Yine İyi Gelir Mi? -part 2

1.8K 62 5
                                    

İlk Yaman gördü story'yi Rüya'nın paylaşımından, çok inceleyemeden Pelin'in kim olduğunu sormak için telefonu Alaz'a doğru tuttu.

Alaz yalnızca Asi'yi fark etti ilk, telefonu elinden alıp "Asi'yle beraber mi çıkmışlar!?" dedi ve incelemeye devam etti.

İzleyen küçük bir çocuğun bile fark edebileceği şeyi fark etmesi dolayısıyla uzun sürmedi. Story'yi birkaç kere başa sarıp "bu orospu çocuğu n'apıyor ya orada" dedi sık bir nefeste. Her izlediğinde nevri dönüyordu.

Yaman bir gariplik olduğunu fark edip neyin onu rahatsız ettiğini sordu. Alaz telefonu alenen önüne fırlatıp "biraz detaylı izle, görürsün ne rahatsız etmiş beni" Yaman izlediğinde cidden çok net anladı çünkü cidden çok net görünüyordu.

Alaz'a dönüp anlayışla yaklaşmak istese de Asi'yi üzen de o olduğu için pek istediği gibi yaklaşamadı.

"Abicim senin 3 hafta falan önce yediğin boklar yüzünden ayrı değil misiniz siz! Senin yaptığının yanında da çok insani bir davranış gibi kalıyor bu, ben sana söyleyeyim yani onu" dedi.

Haklıydı. Alaz sıçıp batırmıştı, kendi kendine çift kişilik yaratıp anlık kötü kararlar alıp onu kendimden uzaklaştırmak istemişti, gördüğü kadarıyla başarılı da olmuştu.

Ama hissettiği şey bir zafer asla değildi, kendi kaybetmişti ve 3 haftadır yalnızca da kaybediyordu. Asi ona yalnızca "Allah belanı versin" dememişti o gün, ondan nefret ettiğini de söylemişti. Daha bir gün önce ağzından çıkması için yalvardığı o iki kelimesin tam tersi, işin kötüsü gözleri de onaylıyordu bunu. Kendinden de nefret ediyordu bu birkaç haftadır.

Yaman haklıydı fakat içindeki kötü be pis duyguyu da kontrol edemiyor hemen problemini çözmesi gerekiyor gibi hissediyordu.

Yaman'a Rüya'yı aramasını söyledi. "Arayıp ne diyeceğim oğlum, ne var aklında yine?" diye sordu. Alaz da sadece aramasını istedi. Yaman aradığı gibi sarhoş ve cümlelerini toparlayamayan Rüya'nın sesiyle karşılaştı. Bu gece cidden sorunsuz ilerlemeyecekti artık hissediyordu.

Alaz fısıldayarak hoparlöre almasını istedi. Yaman hoparlöre alıp ilk Rüya'nın ne yaptığını sordu. Rüya sorabileceği her şeyi cevaplayacak ayardaydı tam, işleri kolay olacaktı.

"İyiyim Yaman, Defne'yle konuşuyoruz, çok özledim onu, tanısan sen de seversin" dedi yuvarlayarak kelimeleri. Yaman "peki Asi n'apıyor, o iyi mi?" diye sorunca da her şeyi tek tek dökülmeye başladı.

"Gayeeet iyi Yaman, hatta şu an Özgür'le dans ediyorlar, mutlu bayağı, ha bir de ben biraz içtim ya şimdi" bunu dedikten sonra güldü ve devam etti. "Asi neredeyse hiç içmedi, ayık yani, ona güven bana güvenmezsen bile, dansları bitince beni satmazsa eve de bırakır bence" dedi, hızla aklından geçenleri teker teker söylüyordu. 

Yaman Alaz'ın ısrarıyla nasıl bir dans olduğunu sordu. "Ay Yaman ne romantik dansı ya, kulüpteyiz arkada Hande Yener çalıyor sence salına salına süzülecekler mi saçmalama!" diye bir de fırçalandı.

Yaman bir süre sonra telefonu kapatınca Alaz önündeki rakıyı tekte atıp ayağa kalktı. Yaman şaşırarak "nereye oğlum şimdi?" diye sordu. "Mekan basacağız abisi, katılmak ister misin?" diye sorup cevabını beklemeden ceketini alıp arabasına doğru yöneldi.

Yaman da daha arabayı çalıştırmadan yan koltuğuna geçmişti bile.

Rüya telefonu kapattığı gibi tekrar Asi'den tarafa baktı. Asi müzikler hoşuna gitmeye başlayınca dans etmek ve biraz dağıtmak istemişti ama dikilmesi gerekiyor gibi de hissediyordu.

Özgür kızı çok dikkatli izlediği için bunu anlamış olacak ki dans etmeyi teklif etti ve onu dans pistine renkli ışıkların tam altına çekti. Asi ilk bir tutukluk yapsa da bir süre sonra kendini salıp istediği gibi dans etmeye başladı, Özgür'le...

