6| Ливай

25 2 0
                                    

Треньорът крещи на предните линии, гласът му кънти над терена, сякаш е генерал на война. Или може би той е стратегът.

Кралскосинята бейзболна шапка със златната корона на RES покрива плешивата му глава. Той навива бележките си в нещо, което прилича на бухалка, с която не се колебае да удря отпуснатите играчи. Току-що завършихме първата тренировъчна игра за сезона. Главният отбор загуби от резервния отбор. Две на нула. Две към шибаните нула. Отрицателната енергия, излъчвана от треньора Ларсън, е като черен ореол над настроението ми. Двата отбора стоят в прави линии един срещу друг, докато треньорът крачи между нас. Вторият отбор носи неоново жълто върху фланелките си, докато моят отбор има официалните кралскосини фланелки и бели шорти.

- Дами - изръмжава Ларсън, а малките му очи и пухкави вежди му придават по-злобен и груб вид. - Така ли започваме сезона след поражението миналата година?

- Не, сър - викаме всички.

- Не ви чух, момичета.

- Не, господине! - ревем ние.

Той кима, докато продължава напред-назад със скръстени зад гърба ръце. Хартиената бухалка удря гръбнака му при всяко движение.

- Училището може да ви постави на пиедестал, но това е само защото получавате името на Royal Elite там. В момента, в който спрете да носите полза на борда, отборът го няма. - няколко шепота избухнаха между играчите, но те знаят, че не трябва да прекъсват треньора. - Какво си помислихте? Родителите ви плащат образованието, а не спорта. Royal Elite е всичко за академиците. Единствената причина, поради която се отдават на няколко спортни екипа, е защото искат да популяризират, че училището не е само за изперкали, снобски тийнейджъри. Ще им докажем ли или няма да им докажем, че дишаме чрез футбола?

- Ще им докажем!

- Ще спечелим ли или няма да спечелим училищния шампионат тази година?

- Ще го направим!

- Не ви чух.

- Ще го направим!

- Капитан. - треньорът спира пред мен с мрачен поглед.

Той не одобрява начина, по който водя отбора след загубата на финалите през юли, но също така знае, че аз съм причината да ги контролират. Той може да е стратегът, но аз съм водачът на войските на терена. Освен това той вярва, че няма да позволя нищо да прецака нещата. И двамата искаме това първенство.

Жестокия крал - Рина Кент #0 {БГ ПРЕВОД}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora