Bugün okul yoktu o yüzden dışarı çıkabilirim rutin işlerimi halledip üstümü giyindim.
Avmye gidecektim annemle malasef insanlarla takılmayı pek sevmiyodum o yüzden arkadaşım da yoktu. Annemle beraber dışarı çıktık ama apartmanın önünde duruyorduk anlamadım. "Anne niye bekliyoruz?" "Sevcan teyzeni bekliyoz kızım." Annem böyle diyince Ömer aklıma geldi ama o büyük ihtimalle ders çalışıyodu ben düşünürken Sevcan teyze geldi. "Geç kaldım kızlar özür dilerim." "Sorun değil Sevcan im." Konuşarak avm ye kadar gelmiştik ben üstüme bi kaç bi şey bakıyordum. "Kızım hadi gel yemek yiyelim." "Tamam anne geliyorum." Diyip annemlerin yanına koşa koşa gittim ve üst kata çıktık. İskender yiyecektik(canı çeken varsa sorry) oturduğumuz da Sevcan teyzenin telefonu çaldı. "Tamam oğlum geliyom." "Aa nereye Sevcan?" "Ya oğlan çağırıyor gidim ben başka zaman artık." "Öyle olur mu bare yemeğini ye de git." "E öyle olsun o zaman." Biz konuşurken yemekler gelmişti. Yemekleri yiyip evin yolunu tuttuk. "E hadi Allaha emanet." "Sen de Sevcan teyze." Dedim ve eve girdik yarın dershanede denemem vardı o yüzden pijamalarımı giyip ders masama oturdum.
Tam yatacaktım ki annem beni çağırdı. "Kızım Sevcan teyzen toz şeker istedi git de gel hadi." " tamam anne ver hadi." Annem den şekeri alıp aşağıya indim ve kapıyı tıkladım. Kapı açıldı ve karşımdaki Ömer di utanmıştım çünkü altımda şort vardı. "Hoşgeldin Esma." "Hoşbulduk Ömer abi Sevcan teyze şeker istemişti onu vermeye geldim de ben." "Aa pardon şey ben alim." Dedi ve gülümsedim yanaklarım kızarmıştı kesin ama olsun. "Ben gidiyorum Ömer abi görüşürüz." "Tabi Esma." Dedi ve ardından ekledi "Eğer bazı soruları yapamazsan bana sorabilirsin Esma." Dedi ve gülümsedi kalbim yerinden çıkmıştı galiba çünkü çok hızlı atıyordu. "Tabiki seve seve sorarım." Allahım ben ne dedim batırdım. Hemen eve doğru çıktım eve girince direk odama gidip uydum bu kadar heyecan yeterdi.
Sabah uyandığımda hava çok kötüydü fırtına vardı ve yağmur yağıyordu ama bugün kesin denmeye gitmem lazımdı o yüzden beklemeden üstümü giydim.(Siyah sırt çantası var farzedin)
Üstümü giydim ve annemin hazırladığı kahvaltıyı yaptıktan sonra montumu ve ayakkabımı giyip evden çıktım. Otobüs durağı buraya yakın değildi bunları düşünürken arkamdan dış kapının açılma sesi geldi bu kişi Ömer abiydi. "Napiyosun burada Esma?" "Dershaneye nası gidcem diye düşünüyorum Ömer abi." "Gel ben seni götürürüm hem çok bi işim yok." "Zahmet olmasın." "Yok olmaz gel sen benle hadi." "Tamam,geliyorum." Diyip Ömer abinin arkasından koştum ve yan koltuğa oturdum. "E tarif et bakalım dershanen nerede?" "***** burada. "Telefondan konum açar mısın?" "Tabi açarım." Diyip konumu açtım. (10 dakika sonra) Dershanenin önüne gelmiştik. "Ben artık iniyimgörüşürüz Ömer abi çok teşekkür ederim." "Sıkıntı değil istediğin zaman arayabilirsin beni al numaram." Böyle diyince elim ayağıma dolaştı neredeyse sevinçten uçacaktım. "Ee şey tabi Ömer abi ben gidiyorum bay bay." Diyip hızla ordan ayrıldım şuan yer yüzündeki insan formundaki domateslerden biriydim her halde.
(Denemeden sonra) Hala hava çok kötüydü o yüzden Ömeri aramayı düşündüm ve aradımda.
"Ömer abi beni alır mısın işin yoksa?"
"Tabi alırım Esma sen beni bekle ben 5 dakikaya oradayım."
"Tamam bekliyorum." Diyip kapattım ilk telefon konuşmamızdı çok mutluydum. 5 dakika sonra Ömer gelmişti yan koltuğa oturdum ve Ömer konuştu. "Ee nasıl geçti denemen bakalım?" "Dürüst olmam gerekirse o kadar iyi değildi." "Benimde öyleydi merak etme daha iyisini yaparsın." "İnşallah" Dedim ve arabada uykuya daldım.(10 dakika sonra) Biri beni dürter gibi oldu ama uyanmak istemedim o yüzden hiç keyfimi bozmadım ta ki biri beni kucağına alana kadar. Hatırladığıma göre bu Ömer di oyüzden hiç bi şey yapmadım ama asansörde uyanacaktım annem bizi böyle görürse çeyizimi şimdiden bütün hazırlıklarını bitirir. Asansöre bindik ve yüzüme yakın bi nefes hissettim galiba beni inceliyordu İnşallah suratımda hiç bi şey yoktur ayy. Ben böyle düşünürken beni yanağımdan öptü olduğum yerde kas katı kesildim şuan kalbimle birlikte uçacaktım biraz zaman geçince gözümü açtım ve konuştum. "Ömer abi ben inim özür dilerim." "Yok sıkıntı değil tabi." Dedi ve beni kucağından nazikçe bi şekilde bıraktı. "Ben her şey için teşekkür ederim." Diyip onu yanağından öpüp asansörden çıktım. Şuan yaptığım şey için hem bi o kadar pişman hem bi o kadar mutluydum. Eve girince hemen kendimi odaya attım ve annem kapıya geldi. "Kızım sen Ömer le mi geldin.Allahım ne kadar mutluyum kız naptın yoksa abovv abovv sevgilimisiniz?" "Ya anne git şurdan lütfen." "Anladım ben anladım ay gidimde Sevcanı arayayım onunda haberi olsun abovv." "Sakin anne sakın!" "Anam utanırmışda bişi olmaz otur sen."Dedi ve kapımın önünden gitti direk telefonumu elime aldım ve WhatsApp'ı açtım Ömer'in profiline girdim ve onu ne diye kaydetsem diye düşündüm ve karar verdim Ömercik💗 bence iyiydi tabi kimse görmese daha iyi hele annem. Annem demişken hemen odamdan çıktım ve salona annemin yanına gittim annem Sevcan teyze ile konuşuyordu kesinlikle mevzuyu söylemişti şuan oturup ağlamak istiyordum. "Akşam bize yemeğe gelin o zaman hadi öptüm dünürüm." Dünürüm mü!? Olduğum yerde kaldım ben naptım Allahım ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sence Her Sevgi Aşka Çıkar mı?[porçayxyn]
Teen FictionSence Her Sevgi Aşka Çıkar mı? Bu kitap bi kurgudur lütfen ona göre okuyun ve yorum yapın. Boş laflarınızı çekemem yoksa canlar🥰 Yazım yanlışım olabilir