Rüya'yı üniversiteden arkadaşları en son Yaman'la el ele tutuşup kampüste gövde gösterisi yaptıklarından beri neredeyse hiç görmedikleri için onu arayıp yeni açılmış bir gece kulübünün açılışına çağırmışlardı.
Bu aramayı aldığında yanında yalnızca Asi vardı ve tekliflerini de duymuştu. Rüya henüz hâlâ konuşmaya devam ederken kararsızdı. Başlarına tonla trajik olay geliyordu, şimdi gece çıkıp eğlenmek yük gibi gelmişti. Fakat Asi öyle düşünmüyordu. Fısıldayarak onu ikna etmeye çalıştı, ki sonuç da gösterdi bu çabası.
Gözlerini yenilgiyle kapadı ve telefonda konuştuğu arkadaşına geleceğini söyledi ve kapattı. Asi'ye dönüp "sen de benimle geliyorsun, itiraz kabul etmiyorum" dedi.
Asi kendisini çağıracağını düşünmemişti, onun arkadaşlarıydı sonuçta, uzun süredir de görüşmemişlerdi anladığı kadarıyla, onlarla ayrı vakit geçirmek ister diye düşünüyordu.
Şaşırsa da kabul etti. Rüya sevinip "birlikte gideceğiz, hatta beraber hazırlanacağız. Sen benim saçımı örersin ben de sana makyaj yaparım, istediğin kadar ama çok abartmam, söz" deyip güldü kıza.
Asi Rüya'yı ilk tanıdığında hiç böyle bir samimiyet kurabileceklerini düşünmemişti. Gerçi bu sıkıntı biraz kendisinden kaynaklanmıştı. Rüya'nın ona negatif bir bakışı hiç olmamıştı. Yaman'ın ailesi var ama, siz ona zarar veriyorsunuz, hayatından çıkın, çıkışından sonra ama Yaman ona gerekeni daha o gün söylemişti. Rüya da sözlerinden pişman olmuştu zamanla zaten, sorun yoktu yani.
Soysalan üniversitesi öğrencilerini, şu ana kadar tanıştığı kadarını, pek sevmiyordu ama Rüya'nın arkadaş grubuna önyargıyla yaklaşmak da istemiyordu.
Asi eve dönmek istedi hazırlanmak için ama Rüya ona kendi kıyafetlerinden verebileceğini söyleyerek onu salmadı. Rüya kendine turuncu çiçeklerle kaplı beyaz 2 parça bir kombin yaparken Asi için de siyah ince ip askılı şık bir elbise seçmişlerdi birlikte. Rüya topuklu ayakkabının da yakışacağını söylese de Asi botlarında kararlıydı.
Asi Rüya'nın saçını iki yandan ördü, kendi saçını da yukarıdan at kuyruğu toplayıp önden birkaç tutamını serbest bıraktı. Son olarak Rüya Asi'ye çok abartmadığı bir makyaj yaptı ve alenen yalvararak kırmızı ruj sürdürdü. Bunu bir zafer olarak görüyordu.
Rüya annesine çıktığını haber verip kapının önünde hazır olan araca yürüdü Asi'yle ve mekana doğru yol aldılar.
Vardıklarında ise Rüya kapıda ismini söyledi ve açılan kapıdan Asi'yle kol kola girdiler. Rüya'nın arkadaşlarının onun başka birini getireceğinden haberi yoktu bu yüzden zaten onu aşağılayacağını düşündüğü arkadaşlarıyla tanışmaya daha da çekinmişti ve artık geri de dönemezdi.
Alaz'ın privileged orospu çocuğu arkadaşlarının hakkından gelmişti ama bir daha kendini öyle hissetmek de istemiyordu açıkçası.
Rüya onu kolundan sürükleyerek arkadaşlarının yanına getirince kolundan ayrıldı ve onun yaklaşık 5 tane arkadaşıyla tek tek selamlaşmasını bekledi. İkisi erkek üç kızla sarıldıktan sonra dönüp Asi'yi tanıştırdı. Herkes çok normal karşılamıştı onu, hepsiyle el sıkıştı ve isimlerini birkaç saat sonra büyük ihtimalle unutmak üzere öğrendi. Murat, Alp, Defne, Yeşim ve Pelin...
Bir süre bir şekilde birkaç muhabbete katıldıktan sonra masaya içki tepsisi geldi. Onlar gelmeden önce sipariş edilmiş olmalıydı ya da mekan yeni diye yapılan bir açılış günü jesti.
Asi küçük bir shot attıktan sonra bardağı geri bıraktı ve başka bir şey içmedi, Rüya biraz daha kontrollü olsa da herkes su içer gibi alkol tüketmeye başlamıştı bir noktada.
Muhabbetin akış hızını da etkiliyordu bu ama Asi daha da içmemekte kararlıydı. Rüya dağıtırsa onu tutup toplayacak kişi olmak ona düşüyordu, ki Rüya da uzun süredir görülmediği bu insanların yanında sarhoş olacak gibi duruyordu, onun sinyallerini veriyordu.
Bir süre sonra isminin Pelin olduğunu hâlâ hatırladığı sarışın kız acilen sessiz bir yere gitmesi gerektiğini söyleyip kayboldu.
