⋆˚。⋆୨ 13. - részlet ୧⋆ ˚。⋆

28 10 13
                                    

Most nagyon jön az ihlet ehhez a szépséghez, a Mézédeshez! Kezd egyre jobban a szívhez nőni!

Itt is lenne. Megint bocs, megint, nemtudoom. Légyszii ne nézzétek rossz szemmel és jó olvasást! Várom a véleményeket.

Magam sem akartam ezt írni, csak jött..

⋆˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

Figyelem!!!

Tartalmaz trágár szavakat. És egyeseknek felkavaró lehet!

⋆˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

" - Egy figyelemhiányos kurva vagy. Arra vágysz, hogy valaki felfigyeljen rád. Hogy fogalkozzon veled. - Ropogtaja ki a nyakát.

- Nem ijesztessz meg. Nem tudsz befolyásolni, akármennyire is mocskosan beszélsz rólam. Vagy velem. - Lépek óvatosan, alig láthatóan előre, de valahogy az irányok felcserélődnek és a lábam hátra mozdul.

- Ne hazudj. - Lépett közvetlenül elém. - Csak képzeletben nagy a szád. - Fogta meg az állam, majd maga felé fordított, és megemelte a fejem. - Tudom a gyengéid. Tudom, hogy félsz. Sőt, rettengsz, Honey! Előlem nem tudod elrejteni ezeket az érzéseket. Hisz én váltom ki belőled.

- Csak szeretnéd! - Mondtam ki gondolkodás nélkül. Hisz már megszoktam. De nem most kellett volna.. Keze szorosabban öleli körbe a nyakam. Ezzel jól felbasztam.

- És te is tudod, hogy amit szeretnék, azt elérem. Nem érdekel senki és semmi. - Már nem szorított annyira, viszont még mindig kényszerített, hogy a szemébe nézzek. - Édesem! Gyenge vagy, mint a harmat. - Nevetett ki lesajnálóan.

- Mégis egész eddigi életemben elviseltelek. Más már öngyilkos lett volna. - Rohadt gyorsan be kéne fognom a szám, mert ezzel nem segítek magamon.

- Én ölte volna meg őket. - Megint csak blöfföl. Biztos, hogy nem ölt még. - Emlékszel..?

- Fejezd be. Nem fogtál még kést sem abban a mocskos kezedben. Nem, hogy embert öltél volna! - Fogtam meg a kezét, mert minden egyes szó után újra erősödött a szorítása. Már szinte mind a tíz műkörmöm a bőrét karmolta, amikor megszakította a szemkontaktust és hirtelen elengedett.

Levegőért kaptam, és meg kellett magam erőltetnem, hogy ne rogyjak össze.

- Tűnj innen! - Utasított. Összeszorítottam a fogam, hogy még véletlen se jöjjön ki hang azon az átkozott számon, és az ajtó felé indultam. Majd a küszöbön megálltam és visszanéztem rá. Ő háttal állt nekem, és kibámult az ablakon a sötétbe.

- Tudom, hogy öltél már! - Fröcsögtem. De fél másodperc alatt megbántam ezt is.

- Te leszel a következő, ha..! - Rácsaptam az ajtót.

Nem ijedtem be. Én..én nem félek. Sose féltem semmitől. Ő pedig az első ember, akihez kicsi korom óta rohantam, ha valami baj van. Mert ő megvédett.

Most is meg fog?
Dehogy!"

⋆˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

Szintén nem mondhatok semmit, hogy megvédi-e vagy nem.

Daniel sem rossz ember legbelül..csak a tettei azok..

Na azért remélem tetszett!


𝓐

⋆˚。⋆୨────♡────୧⋆ ˚。⋆
2024.04.25.

Egyszer...Where stories live. Discover now