☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
-"Nasıl, nasıl olur!"
Annemin çığlıkları beni yatağımdan kalkmamı sağladı, duygularım içim de büyük bir savaş verir iken ben annemin yanına terli ayaklarımla koştum. Soğuk hava nedeniyle ayaklarımın bezleri su gibiydi. Annemle Babamı birlikte bağırırken gördüğüm'de kendimi kapı nın arkasından kafamı uzatarak baktım.
-"Nasıl yaparsın bunu, bizim ailemize."
-"Başka çarem yoktu Emy, BANA BAŞKA ÇARE BIRAKMIYORSUN!"
Babamın eli havada gözlerim içinde yankılandı, annemin yanağını bulduğun da ağızımı otomatik olarak kapattım. İçimden bütün kin, nefret ne varsa geçirdim. Yanağımdan akan göz yaşları yavaş yavaş zemine damladı.
-"Corpse bizim oğlumuz du, bunu ona nasıl yaparsın. Ne hakla bana vurusun!"
Annem arkadan aldığı bir bıçakla babamın kalbine soktu, o kadar hızlı hareket etti ki kalbindeki nefreti hissedebiliyordum. Babama sokulan bıçak, anneme tokat atılan yanak herşey kalbimde yandı.
...
Günün klasik saatlerinde herkes klasik olarak düşündüğü şeyleri yapıyor, bazılarımız sohbet bazılarımız dışarıda olduğunu düşünüyordum.
Çizgi romanımın 2. Bölüm'ü dün gece bitirdiğim için, hala bir rahatlama vardı. Staj'a yetişeceğini düşündüğüm de oturduğum kanepe'de bir ~oh~ çektim.
Corpse ortalıkta yoktu, Alaz ve aynen Bora da öyle. Yüksek ihtimal 3 ü takılmak istemiştir diyerek geçiştirdim kafam da, Claudia benim solum da, Ala sağımda oturuyordu. Zekora önümüzde dans ediyordu. Claudia kendini tutamayıp ona katıldı.
-"Hani ben?!"
Ala da kalkıp katıldı. Kahkalarımı tutamayıp gülmeye başladım.
Ala sayesinde herkes mutluydu, onun evin de kalan herkesi tanıyor saygılı bir şekilde karşılıyordu.
-"Dışarı çıkıp alışveriş yapalım, Avm ye gidelim çok sıkıldım."
Konuşan Claudia'ydı, aklıma bu fikir yatmıştı, burada kaldığımız her saniye sıkıcı kılıyordu. Vivi ortak salona geldi.
-"Ben Alaz'ın yanına gidicem şimdi, beni bugünlük es geçin."
Star dahil oldu.
-"Sen bilirsin."
Uzun zamandır konuşmayan Cash konuşmamaya niyetliydi sanki, burada kedi gibi sessiz yaşıyordu. Otel gibi kullanıyor geceleri gidip sabahları dönüyordu, fakat dün gece giden o değildi ondan net emindim.
Bu konuya daha fazla kafa yormamak adına Claudia nin fikrini destekledim. Ala biz ne yaparsak yapalım kabul ediyordu zaten, hepimiz 1 saatte odalarımıza çekilip giyinirken sonra, Cash kapımı açtı.
-"Bende gelicem sizinle."
Söylediği cümle çok ani'ydi.
-"Tabii, sen bilirsin."
Reddedicek halim yoktu.
Çıkmasını bekledim odadan fakat çıkmadı hala elini kapıma dayıyordu, ne oluyor dermiş gibi Kaşlarımı kaldırdım.
-"Corpse hakkında."
Söylediği şey kafamı karıştırmıştı.
-"Ne olmuş Corpse'a?"
-"O..."
Hala merak ediyordum, neden böyle dediki, devamını getirmekte zorluk çekiyordu.
-"Unut gitsin, zamanı geldiğinde kendin anlayacaksın."
Hızla odamdan çıktı, öyle bir şekilde bıraktı ki beni. Kafamda düşündüğüm şeyi mi söyleyecek ti acaba diye merak etmeme neden olmuştu, Dünden beri o yüzden suskun du demekki. Corpse'u eve alan Cash ti, biz gelene kadar demekki sohbet etmişti, ne demiş olabilir de Cash Corpse'a o gün nefretle bakıyordu. Bu düşünceleri aklım dan silemedim, Cash'in söylemesi için ne varsa yapardım. Avm'de belki dili düşer.
Odadan çıktığım da Claudia 80'ler deki gibi giyinmiş, Ala old money giyinmişti, Star rahat giyinmiş bir şekil'de bana bakıyordu. Olgun fakat rahat takılıyor olduğunu anlayalı çok olmuştu. Claudia hızla koluma girdi. Zekora hippi bir şekilde giyindigini odasından çıktığında anladım. Villadan çıktığımız da Ala'nın arabasına bindik. Avm ye sürdüğünde Claudia hapörlör den gene Rock müzikleri açtı. Arabada bile dans ediyordu, bu huyu kendine has kılıyordu. Zekora gülmekten arabayı tekmeliyor, Star Zekorayı gülmemesi için şakasına tutuyordu. Ala arabayı kullandığı için tepki vermedi, ben ise camdan dışarı bakıyordum.
Avm ye geldiğimiz de, Ala otopark'a arabayı park etti. Arabadan indiğimiz de ilk işimiz Claudia'nın dediklerini yapmak oldu, hippi eteği almak için dükkanlara girip geziyor du. Claudia'nın yanında Zekora da hippi olduğu için ikisi birlikte geziyor olmasına şaşırmadım, Ala'yla ikimiz Ceketlere baktık. Star bir kenar da oturdu.
-"Bu ceket çok mu mavi?"
-"Sana her şey yakışıyor Ala."
Ala kendi yanaklarını tuttu.
-"Yiaaaa!"
Güldüm, gülmekle yetindim.
Arkamdan bir genç geçtiğinde kalbim hızla nedensizce atmaya başladı, arkama baktığımda siyah renk saçlara sahip biri dikkatimi çekti, corpse değildi. Başka biriydi, aniden olduğu yerde durdu ve oda arkasına baktığında göz göze geldik.Beni ona çeken bir şeyler vardı...
~Bölüm Sonu~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓕𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭𝓼 𝓡𝓸𝓶𝓪𝓷
Teen FictionKillai üniversite bir öğrencisidir, girişimci olduğu için etraftaki insanlara üzerinde çalıştığı çizgi romanını tanıtır. Etrafındaki çoğu kişi Killai' yi görmezden gelir, ne kadar çizgileri hatta ve hatta; hikayeleri dehşete sokacak kadar yaratıcı o...