-Minket megsem kérdezel?-háborodott fel Brazíl.
-Nem neked jó lesz amit kapsz!- válaszoltam nevetve majd elmentem megkeresni a ferdeszemű népséget *déjavu.
De megszólalt a kicseszet csengő mire ferdeszemű barátunk nekem jött. (ne értsetek félre egyébként Kínának nincsen húzott szeme csak a Kínaiak miatt hívja így őt)
-Te is most jössz mikor becsengetnek. Következő szünetben találkozzunk a termetek előtt.- vágtam oda neki ezt a két mondatot. Majd vissza mentem órára. Ami történetesen matek. Ví kikapjuk a témazárót. Gondoltam magamban annyira szarkasztikusan, hogy az már fájt. Még NATO előtt sikerült beérnem. Szokásosan jelentettük a hiányzókat akik a jelenlegi felállás szerint egyáltalán nincsenek. Mindenkinek kiosztották a dolgozatait csak nekem nem. Ahogy hátra néztem láttam, hogy Ukránnak sincs kiosztva. ~Na ebből is lesz valami gond.~ gondoltam, mire NATO dolgozatokat rakott ki mágnesek seítségével a táblára.
-Russia Moscow, Ukrajna Kijev, Kazahsztán Ankara, Belorus Minksz, mind négyen felálltok.- mind a négyen felálltünk a tanár kérése szerint. Igazából nem aggódok, mert én legelől ülök Rajna, a mellentünk lévő padsor második padjában Bell a másik padsor harmadik pad, Kaz meg valahol az Isten háta közepétőln 5 centivel meszebb.
-Elárulnátok, hogy lett mind a négyőtök dolgozata ugyan annyi pontos ugyan azokkal a hibákkal?
-Működik a telepátia.
-Russia!- szólalt meg erélyesen a tanár mire megsem rezzentem.
-Tanár úr most erre nincs nincs magyarázat egész dolgozat alatt megsem szólaltunk és amúgy eléggé messze ülünk egymástól lessünk külömben, hogy lett Kazinak is ugyan olyan a dolgozata mint nekem mikor ő leghátul ül én meg legelöl.- ezen ő is elgondolkodott.
-Most az egyszer megúsztátok de ha legközelebb is ugyan az lesz egyes.- elégedetten ülten le a helyemre. Amerika meg csak bámult, mint, mint nem tudom. Most meg kéne szólalnom? Miért néz? Most mi a franc van?
-Amerika! Amerika! Amerika!- szólongattam mire vissza tért a valóságba.
-Hol jártál Meseországban vagy Az Álmok földjén?
Amerika:
-Hol jártál Meseországban vagy Az Álmok földjén?- kérdezte Russ gúnyolódó mosollyal az arcán. Igazából ilyenkor egészen aranyos.
-Nagyon vicces vagy, egyébként beszéltél már Kínáék osztályával vagy egyáltalán az osztály főnökükkel?
-Ki is az osztály főnökük?
-Asean.
-Király két legyet egy csapásra!- ütött az öklével a tenyerébe.
-Ezt meg, hogy érted.
-EU ne nagyon akarja, hogy tanárnő jöjjön és valószínűleg meg is tudná akadályozni. De ha azt mondjuk, hogy az ő osztályuk jöjjön akkor Aseannak is kell jönnie.
-Áááá így már értelek.
-Majd szünetben akkor el megyünk.
-Mi az, hogy elmegyünk?
Russia:
-Te és én.- magyarázta fáradtan. Nem értem rám tapadt, mint éhes pióca az áldozatára.
-Mi az, hogy mi?
-Majd szünetben kelts fel.- dőlt le a padra.
-A-amerika kellj fel most ne búj ki a kérdéseim elől. H-Hé kelj fel.- rázogattam a felkarját de ő még csak nem is nézett rám. Duzzogva dőltem hátra a székemen, hogy azért sem fogom fel kelteni szünetben. egész órán a dolgozat javítását beszélte a tanár majd fel adott egy oldalnyi házit. Kicsengővel egy időben felálltam a helyemről és elindultam meg keresni Ferde szemet. Meg is találtam a termük előtt ahol megbeszéltem vele a találkozót.
-Na mit szeretnél?
-Az van, hogy--
-Az van, hogy ő szervezi az osztály kirándulást és a te osztályod is jönne .-szólt bele Amerika.
-Te menj vissza aludni senki nem kért meg, hogy helyezzem beszélj vagy, hogy velem gyere. Szóval viszlát. Na igen és megkéne kérdezned, az osztályod, hogy mit szólnának hozzá. A Fekete-tengerhez mennénk egy hétre és ha ti most rá bólintottok akkor kezdenénk el egyáltalán szervezni.
-Aha. Persze, hogy megkérdem. Meg jó ötletnek is tűnik.- bentébb ment és elkezdett ordibálni hogy ki mit szólna hozzá. Én meg majd megszakadtam a röhögéstől, és Amerika is elkezdett nevetni idővel. Egy hangos ,, oké"- val jelezték az osztály társai hogy benne vannak az ötletben.
-Benne vannak.- jelentette ki diplomatikusan.
-Nem mondod nem is hallottam olyan halkan beszéltétek meg.- mondtam fuldokolva a nevetéstől.
-Akkor most megyek és beszélek Aseannal.
-Csá!
-Csá!- kiáltottam vissza. Asean tanárnő szertárához indultam egyből mikor is az ushankám meg emelkedett a fejemről.
-Add vissza!- nyúltam utána de addigra Amerika a saját fejére rakta.
-És mi van akkor ha azt mondom, hogy nem?
-Van saját csajod ő vele foglalkozál nem pedig velem.- mondtam mikor is tle vettem a fejéről az ushankám mivel sípcsonton rúgtam.
-Muszáj mindig rugdosnod?
-Ha nem adsz rá okot nem fogok.-jegyeztem meg egyszerűen, majd rá igazítottam a fejemre. Be kopogtam a szertárba majd beléptem. Asean tanárnő szerencsére ott volt gyorsan előadtam neki az ötletemet mire rá bólintott.
Sziasztok kedveskéim!
Ne szokjatok hozzá az ilyen sűrű részekhez. Ez most tudom unalmasabb lett mint a többi. De ne féljetek hiszen ha ennek a könyvnek a jövőbeli részeinek a hangulatát diagramon kéne ábrázolnom meg egyezne egy koreai drámával.Szívesen fogadok bármilyen ötletet, vagy építő jellegű kritikát. Nagyon szeretem az animéket és aki szeretné azt jelezze és akkor a részek végén majd teszek ajánlásokat ha úgy kéritek könyvekre is. Továbbá ahogy Valamerre is kérte a 14- es részből( a befestett Amerikát).Bármelyik részletet szeretnétek képformájában látni szóljatok és ha néha esetleg majd ha össze gyűlnek a ,,műalkotásaim" kirakom egy-egy részben őket.