Geri döndüğünde de telefonunu çantasına koyup "Özgür'ü çağırdım o da gelecek, bir Rüya değil ama onu da özlemişsinizdir" diye duyuru yaptı.
Diğerleri sevinirken Rüya Asi'ye yaklaşıp Özgür'ün Pelin'in kuzeni olduğunu ve onun da okula pek uğramayan bir Soysalan Üniversitesi öğrencisi olduğunu söyledi.
Müzikler daha ilgi çekici hâle gelmeye başladığı sırada yanlarına kahverengi saçlı uzun bir çocuk kırmızı bir kazakla geldi. Güzel bir çene hattı ve şekilli kaşları vardı. Saçları da perde gibi ortadan ayrılıp önüne düşüyordu. Teni ışıktan çok da anlaşılmıyordu ama biraz bronz gibiydi. Yakışıklı çocuktu şimdi.
Pelin hevesle yanında bitip Özgür'e sarıldı. Rüya dahil diğer arkadaşlarıyla o da selamlaştı, herkesle selamlaştıktan sonra da tanışmadıkları için öylece dikilen Asi'ye baktı.
Çocuk ortama yeni girdiği için Asi de onu inceliyordu. Tuhaf bir şekilde birbirlerini izlediklerini fark edince Rüya Asi'yi yakın arkadaşı olarak Özgür'le tanıştırdı. Özgür kızın ismini duyunca bir şey hatırlamış gibi kaşlarını kaldırdı sonra Asi'ye dönüp elini uzattı.
"Ha sen osun, anladım, hep merak etmiştim aslında biliyor musun?" dedi kız onun elini sıkarken. "Anlamadım" dedi Asi, çocuğun neyi anladığını da anlamamıştı.
"İsmin diyorum Asi ya hani, Alaz'ın meşhur sokak kızı kız arkadaşısın, seni konuşuyorlar hâlâ bu arada, götlerini her ne yaptıysan çok iyi yakmışsın" diye tebrik etti elini çekerken.
Asi tüm bu konuşmada Alaz'ın kız arkadaşı kısmına takılmıştı yalnızca, çocuğa o yüzden bomboş baktı bir süre. Tabii o sırada herkes kendi muhabbetine dönmüştü bile.
Özgür yanlış anladığını düşündü ve durumu kendince toparlamaya çalıştı. "Alaz'la bir alakan var değil mi? Ben pot falan kırmadım umarım" dedi panikle.
Asi "Hangisiyle? Soysalan olan mı? Taklacı olan mı?" diye sordu ama hemen kendi kendini cevapladı. "Gerçi artık ikisiyle de yok, ve evet bahsettikleri de bendim, pot kırmadın yani rahat ol" deyip güldü. O gülünce Özgür de rahatlayıp güldü.
"Taklacı olan kim tanımıyorum ama senin için iyi olmuş" dedi gülerken.
Grup birbirine biraz daha adapte oluyordu zamanla. İçkiler biraz daha tüketiliyordu, Asi yine de dokunmamıştı masadaki başka bir bardağa.
Onlar kendi aralarında müzik sesiyle birlikte bağırarak konuşmaya çalışırken DJ Türkçe pop çalacağını söyledi mikrofondan. Serdar Ortaç'la giriş yapmıştı.
İnsanların hiçbir sözünü bilmedikleri random elektronik melodiler yerine Türkçe pop gelince şenlenmişti ortam.
Pelin bu şarkıyı çok seviyor olmalı ki (Asrın Hatası) kendinden geçerek eşlik ediyordu ve oldukça mutlu görünüyordu. Bir anda telefonunu çıkarıp ön kamerasını açıp "toplaşın, video çekeceğim" diye herkesi kadraja topladı. Ve herkesin fotoğraf sandığı videoyu story olarak paylaştı.
Rüya etiketlendiği için alıntılayıp kendi profilinde de paylaştı ve Defne'yle muhabbetine ve pipetiyle oynadığı içeceğine döndü.
Videoda her şey iyi hoştu, hepsi mutlu görünüyordu, eğlendikleri belliydi fakat kimsenin fark etmediği bir detayın da görüntülü kanıtıydı bu story.
Özgür'ün Asi'nin belinde dolanan elini de fazlasıyla iyi almıştı kadraja.
O sırada meyhanede olan Yaman ve Alaz için (özellikle Alaz için) burada biteceğini sandığı kötü bir gecenin yalnızca başlangıcıydı.
🌑🌑🌑
Özgür'ün tipini hayal etmeyi size bıraktım ama bendeki karşılığı merak edenler için @corradommartini Instagram'da,,,Aslında bölme niyetinde hiç değildim fakat çok uzun olacaktı. Part part gideceğiz. Alaz'ın nefesinin daralacağı, duvarlara baka baka, ağlaya ağlaya ben ne bok yedim diyeceği, karmayı götten yiyeceği bir sonraki bölümde görüşmek üzere... Benim şimdiden avuç içlerim kaşınıyor bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
So Sorry For Your Loss - AsLaz
FanfictionAlaz istediği kişiyle istediği şeyi yapsın Asi de kafasını kırsın, ödeşsinler döngüsünü kırıyoruz. Alaz da bazı şeylerin gözünün önünde olmasıyla yaşamaya çalışacak... Asi yakışıklı bir çocukla öpüşecek, dayan bakalım dayanabiliyor musun? (Alaz'ın o...