Kapımı hızlıca vurup odama girdim kapımı hızlıca kilitledim. Hızlıca kulaklığımi takıp hiç birşey düşünmemeyi diledim.
Ama hiç kolay değildir düşünmemeye çalışmak. Demin aldığım haberden sonra asla düşünmemek elde değildi.
Kaçmak ise kimsenin uygun gördüğü birşey değildi.Ama ben o kadar zayıf biriydim ki kaçmayı herşey den çok daha istiyordum.
Kapının diğer ucunda bağırmalar ve ağlamalar sesi yükseldikçe müziğin sesini daha da çok yükseltiyordum.
Düşünme..
Düşünme..
Düşünmme...
KOLAYSA SEN DÜŞÜNME !!
hızlıca yerimden kalkıp odada tur atmaya başladım en son aynanın karşısında durdum kendime şöyle baktım.
Annem ne kadar haklıydı çok çirkin duruyorum şuan süslenmem lazım değil mi.
Evet süslenmen lazim...Hızlıca makyaj aynanın karşısına geçip kendime önce baktım. Kendime incelemeye ve neyimin eksik olduğunu tartmaya başladım.
" Güzel kızım aynanın önünde bu kadar vakit geçirmene ne gerek var sen benim için dünyanın en güzel kızısın" hızlıca arkama döndüm annemin sesi nerden geldiğini anlamaya çalışırken.
Birşey fark ettim artık yok artık bizimle değil. Artık tekim artık annem yok tutanağım yok. Ben kimden yük alacağım kimi güldüreceğim.
En yakın arkadaşım ölmüştü bunun suratıma ve kalbime dank etmesiyle kalbim sıkışmaya başladı. Bağrarak ağlamaya başladım kendimi parçalmaya başladığımda sadece kalbimdeki acıyı hissediyordum.
Hem kendime zarar verip hemde odama zarar vermeye başladım." Anneeeeee annecimmm "
" hayır hayır yalan olamaz ölmez hayır ya" diyip hızlıca odamın kapısını açıp odadan çıktım.
Salona doğru gidince bağırma ve ağlama sesleri daha yükselmeye başladı. Kabulenmek istemiyordum evet annem yine şaka yapıyor annem bir yerden çıkıp şaka dicek. Evet kesinlikle öyle olucak değil mi .
Kafamı salon daki herkese çevirdim herkesi tek tek inceliyordum kafam da hepsini tek tek kayıt ettim. Hepsine tek tek iyice baktım ki bir daha unutmamak için.
Gözlerimin kararmasiyla kendimi hızlıca tutanacak yer bulmaya çalıştım. Masaya tutunmam işe yaramamış ki kendimi birden yere bıraktım. Gözlerim kararıp kapandı ama zehnim hala açıktı annemden tek farkım şuan yaşamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapı Zili
RandomHiç beklemediğimiz bir anda çıka verebiliyorlar Aslında benimki öyle olmadı Ne çıkıp geldi Nede gitti