♡5.BÖLÜM♡

11 1 0
                                    


Hayatımda bir çok gizemli dosya çözmüştüm ama hiç birinde Karagül'ün dosyası kadar yorucu değildi.

Maskesini çıkardığıda bu yüzü tanıdım o tahmin ettiğim gibi bir yanıltma değildi bu beni sarhoş olduğum gece belimden destekleyen adamdı gizli konuşma cihazına gelmeyin emrini de verdim ve iş tamamdı kimse bizi ziyaret etmeyecekti ama tabiki Sinem bizi izliyordu.

Evet adam iyi bir dövüşçü çıkabilirdi çünkü adam neredeyse benden iki tane ederdi ama ben hiç bir zaman dış görünüşe bakmam. Sonuçta bende iyi bir dövüşçüydüm.

"Evet namı değer komiser Ekin Ak göster marifetlerini bakalım denildiği gibi var mısın?"

İlk onun hamle yapması için gözlerimle işaret yaptım ve dönüşmeye başladık. Adamla beş on dakika hünerlerini gösterdi adamın açıklarını genelde hangi elini kullandığını neresinin zayıf yeri olduğunu anlamaya çalıştım ve gördüğümde,adamın hep zayıf yerini yani sağ boşluğuna ard ard bi kaç tekme attım ve kısa bir sürede ellerini bi yandan kavramın bacaklarımla beline vurdum ve adamı yere sabitledim.Kemerimi çıkartım ve adamı sandalyeye sabitledim.

"Ee nasıldı" ne kadar yorulsamda belli etmemeye çalıştım. Onun konuşmasına izin vermeden tek emirle bizimkileri içeri çağırdım.Poyraz Karagül'ün o adam çıktığını anladığında bir an dondu.

"Ben demiştim sana o itte bi bok var diye"

"Tamam Poyraz" dedim. "Emir arabaya götür bu iti "

"Ekin sen delirdin mi?" dedi kükrercesine Poyraz.

"Yine ne yapmışım Poyraz?" dedim.

"Ekin daha ne yapabilirsin ki, tek başına bir ibne ile aynı odada kalmak ne demek?" dedi daha doğrusu kükredi.

"Sane ne lan sanane?" dedim bağırarak. "Ben polisim sana hesap vermene gerek yok" yutkundum Karagül'e döndüm. Sırıtıyordu. Ardından tekrar Poyraz'a döndüm. Kaş göz işareti yaptım. 'O burada' dermişcesine.

"Ayıp Komiserim siz konuşun ben dinlemiyorum" dedi alayla.

"Sen sus ibne" dedi Poyraz.

"Ah be Poyraz aslında çok konuşacağım şey var" durdu ve düşündü sonra bana baktı. "Misal Ekin Komiserimin güzelliği"

Poyraz'ın çenesi kasıldı. "Gebertirim oğlum seni" dedi Poyraz. Karagül'ün üzeine yürüdü. Kolundan tuttum.

"Poyraz saçmalıyorsun dur" dedim ve Emir'e döndüm. "Götür şunu" ve tekrar Poyraz'a döndüm. "Poyraz çık dışarı Karagül ile konuşacaklarım var yalnız bırak beni Emir'i ve Karagül'ü" bir şey demedi arkasını döndü çekti gitti.

"Lan şerefsiz ne ayaksın sen" dedim.

"Ne yapayım Komiserim yalan mı söyleseydim. Güzelliğinizle ilgili konuşacak çok şe var." dedi. Yanına yaklaştım. Karşısında durdum.

"Teşekür ederim bana bilmediğim bir şey söyle" dedim ve göğsüne tekmeyi indirdim. Sarsılmıştı.

"Sağlam tekmeymiş" dedi. Emir'e döndüm almasıyla ilgili bir şeyler söyledim. Karagül ellerimdeydi. Ona yaaptıklarını ödetecektim.

Emir Karagül'ü aldı ve odadan çıktı.

                                                                                                     ♡

Evin önüne geldim. Kapıyı açmadan önce telefonu çıkarttım keyfim yerindeydi. Nasıl yerinde olmazdı ki? Karagül'ü yakalamıştık. Telefonumdan Şemmame açtım. Sesini de sonuna kadar açtım.
 
Eve halay çekerek girdim. İlk karşıma çıkan Aras oldu.

KaragülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin