(2 saat sonra)
Üstümü giyinmek için dolabımı açtım ve bunu seçtim.(Ayakkabı yok)
Ben üstümü giyerken Ömer'ler gelmişti ve Ömer'in suratına bile bakamıyordum bile o gülümsüyodu çünkü utandığımı anlamıştı annemle Sevcan teyze konuşuyordu onların ortasında ise Ömer oturuyordu. Masaya tabakları yerleştirirken Sevcan teyzenin sesini duydum. "Ömer hadi sen de yardım et." "Tamam anne." Ömer yanıma geliyo napacaktım diye düşünürken Ömer kulağıma fısıldadı. "Çok güzel olmuşsun." Tüylerim diken diken olmuştu ama hoşuma da gitmişti. Bende fısıldadım. "Sende yakışıklı olmuşsun." İlk defa Ömer abi dememiştim bu arada cidden yakışıklıydı.
(Ayakkabı yok)
Yemekleri tabaklara boşaltırken yanlışlıkla elim onun eline değmişti az kalsın yemeği döküyordum ve onun kıkırdama sesini duydum acaba komik olan neydi. Sofraya oturduğumda Ömer yanımda oturuyordu yemekler yenilirken bi yandan da konuşuluyordu Ömer'in babasıyla benim babam yurt dışında çalışıyorlardı o yüzden şuan yanımızda değillerdi ben bunları düşünürken zaman geçmişti bile. Ömer'le ben şuan odamdaydık o benim masamdaki eşyalarıma bakıyordu bende kalktım onun yanına gittim. "Bu senin mi?" "Evet,onu bana babam almıştı." "Çok güzel cidden." "Teşekkür ederim." Diyip gülümsedim "Bende sana bunlardan bi tane alcam." "Gerek yok düşünmen bile çok ince." "Sıkıntı değil alırım ben." "E öyle olsun o zaman." Dedim ve biraz yaklaştım.O bana bakarken ben yanağından öptüm ve geri çekilecektim lakin beni tuttu. "Sen hep böyle kaçar mısın?" Diyip beni öptü ama DUDAĞIMDAN!! gözlerim sonuna kadar açıldı ve domatese dönüştüm. "Ben özür dilerim kendime eng-" lafını kesip bu sefer ben öptüm onu resmen benim az önceki halime şuan o dönüşmüştü beni belimden tuttu ve aramızdaki mesafeyi kapatmıştı bende kollarımı boynuna sardım. Biz öpüşmeye devam ederken kapının açılmasıyla ikimizde sıçradık. "Yavaş olun çifte kumrular." Dedi annem ardından Sevcan teyze konuştu "Boşver kız onlar o kadar ileri gitmezler salak değiller ya." Sevcan teyze böyle diyince olduğum yerde domatese dönüştüm ama Ömer kıkırdıyodu acaba komik olan ne kolunu cimcikledim. "Ah canım acıdı" Diyince bu sefer ayağına bastım. "Ayağıma zamanı gelince basarsın merak etme canım." Diyince başımı eğerek gülümsedim.
(1 saat sonra)
Ömer'ler gitmişti o yüzden direk etrafı toparlayıp uyumuştum ve sabah okula gidecektim yarın Ömer'le anlaşmıştık sabah okula beraber gitcektik çünkü onun da dersi vardı okul çıkışıda kütüphanede beraber ders çalışacaktık. Sabah olduğunda rutin işlerimi halledip üstümü giyindim.Hızlıca evden çıktım çünkü biraz geciktim. Koşarak aşağıya indim ve Ömer araba beni bekliyodu hava gine kötüydü tabi ki hemen arabaya bindim. "Özür dilerim geç kaldım ya." "Sıkıntı değil hadi gidelim."
Dedi ve 10 dakika sonra benim okulumun önünde olduk."Görüşürüz aşkım." Diyip yanağından öptüm. "Görüşürüz bitanem." Ömer'in gittiğini görünce bende okula girdim. Tabi ki okulun erken bitmesi için dua etmeye başladım.
(Öğlen arası)
Youtube bakarken tanıdık bi sima gördüm bu Ömer di ilk önce inanmadım ama sonra kanalına girince o olduğu anladım. Neden acaba bana söylemedi acaba onu sevmiyeceğimimi düşündü. Kulaklığımı takıp en yeni videosunu izlemeye başladım. 1 kaç video derken baya izlemiştim. Açıkçası ben videolarını beğenmiştim. Sadece bazı şakalar ve şarkıları anlamiyodum onu da pek düşünmeme gerek yok.
(Okul çıkışından 10 dakika sonra)
Hala Ömer'i bekliyorum acaba başına bişi mi geldi. Onu aramaya karar verdim
1... 2... 3... dıtt
Açmiyodu acaba bişi mi oldu diye düşünürken bi korna sesi duydum. Kafamı kaldırdığımda bu Ömer di çok korkmuştum ona bişi oldu diye ama sapa sağlamdı hemen koşarak arabasına bindim. "Nerdesin sen ya ödüm koptu burada." Diyip ona sarıldım. Bana karşılık verdi ve saçımı öptü. "Özür dilerim çocuklarla konuşmaya dalmışım." "Sıkıntı değil ama bi dahakine haber et korkutma beni." "Tabi hanfendi." Diyip dudağıma minik bi Buse kondurdu ve dershaneye doğru yola çıktık dershane buraya 20 dakika uzaktı o yüzden dinlenmeye karar verdim yani uyumaya ama aklıma en son Ömer'le yaşadığımız şey geldi o yüzden biraz erken uyanacaktım. Dershaneye geldiğimizde Ömer'le ben çok dikkat çekmeyen bi yerdeydik o yüzden rahat rahat oturabiliyordum.
(2 saat sonra)
2 saattir aralıksız ders çalışıyordum o yüzden sıkıntıdan patliyacaktım ama Ömer hala ders çalışıyodu o yüzden ben kalkıp kahve alacaktım. Tam ayağa kalkarken elimden Ömer tuttu ve oturduğum yere geri oturdum. "Noldu? Bi şeye mi ihtiyacın var?" "Yok sadece sıkıldım. Kahve alacaktım gelmek ister misin?" "Olur." "Kalk o zaman hadi." "Tamam."
( 5 dakika sonra) Kahvelerimizi aldıktan sonra geri masaya geldik. Tabi ki gine canım sıkılmıştı o yüzden Ömer'in saçları ile oynuyodum taki elimi tutana kadar. Beni kendine çekince şaşırmıştım. "Ne oldu çok mu beğendin saçlarımı?" "Evet beğendim." Diyince dizime yattı ben ise onun saçları ile oynamaya başladım o ise sadece bana bakiodu İnşallah güzel gözüküyorumdur.
(1 saat sonra)
Şuan eve gitmek için yoldaydık Tabi ki gine uyukluyodum. Arabanın durmasıyla uyanmam bir oldu çünkü eve gelmiştik. Ömer kapımı açıp beni kaldırmıştı. "Hadi kalk uykucu." Diyip dudağıma minik bi buse kondurdu. Ben ise ona gülümsedim ve koluna girdim beraber eve çıkıyoduk asansöre bindiğimizde ona hafifçe yaklaşıp dudağını öptüm o ise bana karşılık verdi biz böyle öpüşürken asansörün durmasıyla birbirimizden ayrıldık. "Bay bay aşkım." "Sanada hayatım." Dedi ve kapıyı çaldım. Annemin gözleri yaşlıydı bi an ne olduğunu anlamadım ve direk eve geçtim. "Anne ne oldu anlat niye ağlıyorsun?" "Kızım toparlan gidiyoruz." "Ne gitmesi anne noluyo?" "Toparlan hadi kızım lütfen." Annem böyle diyince aklıma Ömer geldi Ömer'lere gitmem lazımdı o yüzden evden çıktım ve üst kata koşar adımlarla çıktım ve kapıyı çaldım açan Ömer'di. "Hoşgeldin tatlım." "Ömer annen nerde?" "Noldu ki?" "Bende bilmiyorum ki." "Tamam tatlım bekle burada." "Tamam." Ömer içeri gidince bende kapıda beklemeye başladım ama annemin sesini duydum. "Kızım gel buraya hadi hızlı ol." "Tamam anne bekle." Ömer içeriden annesiyle gelmişti. "Noldu Sevcan teyze?" "Kızım baban..." "Ne babam? Ne oldu!?" "Sakin ol kızım." "Hayır! Düşündüğüm şey değil."Malesef kızım." Diyince bi an yere çöküyodum ki Ömer beni tuttu ve ağlamaya başladım. "Ağlama aşkım sakin ol şşşş bana bak." Ömer beni teselli etmeye çalışıyodu ama benim umurumda değil di bile o sırada annem yukarı geldi ve beni çekti. "Hadi selametle Sevcan görüşürüz Ömer oğlum." "Ömer bırakma beni." Ömer ben böyle diyince annesine baktı ve durumu anladı biz gidiyorduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sence Her Sevgi Aşka Çıkar mı?[porçayxyn]
Teen FictionSence Her Sevgi Aşka Çıkar mı? Bu kitap bi kurgudur lütfen ona göre okuyun ve yorum yapın. Boş laflarınızı çekemem yoksa canlar🥰 Yazım yanlışım olabilir