-Ezt fogd rá!-adtam át neki.
------------------------
-Minek?-kérdezte a zselét undorodó arc kifejezéssel vizsgálva.
-中国(Kína) te mit keresel itt, egyébként?!- tette fel a jogos kérdést Japán egy kaján vigyor mellett.
-Tényleg neked nincs órád?!-tettem fel neki a kövi kérdést.
-Mintha neked nem lenne!- mondta fel háborodva.
-Nincs, lyukasóránk van, mert a tanár beteg.-nyújtottam rá a nyelvem.
-Szóval?- kérdezte Lengyel, Japánt pártolva.
-Tényleg ki ő?!- jött a következő kérdés Ukrántól. Egy lépéssel arrébb álltam, éreztem, hogy valami nagyon gonoszat fog kérdezni.- Ki ő neked?- az ujjammal Kínára mutattam.
-Egy csöves aki ugyan olyan elme beteg mint a nővéred. Ja és Japán bátya.
-Csak félig.-helyesbített ki.
-Az nem változtatt azon, hogy hülye vagy.
-Rusky most meghalsz.-megfogtam a tarkóját és megszorítottam. Elkezdte behúzni a nyakát mire lenyomtam a fejét.
-Ki engedte meg hogy becézgess?-tettem fel komoly hangnemben a kérdést.
-Jól vanna engedj már el, Russia .-egy kis idő múlva elengedtem a nyakát. Fel egyenesedett és elkezdte a dörzsölni nyakát.
-Hallod nem kell messzire menni itt vagyunk az orvosiban.- kezdett el rajtam kívül mindenki nevetni Kína kijelentésén. Szúrósan Amerikára néztem aki egy idő után vette csak észre, hogy nézem.
-Most mi van ?-vágott értelmetlen fejet a napszemüvege mögül.
-Emlékeztesd a csajod, hogy ne nyúljon még egyszer a húgomhoz különben temetésre kell menned.-mondtam idegesen majd angolosan távoztam.
-Te aztán szépen távoztál. Olyan angolosan.
-Hallod! Egy orosz angolosan távozik!- nevettük ki a kijelentésemet.
-Nem is te lennél.-elkezdtünk minden felé sétálgatni az épületben. Épp az ablakon bámultuk a kürtös kalácsost mire egy hang szólalt meg mögülünk.
- Nektek nem órán kéne lenetek? -fordultunk meg a hangra. ENSZ igazgató úr állt mögöttünk keresztbe tett kézzel.
-Nekem lyukas órám van, és a szünetben történt egy incidens és Kína elkísért.
-Így már értem de ha lyukas órád is van akkor is a termedbe kéne lenned vagy tévedek? -vonta fel a szemöldökét.
-Nem.
-Akkor indulás!-mutatott végig a folyosón.
-Tanár úr! A termünk a másik irányban van.
Akkor arra!-rohantunk el Kínával. Halkan benyitottam a terembe és szembesültem azzal, hogy nincs bent csak egy pár ember. USA aludt Brazil telefonozott India pedig egy békát akarhat szerintem fel boncolni. Kínával egyszerre néztünk egymásra. Mondanom sem kell, hogy egy volt a gondolat menetünk.-Itt a bosszú ideje! -mondtuk ki egyszerre a filmbe illő mondatot.
-Oké de mivel.-kérdezte a fejét törve.
-Mivel, mivel, mivel? Megvan! -csillant fel a szemem a briliáns ötletemtől.
-Fessük be!
-Ez nagyon gonosz! De mivel ha át megyek termembe nem tudok ki jönni.