Rüya'ya dönüp ona baktığında telefonunu ona tuttuğunu gördü, video çekiyor olmalıydı. Şarkı sözlerini söyleyerek kamerasına yaklaşıp özel olarak Rüya için dans etti.

Günaydın, geç uyandın ama bitti
Aslında geç bile kaldım
Zor uyandım ama geçti
İlacın etkisi yok

Rüya Yaman'la Alaz yoldayken bu videoyu da paylaşacaktı. Asi'nin Rüya'nın Yaman'la konuştuğundan haberi bile yoktu, sadece eğlenmek istiyordu.

Özgür onu tutup geri piste çekti. Türkçe pop eşliğinde bu denli yakın dans etmeleri zordu ama tuhaf da gelmiyordu o an. Şarkılar değişiyordu, her şarkıda temasları da artıyordu.

Asi'nin aklına Umut öldükten sonra Tolga'nın diğer barında üzüntüden ölürken dans etmesi geldi. Alaz Özgür gibi onunla dans etmemişti, uzaktan izleyip etrafındaki insanlar onu rahatsız edince de mekanı boşaltmıştı birkaç saniye içinde. Sahnede birlikte şarkı söylemişlerdi, onu öpünce de ayrılıp 'sana yara bandı olmam' diye bağırmıştı arkasından.

Düşündüğü anılarla içinde daha önce tüm gece boyunca orada olmayan bir acı yeşerdi. Umut'un hayatlarında olmamasına bile 3 saat ağlayabilirdi o an.

Ağlamak istemiyordu, sarhoş bile olmadığı bu mekanda, renkli ışıkların altında, dans pistinin tam ortasında daha yeni tanıştığı bir çocuğun önünde nefessiz kalana kadar ağlamak istemiyordu. Ve hemen baş edemezse olacak olan tam olarak buydu.

Sertçe yutkunup kollarını zaten oldukça yakınınında hareket eden çocuğun omuzlarına dayadı. Özgür arada kulağına şarkılarla ilgili bir şeyler fısıldıyordu onun dışında konuşmamışlardı pek. Bir de çocuğun Rüya'yla aynı bölümde okuduğunu öğrenmişti.

Özgür Asi'den gelen bu hamleyle şaşırıp kızın yüzüne baktı ve bir saniye için yüzünde acı gördü.

Yalnızca 1 saniye gördü çünkü Asi gözlerini kapatıp parmak uçlarına yükselerek çocuğu öptü.

Kısa bir öpücük de değildi bu. Asi içindeki bir boşluğu doldurmaya çalışıyor ama dolduramayınca hırslanıyordu. Çocuk uzunca bir süre şaşkınlıktan sadece kalmıştı.

Asi belki de Özgür pasif kalıyor diye iyi hissettirmediğini düşündü, aynı zamanda belki de çocuğa işkence çektirdiğini. O yüzden pişman olup geri çekilmek üzereydi ki Özgür onu belinden tutup geri çekti ve öpüşüne sonunda karşılık vermeye başladı.

Fiilen kötü bir öpüşme değildi ama Asi'nin içindeki ağlama isteği kapanmadı, belki biraz azaldı ama amacına ulaşamadı. Arkada o sırada Güneş- NKBİ çalıyordu.

Şarkının sesi yükseldikçe Özgür kendini daha çok veriyordu, Asi de aynı şekilde kendini çekiyordu. Pişman olmuştu cidden ama sebebi sandığı gibi Özgür'e işkence çektirmesi değil de kendine çektiriyor olmasıydı.

Şarkının bitimine yaklaştıklarında çocuğun elleri belinden aşağı doğru kaymaya başladı ve Asi kendini komple çekip durdurdu. Çocuk ona bakıp kızın önüne düşen saçlarını düzeltti, biraz dağılmışlardı çünkü.

Asi Özgür normal davrandığı için rahatlamıştı, niye yaptığını kendi de dahil kimseye açıklayamazdı çünkü.

Özgür Rüya'nın olduğu yere doğru bakmaya başladı. Asi de onun baktığı yere baktı.

Rüya'nın yanında Yaman onun dengede durmakta zorlanan vücuduna destek olarak onu tutuyordu ve Rüya panik içinde onların tarafına bakıyordu.

Onların hemen arkasında da rüyalarından/ kabuslarından başka hiçbir yerde karşılaşmamak için deli gibi kaçtığı kişi duruyordu, Alaz...

🌗🌗🌗
Ben yine bölmek zorunda kaldım, çünkü yine uzadı :/ Neyse ki bir sonraki bölüm Alaz'ın ağlayıp zırlaması üzerine olacak. Özgür normal biri bu arada, kendisine yöneltilen nefreti görmezden geleceğim, Asi'ye çok yavşamadı bile ama yavşaması da çok normal, ben bile yavşarım... Neyse ben yavaştan gidip Alaz'ı ağlatayım da içimiz soğusun ✍️

So Sorry For Your Loss - AsLazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin