¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!
(Not : bu bölümü okurken Megadeth trust müziğini dinleyin.)
Kapıyı açtığımız anda karşılaştığımız manzar'yla garip bir çekim hissettim, Zekora havuza düştüğü için sırılsıklam yerleri dereye çeviriyor, ben se içeriye bakarken donup kalmıştım, biri kanepe de bacak bacak üstüne oturmuş bir şekilde Hapörlör den Megadeth - Trust müziği açmış, kafasını hafif hafif sallıyordu ve mırıldanıyordu. Diğer kanepede Cash oturmuş, oturan adamı inceliyordu. Bu adamın saçları oldukça uzun ve siyah'ın bütün renklerin'in anlamlarıydı. Arkasına baktığında yüzün de yarım bir gülümseme vardı.
Kanepenin sonuna elektro gitarın kılıfı duruyordu, içindeki gitar yere ağırlık yaptığı için belli oluyor'du. Dövmeler ile bütünleşmiş bu adam;bana garip duygular yaşatıyordu, sanki ruhsal bir bağ vardı. Kollarını attığı kanepe'nin üstüne gözleri nin maviliği dikkatimi çekmiş ona doğru adımlar atıyordum.
Bana baktığında kafasını durdurdu, ve yüzündeki yarım gülümseme büyüdü. Bora Alaz'ın kulağına fısıldamaya başladığını duymuştum.
-"Bu tip kim lan böyle."
-"Ne bileyim a#ına koyayım."
Anın içine etmişlerdi... Claudia çocuğu görünce mırıldandığı müzik kesildi. Yüzünde büyük bir gülümseme oluştu.
-"Bu taş kim?"
Zekora kahka attı.
Corpse ayağı kalktı hapörlör deki müziği ağır ve yavaş bir şekilde kıstı. Cash kollarını göğsün de birleştirmiş bir şekilde Corpse'a bakıyordu. Her adımını takip ediyordu. Sevmediğini düşünmeye başlamıştım. Ala ve Star diyecek bir şey bulamadılar haklılar. Çünkü bu adam, tamamen dövmeden ve Metalden oluşuyordu. Ürkütücü durması garip kılan özelliği olmasıydı.
Uzun saçlı adam ellerini cebine soktu.
-"Ne yani? Hoş geldin yok mu?"
Yüzündeki yarım gülümseme piç gibi parlıyordu. Sesi aynı Megadeth solisti nin sesiydi, şuan arkada çalan müziğin sesi gibi. Bu adam aynı Alaz gibi fazla uzundu, Alaz'ın boyu 2,09 ise bu çocuk ya da adam 2,01 dı. Claudia dan 1 yaş büyük duruyordu sadece. 21 yaşındaydı bu genç adam. Ala ortamı toparlamak için olaya dahil oldu.
-"Tabii, sadece bu saatte villaya birinin girmiş olması bizi şaşırttı, hoş geldin Corpse."
Corpse? Bi saniye ne? Bu abimin ismi. İmkanı yok, illaki Corpse isimli bir çok insan vardır. Yukarıdan gelen ışık Corpse un üstüne yapışmış slim t-shirt ün içinden belli olan kasları nı parlatıyordu, Claudia gözlerini oralara dikmiş kıkırdıyordu. Zekora onun bakışlarına gülüp dalga geçiyordu.
-"Problem değil, asıl benim sorunum bu saatte geliyor olmam. İşlerim anca bitti."
Bembeyaz teni ışıkla parlamaya devam ediyordu. Aynı bir vampir gibi.
Pamuk ve Eve villa da gözükmüyorlardı, buna bakılırsa Corpse u villaya Cash almıştı.
-"Umarım içeriyi beğenmişsindir Corpse."
Konuşan kişi tabiki de Ala'ydı.
-"Evet. Tabii güzel fakat benim tarzım değil."
Corpse ellerini pantolon'un arka cebine soktu.
Zekora Claudia yı Kanepeye oturtmuştu, Kız çoktan sızmış horluyor bile olabilirdi. Alaz ve Bora hemen arkamızda olanları dinliyor, Vivi ise Alaz'ın koluna kolunu sokmuş Corpse'a bakıyor du. Star da Zekora nın yanın'a gitmişti.
-"Odanı tam senin istediğin gibi yaptırttım Corpse, beni çok zorladın bu konuda."
-"Beyaz veya açık tonlarda değilse sıkıntı yok Ala."
-"Merak etme."
O Merak ettiğim soruyu sorarsam yanlış anlaşılırmıyım diye düşündüm, Soy İsmi neydi? Ala ya sonra sorar'ım diyerek kafamda geçiştirmeye karar verdim.
Alaz ve Bora hemen Corpse'u aralarına almış kahka atıp sohbet ediyorlardı, Corpse elektro gitarını alıp info yu açtıktan sonra metal müzikler çalıp söylüyordu. Sesi muhteşem derecede güzel ve kalındı.
-"Claudia yı odaya götürmem için yardım edermisin Corpse?"
Konuşan Zekora'ydı Bora veya Alaz'sormak istemedi çünki ikisinden birinin Ala veya Vivi ye nispet olmasını istemedi. Corpse bakışlarını Zekora ya çevirdiğin de Yatan kıza baktı, yüzünde aniden yarım bir gülümseme oluştu. Kızın kocaman göğüslerine bakıyordu, benim abim bu kadar sapık olamazdı. Corpse çok nazik ve saygılı hatta küfür etmeyen biri olarak tanımlamıştı bana az önce Ala. Alakası olmadığına emin olabilirdim. Corpse Claudia'nın yüzüne baktığında onu tekrar baştan aşağı süzdü.
-"Zevkle"
Yavaş adımlarla Zekoraya izin vermeden Claudia yı kucağına aldı. Claudia ya bakarken yüzündeki yarım gülümseme gitmemişti. Soruyu sorarken bile ona bakıyordu.
-"Odası nerede?"
-"ikinci kat, düz git en sonuncu kapı sol."
-"Tamamdır."
Corpse kızı yukarı götürerek gözlerden kayboldu, Star yanıma oturdu.
-"Tanrım, herkes çocuk gibi hareket ediyor."
Gülümsemek ile yetindim. Yan kanepede Tabiki de Alaz ve Vivi klasik bakışlarını sergiliyor iken, sonunda Pamuk ve Eve yi gördüm. Birbirlerinden ayrılmıyorlardı ikiz kardeş gibi bir oraya bir buraya gidip duruyorlardı. Bora Ala'nın konuştuklarını dinlerken bıktığını görebiliyor, hissedebiliyordum.
Çizgi romanımın yeni bölümü çizmek için yeniden odama çekildim, bu uzun tatilde staj yapmaya başlamak için yeterince zamanım kalmamıştı. Bu arkadaşlık romanını çizerken bile içim deki bütün tutkuyu, nefreti bir arada tutarak yaratıcılığım için her şeyi yapıyordum, gece saat 3 civarında kapı açılma sesi duydum. Herkes uyuyordu, eminimki kalkan kişi tolet için kalkmıştır diye düşünürken dış kapı sesi duydum, Cash tan gelme ihtimali yoktu, bu gün çıkmayacaktı, o zaman kim ne için bu saatte dışarı çıktı ki?...~Bölüm Sonu~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓕𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭𝓼 𝓡𝓸𝓶𝓪𝓷
Teen FictionKillai üniversite bir öğrencisidir, girişimci olduğu için etraftaki insanlara üzerinde çalıştığı çizgi romanını tanıtır. Etrafındaki çoğu kişi Killai' yi görmezden gelir, ne kadar çizgileri hatta ve hatta; hikayeleri dehşete sokacak kadar yaratıcı o...