10

112 4 0
                                    

Dorazili jsme na místo, byla to chalupa uprostřed lesů nikde ani živáčka. Jeden budigard mi dal telefon s prověřenými čísly. Můj starý telefon mi napíchly. Celý den jsem se koukala na seriály, filmy. Večer mi zas volal Lukas,, Jestli si myslíš že nevím kde seš tak to vím,jo tvý kolegové asi nebudou co dělat viď teďka je šest večer hm. Bohužel si jim přinesla smůlu jako tentokrát ty mě při prvním závodě. Chudák tvůj přítel Jens bylo pěkné ho vidět jak tě bere do náručí no to bylo asi naposledy cos ho viděla lásko. Sbohem Jane!" Zaznělo ze sluchátka a než sem stačila odpověďet zavěsil. Zavolala jsem Anny ať varuje všechny na základně, ale říkala že se nic nestane. Proto jsem zavolala komisaři Beckovi. Vše sem mu řekla a doporučil mi přijet okamžitě do Mnichova. Volala jsem Gine, ale nikdo se neozval.
O dvě hodiny později
Dorazila jsem do Mnichova, Mike a Anny mi řekly že někdo přepadl základnu. Rychle jsem se tam vydala, Lukas se svýma kumpánama obsadil základnu, propustil Ginu, Karin, Petera.  Jens měl auto zablokované, neviděla jsem Maxe, to strýček Gustav zavolal policii. ,, Kde jsou ostatní strýčku?" ,, Jsou uvnitř a čeká se až přijedeš propustí je za tebe."odpověděl strýček Gustav.

Medicopter 117Kde žijí příběhy. Začni objevovat