Amerika:
- Ame kelj fel!- rángatott le Canada az ágyamról a földre.
- Mi van már megint?
- Hétfő.
- Ugye csak szivatsz?- kérdeztem őt a földről felkelve.
- Nem nézd meg a mobilod.- azzal kiviharzott a szobából.
-Fa*a.- idegesítő mikor kirántanak a hétvégéből. Ráadású egész nap nem is történik semmi. És a szokásos műsor következik mint mindig. Szokásos felöltöztem, össze pakoltam és a többi és a többi. Kiléptem a szobám ajtaján és megcsapta az orrom egy finom édes illat mely a konyhából eredt. Lebaktattam a lépcsőn, apa a hal kaja ízű teának nevezett löttyöt fogyasztotta a többiek pedig reggeliztek én meg csatlakoztam hozzájuk.
- Ember !
- Ország.- javított ki apám.
-Megint juhar szirupban úszik a a palacsintád és a tányérod!
- Én így szeretem!
- Ja bocs kijavítom magam lassan az egész asztal szirupban fog úszni!
- És?
-Canada a bátyádnak igaza van, bár túloz kicsit, de azért igaza van.
- De én így szeretem!
- De attól még ehetnéd kevesebb juharsziruppal.
- Legyen.......
- A végén még cukor mérgezésben fogsz meghalni.- jelentette ki apa mire mi röhögő görcsöt kaptunk és majdnem megfulladtam mert amilyen ügyes vagyok félre nyeltem a kaját. Gyors befejeztük a reggelit és már Canadát vártam a bejárati ajtó előtt.
-Gyere már mert itt hagylak aztán úgy jössz után ahogy akarsz!
- Jövök máá-- esett le a lépcsőn a levél mintás arcú öcsém.
- Nem látom, hogy jönnél.- röhögtem ki miközben a fejét fogva felállt.
- Jé nézd már valaki képes volt elindulni.
- Kuss van mekis.
- Jól van Juhar.
- He az nem a szomszéd akinél tegnap voltunk.-mutatott túloldalon sétáló virágkoszorús Ukrajnára és az usankás Russiara.
-De.
- Meg kéne őket szívatni valamivel.- érveltem előre.
-Menjünk előre majd Magyartól kérünk valami tanácsot.
-Futás akkor.- és elkezdtünk futni először a másik oldalba aztán pedig a kereszteződés felé, majd elhaladtunk a két szláv lány mellett. Minden szavukat tisztán lehetett hallani.
- Hát ezek meg?- tette fel a kérdést a kisebbik szláv.
- Hagyd csak ezek idióták.- kapta félvállról a választ. Canada valószínűleg sértődésnek vette, mert megált ellőttem mire átestem rajta.
-MIT MONDTÁL?!
- Azt, hogy idióta vagy.- adta, meg a választ szem rebbenés nélkül majd Canadát kikerülve tovább sétált.
-Hülye kommunista.- motyogta az orra alá majd felsegített engem.
- Ha bajod van a szemembe mond kapitalista.- fordult vissza.
- Russia kérlek hagyd már menjünk.- kérlelte a húga, de sem az öcsém sem Russia nem hallgatott rá.
-Egyet értek Ukrajnával ne itt veszekedjetek.