5| Астрид

25 2 1
                                    

Два месеца по-късно

Отново съм на училище.

Обратно към живота общо взето.

Последните два месеца бяха парчета от ада. Наполовина очаквах Луцифер - истинският, а не телевизионното шоу - да изскочи и да ми поднесе някакво мъчение. Докато всички деца в училище бяха на почивка и публикуваха снимки от всички екзотични места, аз прекарах времето си между болницата и рехабилитацията. Всичко това се срина върху мен за толкова кратък период от време, сякаш преживявам отново трагедията отпреди три години.

За разлика от тогава, аз не излязох невредима. Счупих си крака, натъртих си ребрата и си изкълчих рамото. Според лекаря и медицинския персонал имах късмет.

Късметлийка. Толкова странна дума.

Дори чух мащехата ми да казва това на безбройните си приятели сноби. Имах късмет два пъти да избегна смъртта. Очевидно този късмет не е наследствен, защото мама загина при първата си автомобилна катастрофа.

Защо не можах да споделя този късмет с нея?

Дан хвърля ръка около рамото ми, отвеждайки ме към настоящето. Септемврийското небе има красив, блед оттенък и слънцето всъщност огрява нас, селяните в Обединеното кралство. Въздухът мирише на есенна влага и онзи укротен горски аромат — идващ от огромните борови дървета, заобикалящи Royal Elite School.

Дан и аз си проправяме път през огромните двойни врати. И двамата сме облечени в нашите униформи. Моят има тъмносиня пола и подходящо яке със златната Lion-Shield-Crown емблема на RES на джоба. Червена панделка опасва врата ми над бялата риза с копчета. Дан е идентичен, само че има панталон и червена вратовръзка.

Дан се усмихва — всичките му усмивки са винаги с лява трапчинка — и са изпратени на всички от женския вид, минаващи покрай нас и добавя няколко намигвания, което кара някои от тях почти да паднат една върху друга. Той е добре изглеждащ в този класически, британски вид. Първо, той има трапчинка - сигурно затова исках да бъда приятел с него. Хората с трапчинки те привличат като магнит. Той отделя време, за да заглади кестеновата си коса по начин, който изглежда несъвършен. Добавете тюркоазените му океански очи и той е като модел в процес на създаване. Не е шега. Скаут спря майка му в мола и я помоли да накара тяхната агенция да го представлява.

Жестокия крал - Рина Кент #0 {БГ ПРЕВОД}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora