"15.Bölüm : Kanlı Deniz"

28 2 0
                                    

》》》》》》》》》》》》》》》》》》《《《《《《《《《《《《《《《《《《《

Ağlayan gökyüzüyle birlikte ormanda son hızla koşmaya başladığımda yukarıdan düşen şimşek ağaçların yapraklarını parlatıyordu, soğuk havanın buz gibi hücreleri boğazımı her nefes alış ve verişimden sonra donduruyordu. Kuruyan boğazım gırtlağımı acıtmaya başlamıştı, gözlerim yerinden çıkacağını hissetmemle gözlerimin kararması bir oldu.
.......
......
.....
....
...
..
.

Koridorlardan sonra merdivenlerden aşağı Rhy'la hızla indiğimizde Alaz'ı etrafı yara bere içinde gördüğüm için otomatik olarak  diğer elimle ağızımı kapatmıştım, Alaz'ın kanepede oturmuş, gözleri yere bakıyordu. Vivi Alaz'ın yanına oturup elini koluna sokmuştu.
  Rhy eliyle elimi tuttuğunda kalbim hızla atmaya başladı, bu anda bile elimi bırakmıyordu. Corpse ikimizi gördüğünde şeytani bakışlarını ellerimizden çekmemişti.
  Herkes sessiz bir şekilde Alaz'a olanları merak ediyordu. Vivi sormakta ısrarcı aynı soruları soruyordu. Vivi dışında sorulan soruları farklı kişiler terkar soruyordu.
-"Ne oldu? Nerelerdeydin? Neden haber vermedin? İyimisin,... Alaz?"
Alaz bir eliyle başını tuttuğunda gözlerini kapattı ve konuşmaya başladığında salondaki uğultu aniden kesildi, Alazı dinlemeye başladılar.
-"Buradaki adamı öldüren bendim."
Vivi sanki cevabı biliyormuş gibi tepki vermedi, Ala ağızını kapatmış Alaz'a bakıyordu. Bora Ala'nın omuzunda olan kolu aşağı düştü aniden. Corpse zorla Claudia'yı sanki bacağına oturtmuştu, Kız rahat görünmüyordu. Corpse yüz ifadesini bozmadı, Claudia ağzıyla "Ne?" Dermiş gibi ağzını açmıştı. Cash bir anda dikleşti, yediği şey boğazında kalıyormuş gibi öksürmeye başladı. Zekora Cash'in sırtına vururken bir yandan da şaşkınlıkla Alaz'a bakıyordu.
Alaz elini alnından çektikten sonra arkasına yaslandı.
-"O gün kafedeyken, telefondan kameralara bakıyordum. İçeride bir adamın olduğunu görünce. Eve ve Pamuğa t#cavüz etmeye çalıştığını fark ettim. Hızla motoruma binip geldiğimde  bıçağı çekip adamı öldürdüm, ben... zorundaydım. Birkaç gün gelmemin sebebi buydu. Sizin bana karşı olan güveninizi kırmak istemedim.."
   Bora merakla Alaz'ı ayaklarından başlayarak süzdü.
-"Yani o gün, kovaladığım kişi sendin.."
-"Evet."
Vivi sanki hayal kırıklığına uğramış gibi kollarını Alaz'ın kolundan yavaşça çekti. Hoşlandığı adamın bir katil olması, normal karşılanacak değildi elbette. Dayanamayıp ayağı kalktığında pansuman ve sargı bezi getirdi Vivi Alaz'ın önünde durarak.
-"Gel seni iyileştirelim Katilim."
Alaz Vivi'nin bu kadar kolay karşılamasına şaşırmış olmalıydı ki o bile kaşlarını kaldırarak Vivi ye bakmıştı. Yukarı kata Alaz'ın kolundan götürüp çıkarmıştı. Ne sohbet edeceklerini çok merak etmiştim. Arkalarından gitip dinlemek istiyordum, Claudia ve Corpse'un olayından sonra sapık olarak tekrar adlandırılmamak adına bu fikirden vaz geçtim. Herkes Alaz'ın anlattıklarından sonra uzun bir sessizlik ortak salonu sardı, ben Alaz gelmeden önce odada Rhy'la Flört ediyoriken zaten yeterince Alaz'ın üzerine gidildiğini tahmin ettiğim için Alaz'ı sık boğaz yapmak istemedim. Bir katille aynı evde yaşamak bizim için tabiki de sıkıntı'ydı, bunu hemen unutamazdık, arkadaşımız olduğu için onu polise söylersek kalleşlik yapardık, bundan sonra Alaz bizim için hem katil hemde arkadaşımız olarak kalacaktı.
  Kanepeye oturduğumda aynı şekilde Rhy da hemen yanıma oturdu, yanımdan ayrılmak onun için kabus gibiydi sanki.
  Rhy yavaşça elini omuzuma attığında, Corpse'un şeytani keskin bakışları Rhy'ın eline ve ona bakıyordu. Claudia çoktan Corpse'un üzerinden kalkmış Zekorayla kahka atıp Queen müziği açıp dans ediyorlardı. Birlikte şarkı söylüyor, ellerinde sanki mikrofon tutuyor gibiydiler. Corpse gene bacak bacak üstüne atmış bir eliyle parmaklarına dudaklarını stresten gene sürtüyordu, Rhy'ın her hareketini izliyordu. En sonunda Corpse ayağı kalktı.
-"Biraz daha kardeşime dokunursan sana gerçek hissi burada göstereceğim."
Rhy bunu duyduktan sonra hızla kafasını Corpse'a çevirdi. Hareket etmedi, Corpse tam gidecekti ki Rhy'ın hareket etmediğini gördüğünde tekrar Rhy'a yaklaştı.
-"Kulağın mı yok? Kardeşimden uzaklaş İt."

