5

131 5 0
                                    

Do garáže přišli Peter s Markem, když mě viděli začali se smát po chvili přišel Jens a zeptal se mě,, Kde máš uniformu bez toho do helikoptéry nemůžeš, běž za panem Grënichem ať ti nějakou dá, jo nezapomeň si vzít plenky. " a začal se nehorázně smát. Řekla jsem Maxovi že se hned vrátím, šla jsem za strejdou Gustavem. Zaklepala jsem a pozval mě dál,, Dobrý den pane Grënichu mohla bych dostat unuformu Jens mi řek, že bez ní nemůžu létat. "pověděla jsem Gustavoj,, Jane co se stebou stalo, dobře dám ti uniformu doufám že se ti tady líbí. " dal mi uniformu. Já se převlékla a šla znovu za Maxem, ale tam už nebyl v garáži místo něho tam byl Jens a Ginou. ,, Tak Jane dneska tě bude mít nastarosti Jens zase."pověděl mi Gina, Jens zatím odešel pro něco si. ,, Gino vždyť mě nemá rád tady nikdo, vždyť Jens má jinou práci než mě zaučovat.",, Jane máme tě rádi ale potíž je v tom že tým A tě nemá moc rád, tak běž za Jensem bude tě zaučovat." Šla jsem za Jensem byl nasedlí v helikoptéře. ,, Kde seš, tak nasedni a letíme. " Jak to do řek začal hlásit alarm ,, Na dálnici D21 se stala vážná nehoda na 125 km směr Berlín.",, Medicopter 117 bereme a rozumíme už letíme. " Jens mi řek že letím snima letěl Mark s Petrem vzadu, Jens seděl vedle mě a já pilotovala. ,, Jane budeš muset zůstat tady sem se už nevejdeš, mi se pro tebe vrátíme." pověděl mi Jens. Čekala jsem hodinu a nic, tak jsem zavolala Elisabeth své nejlepší kamarádce, byla poblíž Mnichova tak se pro mě stavila. Dovezla mě až na základnu.  Vevnitř čekal Jens, Mark a Petter, všichni byli vysmátí až na Jense.

Medicopter 117Kde žijí příběhy. Začni objevovat