|5|

153 19 15
                                    


Gece pek uyuyamadığı için uykulu gözlerle araladı gözlerini Sanemi. İşe gitmek için kurduğu alarmdan erken uyanması canını sıkmıştı. Yatakta doğrulup eliyle saçlarını karıştırdıktan sonra elini yüzünü yıkamak için banyoya ilerledi. Yıkadıktan sonra mutfağa indi ve yiyecek bir şeyler aradı.

Her zaman olduğu gibi süt ve gevreğini alıp bir kaseye boşaltmış, hızlı bir şekilde yedikten sonra ortalığı toplamıştı.

Yapacak bir şey olmadığından salona doğru ilerledi.

"Umarım bugün seni görebilirim Giyuu..."

Kendini koltuğa attı ve telefonundan öylece bir şeylere bakmaya başladı, daha işe gitmesine vardı bu yüzden biraz rahat takılabilirdi.

Birkaç dakika baktıktan sonra odasına doğru yönelmiş, perdesini açtıktan sonra hazırlanmaya başlamıştı. Hazırlanırken umarım durakta Giyuu'yu görürüm diye düşünüyordu.

Salona geri inmiş koltuğun üzerinden telefonunu alıp kalın ceketini giydikten sonra 2 kez parfüm sıkmıştı. Ayakkabılarını da giydikten sonra çıkmış, kapıyı kilitlemişti.

Yolda giderken hep Giyuu'yu düşündü ve "acaba görebilecek miyim" diye düşündü.

Hızlı bir şekilde varmıştı durağa Sanemi. Gözlerini etrafta gezdirmiş, Giyuu'yu aramıştı ama yoktu.

Sağına baktı yoktu, soluna baktı yoktu. En sonunda vazgeçerek etrafına bakmayı kesmişti.

Bir dakika geçtikten sonra o güzel sesi duymuştu, aşina olduğu sesi.

"Huhh..yoruldum, daha gelmedik mi?"

...

Baya kısa bir bölüm farkındayım, ama zaten bu ficin bölümleri kısa zaten.

Her neyse, umarım beğenirsiniz ve nasıl gidiyor? Gidişat nasıl?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eye『sanegiyuu』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin