⋆˚。⋆୨ 45. - új könyvötlet ୧⋆ ˚。⋆

49 15 17
                                    

Helló-helló!

Ma újra fejbevágott az ihlet. Viszont elsőre úgy voltam vele, hogy nem írom meg. Aztán két barátnőmnek elküldtem (elsődleges áldozataim voltak 😌❤️..nem ők kérték. Kapták. ), majd mindketten mondták, hogy nem szabad veszni hagyni ezt az ötletet.

Úgyhogy a befolyásukkal inkább csak várakoztatási zónába raktam. Hisz címe sincs még :'))

Itt is lenne:

⋆˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

Angeline soha életében nem akart senkinek se rosszat. Viszont, amikor a legjobb barátnője a semmiből közölte vele, hogy a lány gyerekkori szerelmével - akin azóta sem tette túl magát - fog összeházasodni teljesen összeomlott és sorra bántott meg mindenkit, akit addig számára fontos embernek nevezett. 

Az esküvőn már koszorúslány volt és mindenki úgy tett, mintha mi sem történt volna, viszont nem ennyi az egész. Vagy mégis? Az ifjú pár részéről biztosan, hiszen most sok-sok más örömtelibb dolog van, amire fókuszálhatnak, és szemrebbenés nélkül ezt is teszik.

Ezáltal Angie teljesen háttérbe szorul részükről, de ő ezt nem is bánja. Viszont elveszteni a legjobb barátnőnket és egykori szerelmünket egy és ugyanazon okból kifolyólag igen nehéz.
Főleg, ha mindenki önfeledten bulizik körülötted, te pedig egy árnyékos sarokban ülsz a hideg kövön és bőgsz, mint egy tinilány. 

Viszont nem marad sokáig egyedül ugyanis pár percen belül akad társasága is. A jóképű Jax egyik karja fonódik a lány dereka köré, amint leül mellé vígasztalásképp. A fiú híresen nagy seggfej nőcsábász, viszont most nem szól be és nem nyomul a lányra. Hogy ezt a pia teszi-e, amit ivott vagy csak rájött, hogy nem ezzel lesz beljebb a lánynál, azt már nem tudni. Lehet egy ördögi terv része az egész? Vagy lehet az öccse, a vőlegény bosszúja lenne? Talán igen, talán nem. Ezt csakis a fiú tudhatja.

Viszont az éjszaka végül nem csak az újdonsült házasok számára lesz egy felejthetetlen út kezdete, hanem Angie és Jax párosának is.

Szoros kapcsolatok épülnek.
Ám bizalmak omlanak össze.
És régi emlékek kelnek újra életre.

Vajon mi lesz ennek az egésznek a vége?

⋆˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

A végére kicsit átmentem film trailer-es hangulatba, viszont sokadszorra újra olvasva jó hangulatot kölcsönöz neki szerintem :D

Nektek mi a véleményetek?

Hozzak montázst a két főszereplőről?
(Mindegy, hogy kapok-e választ, úgyis fogok hozni 😌😂)


Puszi! ♡

⋆˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

𝓐  
⋆˚。⋆୨────♡────୧⋆ ˚。⋆
2024.09.21.

21

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Egyszer...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora