Russia:
-Ha nem adsz rá okot nem fogok.-jegyeztem meg egyszerűen, majd rá igazítottam a fejemre. BE kopogtam a szertárba majd beléptem. Asean tanárnő szerencsére ott volt gyorsan előadtam neki az ötletemet mire rá bólintott.
Ahogy kimentem, Ame elment valahova. Nem igazán foglalkoztam vele.
Time skip:
-Hagyjátok már abba - mondta India mikor már megelégelte, hogy virágokat és leveleket raktunk a hajába. És úgy nézett ki, mint egy botanikus kert. Elkezdett futni mire Brazil megtépte az egyik fát és rohant utána.
-Én lusta vagyok utánuk futni...- jelentettem ki tovább sétálva a járda belső szegélyén. Kína tarkójára emelte a mindkét kezét és ráérősen sétált tovább. Elnéztem Kína irányába, majd megálltam. Csak egy sikátor ahol egy ember ül a padkán és lehorgasztott fejjel. Nem tudom eldönteni, hogy sír vagy csak részeg.
-Mit nézel?- lépett hátra egyet Kína, hogy ő is benézzen a sikátorba.
-Meg nézzük?- kérdezte még mindig emberünket bámulva.
-Nézzük.- válaszoltam vállat vonva majd elindultunk a sikátorba. Ahogy odaértünk rá jötten, hogy a sikátorba. Ahogy odaértünk rájöttem, hogy nem is egy részeg embert láttam, hanem egy síró Amerikát. Egyszerre néztünk egymásra Kínával.
-Én nem fogom megvigasztalni.-súgta oda halkan, hogy Ame ne hallja. Leültem mellé a padkára bal kezemmel óvatosan végigsimítottam a hátát.
- Ame mi a baj?- szólítottam meg a síró országot. Csak könnyes szemeivel rám nézett a napszemüvege mögül és halványan elmosolyodott.
- Hogy is hívtál az előbb?
- Áááá jól vanna. Véletlen volt. - Kína végig a háttérbe röhögött a bénázásomat.
- Nem baj csak szokatlan a te szádból.- majd visszavezette a tekintetét az aszfaltra. - igazából furcsa is hallani, nem nagyon szoktak így hívni.
- De akkor elmondanád, hogy mi a bajod, mert én még haza akarok jutni egy az életben.- szólt bele csillag fejű.
- Látod most mondtad ki a lényeget csak egyszer. Csak egy akarsz hazajutni és csak egyszer is fogsz. Amúgy meg kussolj már be!- szóltam rá Kínára aki Amerika másik oldalán ült a padkán.
- De akkor tényleg elmondod, hogy mi a baj?- a raktam újra bal kezem a hátára.
-Semmi egy kis probléma akadt de hamar átvészelem.-mondta még mindig az aszfaltot vizslatta, könnyes szemekkel.
-De azért mondd el.
-Gyerünk nyögd ki mi a bajod.-mondta unottan Kína.
-Hallod kussolj be vagy húzz el.- mondtam idegesen.
-Rendben megvárunk a ház előtt.- mondta félvállról a választ. Csak mérgesen néztem rá majd miután eltűnt a sarkon vissza fordultam Améhoz.
-Ame mi a baj? Mi történt?
-Csak láttam Philt elmenni a folyosón és után mentem majd csak annyit láttam, hogy megcsókol egy srácot, ahogy észrevette, hogy figyelem csak rám nézett és elkezdett nevetni és annyit mondott, ,,túl unalmas vagy, ő megadja nekem ami kell".
Amerika:
Ahogy újra és újra lejátszottam magamban a történteket csak jobban kezdett el szúrni a mellkasam és csak jobban kezdtem el sírni. Egy kicsit jobb lett a kedvem attól, hogy Russ megölelt. Kedves volt tőle, hogy ezt teszi ahhoz képest, hogy utál.