-"Ben... üzgünüm."
Rhy eğer Corpse'un dediğini yapmasaydı bir daha onunla konuşurmuydum bilmiyorum. Rhy kalkıp diğer kanepeye istemey istemeye oturdu, gözleri hep beni izliyordu. Corpse, Claudia'nın kalçasına hızla vurduğunda salon inledi. Çıkan ses o kadar yüksekti ki kulağımı çınlattı, Corpse yarım gülümsedi ve Claudia ya yukarıya gelmesini istermiş gibi parmağıyla yönlendirdi.
-"Ama..."
Ama diyen Claudia'ydı, daha fazla dans etmek istediği için yüzü düşmüştü. Corpse arkasını dönüp Claudia'ya baktığında yüzündeki yarım gülümseme daha çok büyüdü. Kollarını açarak geriye doğru yürüdü.
-"Ne yani beni bu gece o mükemmel göğüslerinden mahrum mu bırakacaksın Queen'im?"

Zekora Corpse'un dediğinden sonra dans etmeyi bıraktı. Claudia "of..."layarak Corpse'un yanına gittiğinde gözden kayboldurlar. Cash le Zekora sohbet etmeye başladığını duyduğumda kafamı onlara çevirdim.
-"Cash, bu villada en sevmediğin kişi kim?"
-"Corpse dememi bekliyorsan yanılıyorsun."
-"Aslına bakarsan Corpse demeni bekliyordum.
-"Hayır Corpse s#kimde bile değil Zekora."
-"Garip."
-"Herneyse sana iyi geceler Cash ehehe-"
Hızlı adımlarla merdivenlerden yukarı çıkıp kendi odasına gitmişti Zekora. Cash kanepede uyukluyacak gibime geliyordu, Rhy'a baktığımda hala bana bakıyordu. Rahatsız edici hissettim, onu abime söylersem çoktan evden postalayabilirdi fakat Rhy bir mafyaydı, benim abimi öldürmek benim ondan nefret etmem demekti. O yüzden o ne isterse onun dediğini, yaptığını anlamak zor olmadı elbette. Konuşmak için gözlerimi Rhy'a diktim.
-"Benimde uykum geldi, görüşürüz Rhy."
Rhy bileğindem yakaladı.
-"İstersen birlikte uyuya-"
-"Aslında bugün biraz kendim tek başıma dinlenmek istiyorum, sana iyi geceler."
Rhy'ın lafını kestiğim için masum bakışlarını devreye soktu, onun kölesi olsam yüksek ihtimal benim üzerimde denemeyecek herhangi bir şey kalmaz-bırakmazdı. Odama gitmeden önce kapı arasından Vivi ve Alazı gördüm. Konuştuklarını duyabiliyordum, dinlememem aynı zanda görmem gereken şeyleri gene görmek konusunda kendimi ısrar ediyordum. Kendimi tutamadım dinledim. Konuşan Vivi'ydi
-"Adam kimdi peki?"
Alaz'ın öldürdüğü adamdan bahsediyordu.
