1| Астрид

54 3 0
                                    

Това е последното място, на което трябваше да съм.

Алкохол, пияни тийнейджъри и шумна музика.

Парти.

За да не бъда драматична, въпреки че вероятно съм, това място е като най-лошия ми кошмар, обвит в супер скъп разводнен алкохол. Сега не съм чак толкова голям убиец на партита, въпреки че най-добрият ми приятел Дан би казал друго. Предупреждение за спойлер, не вярвайте на нищо, което Дан казва. Той обича драмата и целия този джаз. Но му обещах, че ще посетя едно парти преди началото на лятото. Тъй като Дан е част от футболния отбор, очаквах да ме заведе до обичайното им място - не че знам какво е това, но имах идея, че ще е в някоя луксозна къща в Лондон.

Подлият дрънкаджия обаче избра купона. Известен още като майката на всички шибани партита в Royal Elite.

Когато Дан и аз влязохме вътре, трябваше да проверя отново и да видя дали по някакъв начин не влизаме във ваканционното имение на кралицата и дали трябва да кажа на Нейно величество, че съм видяла пияния капитан на отбора по ръгби да пикае в басейна й. Да се ​​каже, че мястото е огромно, би било все едно да се каже, че викингите са малки. Добре, това не беше на място, но вмъквам викингите във всички сравнения, които правя.
Златни дъги украсяват входа чак до масивната всекидневна зона. Сводестите тавани и широките стълби само допълват колко абсурдно грандиозно е това място – дори за нивото на Royal Elite. Господи. Има дори икономи, които сервират на пияни тийнейджъри повече напитки, отколкото им е необходимо. Искам да кажа, идвам от място с пари.

Задраскайте го. Татко е богат, аз не съм. Това обаче е на съвсем друго ниво. Дори и за мен.

Когато Дан каза, че е парти вечер - точно преди гаднярът да се измъкне - си помислих, че ще се разбием в една от популярните къщи на "кралските особи". Ще пием скъпия им алкохол, ще се опитаме да се преструваме, че принадлежим към същото училище, в което се готвят бъдещият премиер и членове на парламента, а след това ще се ядосаме, защото трябва да лекуваме махмурлук. Дан забрави да спомене една малка подробност за мястото на партито. Намира се в средата на нищото. Спрях да следя завоите, които Дан правеше с колата си в момента, в който бяхме извън Лондон и никакви пътни знаци не се виждаха.

За момент си помислих, че Дан ни води на някакво гангстерско парти. Е, това със сигурност не е гангстерко парти.

Жестокия крал - Рина Кент #0 {БГ ПРЕВОД}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora