelerine katılmış ancak başarısız olmuş.
-Luhan lisedeyken biraz popülermiş, futbol oynadığı zaman kızlar onun oyununu seyretmek için toplanırmış ama daha önce hiç aşk mektubu almamış.
-Luhan'ın hayali şarkıcı olmakmış çünkü şarkı söylemeyi çok seviyormuş.
-Luhan, SM'in halka tanıttığı 2. EXO üyesidir. (27 Aralık 2011)
-Luhan uyurken kolunu yastığının altına koymak gibi bir huyu var. Bu şekilde uyumanın daha rahat olduğunu düşünüyor.
-Kore'de odasını Sehun ve D.O. ile, Çinde'de Lay'le paylaşıyor.
-Video oyunlarında çok başarılıdır ayrıca zeka kübünü 2 dakikada çözebilir.
-Luhan'ın arkadaşlarının ve fanlarının çoğunluğu kızdır.
-Luhan göründüğünden daha erkeksidir, kolay kolay ağlamaz. Eğer ağlayacak olursa kimsenin onu bulamayacağı bir yere gidip ağlarmış.
-Luhan çabuk sinirlenmeyen, kin beslemeyen iyi huylu bir çocuktur.
-Çin'de ulzzangdı.
-Luhan EXO'nun en romantik 2., en yaramaz 4. üyesidir.
-En geç uyanan üye olarak EXO'nun en tembel üyesi seçilmiştir.
-EXO-M üyeleri arasında moral motivasyon yükselten üye Luhan'dır.
-Luhan'ın ideal tipi uzun saçlı, sessiz, beyaz tenli ve iyi anlaşabileceği bir kızdır.
-Favori şarkıcıları JJ Lin, Jay Chou, Lee Hom, Yu Quan'dır.
-Luhan'ın yükseklik korkusu vardır.
-Luhan'ın favori futbol takımı Manchester United, favori oyuncusu Cristiano Ronaldo'dur.
-Temizlik hastalığı vardır (germafobi) Bu yüzden hiç kimsenin yatağına oturmasına bile izin vermez.
-Luhan Lay'in yaptığı jambon ve kızarmış sosis pilavını çok sever.
-Luhan TVXQ'dan Yunho'nun hayranıdır. Yunho Luhan'a çok iyi davranır, dans konusunda yardımcı olmuş, ona öğretmiştir.
-Luhan normal günlerde bile cildine dikkat eder. Yüz bakımı için dermatoloğa gittiğini itiraf etmiştir.
-Luhan favori şarkıcısı Wang Lee Hom'la düet yapmak istiyormuş.
-Luhan'ın deniz ürünlerine alerjisi vardır.
-Luhan nane aromalı dondurmayı çok sever.
-EXO teaserları ilk defa yayınlanmaya başladığında Luhan çok endişe edip, sürekli videolara gelen yorumları kontrol ediyormuş.
-Luhan morali bozuk, mutlu veya mutsuz olduğunda konuşmak için Lay'e gidermiş.
-Luhan erkeksi ve çekici olmak istiyormuş ama her zaman fanlar ona şirin olduğunu söylüyorlarmış.
-Luhan bir keresinde abur cubur yemeği çok seven Lay ve Xiumin'in zulasını saklamış.
-Luhan bir bayanı gördüğünde bakacağı ilk yer bacakları olurmuş.
-Luhan'ın MAMA albümünde favori şarkısı History ve Angel, XOXO'da Wolf.
-Luhan'ın yapabildiği tek yemek yumurtalı ramendir.
-Lıhan bir keresinde havaalanında Lay'le konuşmaya dalıp önündeki cam kapıyı göremeyip çarpmıştı.

En sevdiği Kore yemeği: Samgyeopsal
En sevdiği renk: Beyaz
En sevdiği müzisyenler: Usher, Akon, Wang Lee Hom
En sevdiği şarkıcılar: H.O.T, TVXQ, Super Junior, SNSD, WestLife, M2M, 8eight
En sevdiği animeler: Dragon Ball, Death Note, Naruto

"Hayallerinden vaz geçme ve ona ulaşmak için denemeye devam et" -Luhan
"Sonsuza kadar birlikte olacağız" -Luhan
"Alarm hep sessizce çalıyor. Duyamıyorum" -Luhan
"En çok Eunhyuk sunbaenime imreniyorum çünkü çok iyi dans ediyor. Ondan dans etmeyi iyice öğrenmeliyim" -Luhan........
****
Ama guruptan ayrılması beni çok ama çok üzdü. Kris ayrıldıktan sonra Luhan da kısa süre sonra ayrıldı.

Guruptan ayırlma tarihi: 05.08.2014

EXOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin