در دنیایی که همهی آدمها زندگی میکنن، سه نوع گونه وجود داره. گونههای متفاوت با جایگاهها و قوانین متفاوت.
بتاها...
افرادی کاملا عادی. جنسیت بینشون مطرح نیست. کسانی که فرومونهای ضعیفی دارن، توانایی های محدود، خواستههای کم و در واقع در پایینترین قسمت زنجیرهی انسانی قرار میگیرن. نه میتونن بچهدار شن، نه کسی رو مارک میکنن. رات و هیت هم براشون معنایی نداره و این تنها برتریایی هست که نسبت به دو گونهی دیگه دارن. آدم هایی ساده هستن، با یه زندگی ساده.امگاها...
درجهان امروزی جایگاهی بالاتر از بتاها دارن. جنسیت در این گونه هم اهمیتی نداره. مردهای امگا همیشه از طرف جامعه تحقیر و طرد میشن چرا که مثل زنها توانایی باردار و بچه دار شدن دارن. برای همین طی یک اقدام همگانی، تمامی امگاهای مرد به محض رسیدن به سن بلوغ به زور و فشار خانوادشون به دکتر میرن و با عمل جراحی جلوی این اتفاق رو میگیرن. فرومونهای قویایی دارن و از همین ترفند برای جذب آلفاها استفاده میکنن. افرادی که مارک رو میپذیرن و مطیع آلفای خود میشن. هر امگا میتونه یکبار و توسط یک آلفا مارک بشه. امگاهایی که مارکهای زیادی دارن، عمرشون کوتاه میشه و بخاطر فشارهایی که به بدنشون وارد میشه خیلی زود از بین میرن. همینطور متناسب با فیزیک بدنی هر شخص، دورههای هیت متفاوتی رو تجربه میکنن. برای برخی شدید و برای بعضیها هم خیلی خفیف.آلفاها...
بالاترین جایگاه به این گونه تعلق داره. افرادی که به واسطهی گونهی خاصشون، از بدو تولد مغرور و خودپسند بار میان. افرادی که انتخاب نمیشن، بلکه انتخاب میکنن. میتونن با مارک کردن هر امگایی اون رو مطیع و رام خودشون کنن. اما مسئلهایی که باعث ناراحتیشون میشه اینه که فقط یکبار قدرت مارک کردن رو دارن. با مارک کردن یک امگا... فرصتشون برای مارک کردن رو تا همیشه از دست میدن.گونهایی که خانمها توانایی باردار شدن دارن ولی آقایونی که آلفا هستن، نه. فرمونهایی به مراتب قویتر از امگاها دارن و از همین فرمونها برای رام کردن امگاشون استفاده میکنن. دورههای راتشون اغلب شدیده و متناسب با فیزیک بدنی هر شخص... توانایی جنسیش متفاوته.در کنار این سه گونه، تایپهای مختلفی توی جامعه وجود داره. تایپهایی که ربطی به گونهی افراد نداره. اینطوری نیست که تمامی بتاها رو بشه توی یک تایپ بخصوص دسته بندی کرد و تمامی امگاها رو توی تایپ دیگه. افراد مختلف، تایپهای متفاوتی دارن.
در کل ۱۲ تایپ شخصیتی مختلف وجود داره و افراد متناسب با روحیات و خلق و خوشون، توی این دستهها قرار میگرن.
تایپ اول
خلاقها( Creator )
افرادی که قدرت خیال پردازی بالا، قدرت بیان فوقالعاده و توانایی رها کردن هنرمند درونشون رو دارن. اغلب به شغلهایی مثل هنرمند، بازیگر، نویسنده، گوینده و کارهای هنری مشغول میشن.
YOU ARE READING
Type.02
Fanfictionاین داستان فصل دوم داستان The Type هست پس لطفا قبل از شروع این بوک، اون داستان رو بخونید :)))) **************************** عجیبترین اتفاقی که برای یک نفر میوفته، ممکنه هر اتفاقی باشه بجز... بیدار شدن در روزی که هنوز فرصت عوض کردن تصمیماتت رو داری...