-"Bu siteye öyle başı boş biri giremez Vivi, bu site benden daha güvenilir. Buraya girmesi için cidden ya ünlü yada zengin olması gerekirdi, ki adam zaten bu sitede oturuyormuş. Sabıka kaydına baktığımda uyuşturucu kaçakçılığı, küçük yaştaki çocuklara t#cavüz etmiş.
10 yıl hapis yatmış çıktığında ise bizim evimize girmiş işte."
Vivi bir yandan Alaz'ın yaralarına pansuman yapıyordu. Alaz yatakta yatıyor Vivi oturur pozisyonda Alaz'ın yüzündeki yara izlerine minik minik dokunuyordu. Alaz Vivi'nin elini tutup öptü. Kafamı çevirip gitmek istedim bir tane daha erotik olaya şahit olmak gözümün kararmasına neden olacak gibi hissediyordum. Tam gidecektim ki Alaz konuştu.
-"Yarasam, onlara bir şey anlatmadığın için teşekkürler."
Öpüşme sesleri kulağımda yankılandı, Vivi'ye neden böyle bir şey demişti?.
Artık herhangi olaya kafa yormak istemiyor odama çekilip çizgi romanımı bitirmek istiyordum. Odama gidip başladım, çizgilerim git gide daha da gelişiyordu...
Gece 3'e kadar 2 bölüm yazmıştım, oldukça hızlı olduğumu fark ettiğimde kendimle gurur duydum. Roman bitince üstümü değiştirip yatmam bir oldu.
......
.....
....
...
..
.
Günün erken saatlerinde kahvemden bir yudum aldım, kahvaltı çoktan etmiştim. Yanımda Zekora, Claudia ve Vivi vardı, Ala gelemıyordu, bugün Bora'yla planları vardı. Üçümüz sadece Claudia'nın aradığı eteği almak için gelmiştik. Kostüm dükkanlarını girip komik kostümleri giyip eğleniyor yanlarımızdan geçen kızlara Claudia'nın dediğine göre varoşlara, side eye atıyorduk. Vivi soğuk bakışlarıyla yanımızdan geçen çocukları istemeden korkutuyordu. Zekora ve Ben her espiriye gülüyorduk. Her şey mükemmeldi, öğlen vaktine kadar dışarıda olmak eğlenceliydi gondola binmiş saçlarımız birbirlerine girmişti, akşam üstüne doğru, daha önce hiç girmediğimiz bir kafeye girdik. İçeri girip cam kenarındaki masaya oturduk.
Claudia gülümsedi.
-"Bura'nın tarzı göze hoş geliyor."
Vivi içinde tuttuğu cümleyi dışarı vurdu.
-"Ah Tanrım... çok yoruldum."
Sahnedeki perde aniden açıldı, ayakta dikilmiş elinde elektro gitar tutan biri vardı... bu yüz çok tanıdıktı, Alaz?. Alaz'ında elektro gitar çalıyor olmasına şaşırmıştım. Sesi aynı Nirvana'nın solistine benziyordu, çaldığı şarkı Nirvana - Love Buzz 'du...

~Bölüm Sonu~

𝓕𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭𝓼 𝓡𝓸𝓶𝓪𝓷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin