"4.Bölüm : Serseriler"

30 2 5
                                    

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Kapı zili ard arda 3 kere çaldı, kapı da duran kişinin hareketli biri olduğu buradan bile hissediliyordu.
-"Ben bakarım."
Ayağı kalktım ve kapıyı açtım geriye çekildiğimde ağzında sigara yla bekleyen çok güzel bir kadınla karşılaştım.

"Ayağı kalktım ve kapıyı açtım geriye çekildiğimde ağzında sigara yla bekleyen çok güzel bir kadınla karşılaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tarzı 80 ler vibe ı veriyordu, içinde bonJovi t-shirt ü vardı. Yüzünde anne vibe ı veren bi gülümseme vardı fakat Yaşı 20 lerde gözüküyordu, ağızın daki sigarayı eline aldı ve ayaklarını manken gibi sol bacağını, sağ bacağının üstüne koyarak tuttu.
-"Ala içeridemi güzelim?"
-"Tabii, içeri buyurun."
Geri çekildim
Yüzündeki hareketli kız gülüşünü saklayamadı, yanımdan geçtiğin de boyunun 1.75 olduğu da belli oluyordu.
Kaşındaki piercing parlıyordu, bir elini beline attı diğer elin de ise sigarayı tutuyordu.
80 ler vibe'ı veren kızı gören Ala, onun yanına minik mutluluk çığlıklarıyla gitti.
-"Hoş geldin!"
Birbirlerine sarıldılar, Bu 80 ler kızı nın balık etli ve büyük göğüsleri herkesin dikkatini çekiyordu, Bora bile arada gözünü kaçırıyordu. Elinde ve boyunun'da fazla takılar var dı. Birbirlerinin yanaklarını öptüler. Aradan birkaç dakika geçmesiyle 80 ler kızın'ın ismini öğrendim, Claudia. Tahmin ettiğim gibi 20 yaşındaydı. Hikayesini öğrendiğim, şuydu; geçmişte yaşadığı birkaç psikolojik durum yüzünden ilaçlara, alkole başladığı için üvey abisinin medeni durumu yüzün'den eline 1,000tl vererek evden atılır. Atıldığı gün ilk ve tek arkadaşlarından biri olan Ala'yı arayıp yardım istemiş. Sanırım bu evde kalan herkes sorunlu.
Biraz daha tanışma fastından sonra, Claudia kalkıp hoparlörden bonJovi müzikleri açtı, bağımlısı olduğu her açından belliydi. Kendimi tutamadım.
-"Rock çısın sanırım."
Bu sorum Vivi nin dikkatini çekti.
-"Sonunda, güzel tarza sahip biri geldi."
Eve Vivi nin yüzüne yastık attı.
-"Ne yani? Bizim tarzımız kötü mü?!"
-"Açık konuşmak gerekirse... Berbat."
Olay git gide gerginleşti fakat Pamuk kahka atmaya başladı, Ala olaya girdi.
-"Hey! Sakin olun, herkesin tarzı kendine has tır."
Bora da olduğumuz ortamda yoktu, dışarı alışveriş için ve biraz gezmek için çıkmıştı.
Eve kaşlarını çatmış bir şekilde Viviye baktı. Vivi dilini çıkartıp yan bir gülümseme kondurdu.
Eve Vivi nin dalga geçtiğini görünce birşey diyemeyip telefonuna bakmaya devam etti.
Yarım saatin daha ardından Bora içeri kumral saçlı, ela gözlü bir çocukla girdi, çocuk oldukça uzundu, oldukça değil çok uzundu.

30 yaşlarında duran biriydi, onunda elinde sigara olması midemi bulandırıyordu, nasıl içebiliyorlar anlamıyorum, çocuğun vücudu oldukça iyi duruyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

30 yaşlarında duran biriydi, onunda elinde sigara olması midemi bulandırıyordu, nasıl içebiliyorlar anlamıyorum, çocuğun vücudu oldukça iyi duruyordu. Sporcu olduğu çok belli oluyordu. Sigarasını dışarı fırlattı ve içeriyi gezerken, Villa nın muhteşemliği gözünün etrafa bakarak yormasına neden oldu. Gözü Vivi ye denk gelince Gözü parladı adeta, Vivi ye bakarken yüzünde serseri bir gülümseme oluştu aniden. Bütün hisleri içinde yaşadığını anlıyordum, Vivi pek umursamadı çocuğun yüzüne bile bakmıyordu. kırmızı şarabını içip etrafı izlemeye devam ediyordu, Claudia ve Ala Bonjovi müziği ile birlikte dans ediyordu, ben ise 30 yaşlarında duran kişinin yanına gidip elimi uzattım.
-"Hoş geldiniz."
Kumral çocuk sorumla Vivi ye bakan gözleri bana kaydı, elimi tuttu ve elimi öptü.
-"Hoş buldum."
Elini arkaya attı ve gülümsemesini eksik etmedi.
-"Bu Alaz, Killai. Benim bir arkadaşım. Aynı zamanda tabiki Ala nın arkadaşı."
Konuşan Boraydı.
-"Memnun oldum Alaz."
-"Bende, çok tatlı birisine benziyorsunuz Killai."
Gülümsedim, en azından samimi duruyordu burada yaşadığımız zaman boyunca bize abilik yapacağı belliydi...

~Bölüm Sonu~

𝓕𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭𝓼 𝓡𝓸𝓶𝓪𝓷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin