Aynanın karşısına geçip gülümseyerek, aynada ki yansımasına büyük bir memnuniyetle baktı. Kendisinden ve zekasından daha fazla memnun kalamazdı. Hayır aslında bundan daha da ötesindeydi aslında. Zihinsel zekasından ziyade her şeyi anlayabilecek kapasite de yetiştirilmiş olmak onun için daha doğru bir tabirdi. Her şeyi anlama gücü sıradan insan bilgisini katbekat aşan bir şeydi. Kendisine olan hayranlığını düşünürken aynada ki yansımasına gururla baktı.
İçsel olarak gücünün farkındaydı. Dışsal olarakta yaptıklarını düşününce gücünün özgüveni yerli yerindeydi.
Her şeyden önce basit bir şekilde ifade etmek gerekirse, yakalanmamıştı. Neredeyse 12 saat geçmiş, her geçen saatte dünyanın daha güvenli olduğuna dair düşüncesi azalmıştı. Aslında bu öngörülebilecek bir şeydi. Arkasında en ufacık bir iz bırakmadığından emin olacak özeni göstermişti. Birinin akıl yürüterek ona ulaşması imkansızdı. Zaten böyle biri de olamazdı ona göre. Kimse onu bulamamıştı sonuçta.
Doğrusu o haddini bilmez, küstah kaltağı ortadan kaldırmak onun için pek kolaydı.
Her şey planlı yürümüştü. Pürüzsüz ve şüpheye yer bırakmayacak bir şekilde. Evet bunlar durumu en iyi ifade eden sözcüklerdi. Ne bir engel vardı önünde, ne de bir sürpriz. Yalnızca o adam olmalıydı. Ama oda yanında yoktu. Küçük kaltağını pek sevmiyor olabilirdi.
O kadar küçük bir şeyin böylesine akıldan çıkmayacak derecede etki yapmasının hiç de mantığı yoktu aslında. Ama belki de gücü, olağanüstü hassasiyetinin doğal bir ödülüydü belkide bu sessizlik.
Elbette o belli belirsiz çıtırtı da günün birinde daha şimdiden aklından çıkmaya başlayan tüm o kanlı sahneler gibi yok olacaktı. Aynada ki Gülen yüzüne son kez bakıp bir kez daha hayranlıkla baktı genç kız kendisine.
O masumane duruşu yüzünden hep kazanacak olan kişiydi.
O isminin anlamını taşıyan bir kızdı. Gece kadar karanlığın içine gömülen, ama o karanlıktan haz duyan kızdı. Bir sır gibi herkesin peşinde olduğu, ama kimsenin ona ulaşamadığı biriydi.
YAKINDA...❤️