3. Bölüm
Eve vardığımızda saat 8'e geliyordu. Aslında Ilgaz'ın numarasını alıp ona herşeyi anlatacaktım. Ama tüm gün yorulduğum için bunların hiç birini yapamadım. İçeri geçip uzandım. Sıla'nın evine ilk gelişim değildi. En son 2 ay önce gelmiştim. Evi en son ben düzeltmiş toparlamıştım. Çok belliydi ki benden başka hiç toplamamıştı. Evin içerisi dağınıktı. Ayrıca yerler tozluydu.
Sıla ailesiyle birlikte yaşarken hep toplu ve düzenliydi. Ancak ailesinden kaçıp gizlice ev tuttuktan sonra bu düzenliliği bir anda kayboldu. Bu yüzden Sıla'ya her gittiğimde evini toparlayıp temizliyordum."Hayal! Acıktın mı?"
Bu soruyu sorması çok iyi olmuştu. Çünkü saatlerdir yemek yememiştim."Yani, biraz"
"Acıkmışsın."
Ah be yemedi."Akşam Demir ve Ilgaz yemeğe gelece-"
"Ne!"
"Noldu?"
"Y-yok bir şey gelsinler."
"Hayal."
"Hm"
"Biliyorsun ben yemek-"
"O iş bende." dedim ve kendimi mutfağa attım.
"Hey, hey! Dur daha gelmelerine çok var. Sen git banyo falan yap. Rahatlarsın."
Haklıydı. Ayrıca yaramıda temizlemem gerekiyordu. Başımı "evet" anlamında sallayıp banyoya doğru ilerledim.
"Sen suyunu vesaire hazırla. Ben birazdan havluları getiririm."
"Tamam" dedim ve kapıyı kapatıp üstümdekileri tek tek çıkarmaya başladım. Üstümdekilerden kurtulduktan sonra küvetin içine oturdum ve ılık bir su hazırladım.
Kafam çok karışıktı. Kalp ve beyin bir savaştaydı. Ama bu savaşta ya aşkımız ölecekti, ya da biz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKKUŞAĞININ ACILARI
RomanceSelamm, Hayal ve Ilgaz'ın acılarını yaşamaya hazırmısınız