2

198 7 0
                                    

Ráno bylo suprové. Na základně na mě čekal strýček Gustav i s mechanikem Maxem. Max mi ukázal vše na helikoptéře, já si ještě dala do koptitu kameru na zaznamenání, pomalu jsem se vznesla do vzduchu a ukazovalo strejdovi i Maxovi co umím. Max byl úplně mimo a strýček si mě natáčel.
Po pěti minutách se přišla podívat skupina co měla na stoupit směnu o půl sedmý. Bylo to pilot Jens, doktor Mark a záchranář Peter. Když jsem přistála pripadala jsem si trapně. Slyšela jsem hlasy jak říkají,, Co je to za holku, co tady provádí s helikoptérou, jen doufám že se nesnažila vychloubat!" a začali se smát. Strejda Gustav se na ně zle podíval a řek jim,, Za pět minut se všichni sejdemev hlavní místnosti". Chlapy se zbalili a odešli.

Strejda stál uprostřed místnosti s nečitelným výrazem a na jednou spustil. ,, Odedneška bude tady mít další ho pilota teda pilotku, má za sebou úspěšnou kariéru v akrobatickém létání a mistrini světa v akrobaciis helikoptérou. Rád bych vám představil Jane Gëbsteinovou. Zatím ji bude mít Max poruce na základně, ale zaučovat ji budou Jens a Gina. A bylo by slušné se ji představit." ,, Ahoj jsem Jane Gëbsteinova a pocházím z Mnichova je mi 21 let, nemám vlastní rodiče takže od svých deseti bydlím u pěstounů Mike a Anny."pověděla jsem základní věci, když se ozvala lékařka Karin,, Tu já znám zachránila ministra zdravotnictví při autonehodě měla závody, ale nedokončila protože sním letěla do nemocnice, to je přece ta akce jak Gina nemohla potom vzlétnout. Ehm jsem Karin tady lékařka v týmu B.". Potom se mi všichni představili až na tým A ty mě v lásce moc mít nebudou.

Medicopter 117Kde žijí příběhy. Začni objevovat