B Ö L Ü M 1 5

407 19 3
                                    

"Ugh,Mattheo bir dakika gelebilir misin?"

Ortak Salonda konuşan Mattheo Ve Katherine'in konuşmasını bölen şey Daphne Martin'in(some Teen Wolf fan problems..." Mattheo'yu çağırması ile sona ermişti

"Matt ile işin nedir acaba?"

Diye kıskanarak cevap verdi Kat.

"Mattheo dedim Katherine,Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum malesef?"

"Oh,aslında Matt'in erkek arkadaşım olması nedeniyle, Beni gerçektende ilgilendirdiğini düşünüyorum senin aksine Martin?"

"Kızlar,sakın olur musunuz, Bir yere gittiğim yok Kat, seninle, burdayım."

"Duydunmu,Martin, Benimle birlikte burada."

"Ama Profösör Snape Mattheo'yu çağırmamı rica etti."

"Eğer o minik kıçını sevgilime değdirirsen,ananın kıçını kimlere sürttüğünü iyi görürsün Canım benim"

Diye ortaya bomba attı Katherine.

Daphne tam ağzını açmıştı ki,Kavganın uzamasından memnun olmayan Mattheo'nun Daphne'yi kolundan çekip dışarı çıkarmasıyla son bulmuştu herşey.

"Ne diyeceksen de, hızl-"

Mattheo'nun demesine kalmadan Daphne, Yakışıklı Matt'imizin dudağına yapıştı.

______________________________________

Geçen gün Pansy Ve Draco'nun konuşulan planı;

"Anlamadım, yani şimdi Daphne, Mattheo'dan hoşlanıyor, bizde bunu kullanarak Matt ve Daphne'nin birlikte olduğu bir fotoğrafı Katherine'e göstereceğiz ve araları bozulup Matt benim olacak?"

Dedim Draco'ya,

"Evet tamda anlamışsın işte ikisinin arası bozulunca Matt senin, Kat benim olacak(opsiyonel)"

_______________________________________

Daphne tam Matt'i öpmüşken, Matt ne halt olduğunu algıladı ve Hızla Daphne'yi karşı duvara sert bir şekilde itti.

Matt ve Daph ikilisi orada kavga ederken,Arkada ikisinin fotoğrafını çeken bir ikili olduğunu bilmiyorlardı...




















Bu kitapta Pansy Ve Draco,birazcık kötü olmuş olabilirrr, özür dilerimm,:(, her kitapta Astoria kötü karakter olduğu için bu kitapta da olursa biraz fazla klasik olacağını düşündüm

Kitapta olmasını istediğiniz olayları yazarsanız elimden geldiği kadar, mümkünse yapmaya çalışağımmm🤫🧏‍♂️

|•°Enemies To Lovers°•|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin