♡1. BÖLÜM♡

25 4 0
                                    

Her şey üst üste gelmişti hazırlanmam gereken bir ödül töreni vardı. Ben ise hâlâ burada oturup film izliyordum. Bir anda doğrulacakken mesaj geldi. Kimden geldiğini görünce gülümsedim. En yakın arkadaşım Ilgın'dı.

🤍: Bebeğim, ne yapıyorsun?

Siz: Ne yapayım
aşkım yatıyorum.Sen?

🤍: Lütfen şaka de lütfen.

Siz: Cidden
yatıyorum. Neden ki?

🤍:Kapıyı aç geldim.

Siz:Tamam.

Elimde ki cips paketini sehpanın üzerine koydum ve doğruldum. Kapıya yöneldim ve açtım. Ve benim gül yüzlüm Ilgın'ım tam karşımda duruyordu. Elinde Gratis poşeti vardı

"Hoşgeldin bebeğim" dedim.

"Sana inanmıyorum cidden. Hâlâ hazırlanmamışsın" dedi ve içeri girdi. Ardından odama yöneldi.

"Off cidden hiç gidesim yok" dedim cidden gidesim yoktu hiç.

"Saçmalama" dedi. Dolabımı açtı. "Aras nerede?" dedi. Ben de bilmiyordum bu sorunun cevabını. Müstakbel yengemin yanındaydı kesin, Almina çok iyi kızdı aslında. Ama işte kıskançlık.

"Bilmem kesin Almira'yladır" dedim. O sırada siyah bir elbise çıkartıyordu dolaptan geçen Aras almıştı bu elbiseyi bana. Siyah mini bir elbiseydi. Göğüs dekoltesi vardı. Ama çok şıktı.

"Bunu giysene" diye cıvıldadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bunu giysene" diye cıvıldadı. Onu kırmadım.

"Tamam" dedim, ve üzerimde ki Hello Kitty'li pijamamı çıkarttım elbiseyi üzerime geçirdim. Arkamdaki fermuarı çekemiyordum. Tam Ilgın'a döndüm Ilgın da bana takı seçiyordu. Zarif bil kolyeyi bana uzattı aşırı güzeldi. Bunu bana Poyraz almıştı. Tebessüm ettim. Ilgın, Poyraz'a hisler besliyordu bunu biliyordum ve aklıma gelen fikirle devreye girdim.

"Ilgın, sen de gelsene" dedim. "Beni yalnız bırakmayacakdın herhalde"

"Bilemiyorum ki" dedi çekingen bir tavırla.

"Geliyorsun geliyorsun" dedim dolabımı açtım ve ona çok yakışacağını düşündüğüm lacivert bir elbise çıkarttım. "Ve bunu giyiyorsun" dedim ve ona uzattım. O da elbiseyi üstelemeden giydi. İkimizde birbirimize hafif makyaj yaptık. Çok güzel olmuştuk. Saate baktım 19.57'ydi saat. Ve ödül töreni 21. 30'daydı. Hemen Arası aradım. Üstelemeden açtı.

"Arasss, nerdesin sen ödül töreni bir buçuk saat sonra. Hadi gel hazırlan yanlız bırakmayacaksın. Değil mi?"

"Sence? Ben seni bırakır mıyım yalnız Ekin'im" dedi. "Mahalledeyim geliyorum"

KaragülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin