2. BÖLÜM
"Hayal, Hayal!"
Kulaklarımda bir kız sesiyle uyandım. Kafamı kaldırıp baktığımda Damla'yı gördüm. Damla benim en yakın sınıf arkadaşımdı."Uyumuşsun tekrardan okul bitti uyandırayım dedim." dedi kıkırdayarak.
"Ne, nasıl bitti?"
"Tabi sen kan görüp bayıldığın için ve tekrar uyuduğun için"
Ne yani bayılıp ayılıp geri mi uyumuştum? YUH HAYAL!Etrafıma baktığımda buranın sınıf olmadığını gördüm. Revire gelmiştim. Ayrıca damar yolu açılmıştı. Noldu lan bana?
"Beni revire Ilgaz mı getirdi?"
"Evet sen uyanmayınca o da buraya getirmiş."
"Nerde?"
"Şuan okulda değil ama büyük ihtimalle boks antrenmanındadır."
"Salonun nerde olduğunu biliyor musun?"
"Evet de neden?"
"Ona teşekkür etmem gerekiyor."
Gerçekten de ona büyük bir teşekkür etmem lazımdı çünkü beni çok fena kan tutuyordu. Hatta bir keresinde annemin parmağı kesildiğinde 2 saat boyunca hastanede kalmıştım. Eyer Ilgaz uyanamadığımı farketmeseydi şuan büyük ihtimalle kalp krizinden gitmiştim."Hayal saçmalama. Bu halinle nasıl gideceksin?"
"Ben giderim bir şekilde"
"Hayal!"
"Damla!"
"Seni böyle bırakıp gitmiyeceğimi biliyorsun."
"Damla gerçekten gerek yok. Arayacağım şimdi gelir."
"Tamam, ben de bekleyeceğim"
"Daml-"
"Gel şöyle oturalım."
Konuşmama dahi izin vermeden beni banka doğru yürütmüştü. Ben de çok vakit kaybetmeden Sıla'yı aradım. Sıla benim en yakın kuzenim, kardeşimdi. Yalan olmasın her işime koşuyordu. Biraz bekledikten sonra telefonu açtı.
"Sıla"
"Efendim bebeğim."
"Benim bir yere gitmem gerekiyo-"
"Nerdesin?"
"Bizim okulun bahçesindeyim, ayağım yara-"
"Geliyorum."
Allah'ım bu kız tam bir manyak"Noldu?"
"Geliyormuş."
"Tamam."
"Ee"
"Ne ee?"
"Geliyormuş"
"Biliyorum"
"E gidebilirsin."
"Hayal!"
"Of tamam be sustum."
"Yoksa biriyle mi buluşucaksın, sevgilin mi var, eniştem kim?"
"Damla ne saçmalıyorsun?"
"Ne ama."
"Damla biraz daha konuşursan ben kalkıp gidicem."
"Of tamam be sustummm"
Aradan yaklaşık 10 dakika geçtikten sonra okulun bahçesinde siyah modern bir araba durdu ve içinden Sıla çıkıp "gel" işareti yaptı. Oraya kadar gidemediğim için Damla beni dışarıya kadar çıkardı. Daha sonrada Damla'yla vedalaşıp arabanın önünde durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKKUŞAĞININ ACILARI
RomantikSelamm, Hayal ve Ilgaz'ın acılarını yaşamaya hazırmısınız