"Ne?Ben Matt'in böyle birşey yapmayacağına adım gibi eminim Pans?"Diye sorgular gözlerle baktım Pansy'e
"Ne sen, ne ben, ne de Draco, hiçbirimiz Mattheo'dan bunu beklemiyorduk"
Dedi şaşırmış bir şekilde Pansy
Draco ise onu onaylar bir şekilde kafasını yukarı aşağı salladı.
Yanıma Daphne Ve Mattheo'nun öpüşürken fotoğrafını çeken Pansy Ve Draco ile Konuşurken Karşı Koridordan Sanki Hiç birşey olmamış gibi yanımıza gelen Mattheo'ya çevrildi üçümüzünde kafası.
"Siz çocuklar neden burda toplandınız,Ha?"
Hepimiz cevap vermeden ona baktık
"Katherine? "
"Pansy? "
"Ve siktiğimin Draco'su neden cevap vermiyorsunuz, Merlin Aşkına"
Bu yüzsüzlükte olan Mattheo'ya birşey deme gereği bulmadan Daphne ile olan fotoğrafını tutuşturdum eline.
Artık ondan sonra ne halt yediyse bilmiyorum, çünkü hızlı adımlarım ve dolu gözlerimle uzaklaşmıştım oradan.
________________________________
Mattheo Anlatımı İle;
"Ne Pansy, Draco siz bu sikime inanmıyorsunuz değil mi? "
Katherine'nin arkasından gidecekken Draco'nun "Yanlız Kalmaya İhtiyacı var. " Lafıyla Duraksamak zorunda kaldım.
"Her şey ortada Matt, öpmüşsün o kızı işte, birde Kat'i seviyordun?Ugh, Tanrı aşkına. "
Diyerek mızmızlandı Draco
"Pansy sen? "
"Matt...."
"Şu siktiğimin fotosuna inanıyorsunuz da banamı inanmıyorsunuz? "
"Evet"
Diye rahatlıkla cevap verdi Draco
Sabahtan beri bana ve Özel olarak Katherine'e olan davranışları yüzünden az kalsın elimde kalacaktı ama yanımızdan geçen Profösörler sayesinde bugün de şanslıydı göt lalesi.
Arkamdakileri takmayıp Tek işim olan Kat'imi bulmaya gittim.
______________________________
"Hangi siktiğimin cesareti sayesinde bunu yapabildin? "
Yerde üzerinde onlarca hafif büyü yaptığım, denediğim Mızmız Myrtle'ın yanında yatan Daphne'ye doğru konuştum (💪🤫🧏♂️)
"Çok pişmanım Kat bir daha olmayacak yemin ederim! "
"Pişman olacağın şeyler yapmamalıydın Daphne."
Dedim üzgün bir suratla
"Yemin ederim ki benimle hiçbir ilgisi yok, yapmamı istediler yaptım"
"Sen köpek miydin ya, yeni öğrendim bak bu iyi oldu"
"Ayrıca kim istedi senden bu siktiğimin öpücüğün? "
"Lütfen gideyim artık, söyleyemem"
"Eğer söylemeyecek sen boşuna heveslenmenin bir anlamı yok değil mi tatlım? "
Mattheo Anlatımı İle ;
Hiç bir sikik koridorda , odada yoklardı.
Tam odaya gidecekken Mızmız Mrytle'ın Yaşadığı Yani Öldürüldüğü Yerde Bir Ağlama Sesi Duydum ( neresi olduğunu biliyorum kelime sayısı için)
İçeri girdiğimde asla görmeyi tahmin etmeyeceğim bir görüntü ile karşı karşıya geldim
Katherine Ve yerde yatan Daphne
"Mattheo!!"
Diyerek beni çağırdı Daphne
"O cırtlak sesini kapatacak mısın? "
Diye terledim Daphne'yi
"Oh, bakıyorum da Mattheo Hazretleri Biricik kız arkadaşını kurtarmaya gelmiş :( )
Dedi Katherine
" Hiçbir şey sandığın gibi değil Kat lütfen) (😫🙏🙏💓)
Bir şey demesini umursamadan tuttum kolundan çektim dışarı.
Ne dersem diyeyim ne yaparsam yapayım asla inandıramadım.