⋆˚。⋆୨ 41. - fülszöveg ୧⋆ ˚。⋆

43 16 11
                                    

Szép napot!

Hát újra itt, mégpedig most egy új fülszöveggel. Nagyon remélem, hogy tetszeni fog majd nektek, hiszen ez a könyv is komoly témákat dolgozna fel. Mégpedig a női elnyomást és hasonlókat.. (De valószínűleg nem a közeljövőben fog sor kerülni a megírására.)

⋆˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

Tillie Steal sosem volt a makacs és engedetlen kifejezések megtestesítő definíciója. Csöndes, visszahúzódó személyiség és még sosem került bajba. Viszont ezek a tulajdonságok már nem mondhatóak el a testvéreiről. Mind a négyen kishúgukként kezelik őt, holott második legidősebb a testvérek közt. Azok mind beképzelt állatok az apjuk vezető jellem vonásával megkoronázva. Így hát nem is csodálkozunk, ha azt mondjuk a lányra, hogy engedékeny és az alárendelt szerepet tölti be szinte mindig. Hiszen egy férfi centrikus családban, ahol a nők mindig is el voltak nyomva generációk óta, ez vált természetessé még, ha közel sem az.

Tillie-nek lassacskán illene megházasodnia, nem maradhat örökké szülei nyakán, igaz, még csak 21 éves. A férjjelölt már meg is van. Alfahím, pénzes, de nem felfuvalkodott sőt, igazán jószívű teremtés. De mindenek felett mérhetetlenül szerelmes. Hát kell ennél több? Nem igazán, Tillie-nek nem. Már ígyis úgy érzi, hogy egy valóságos tündérmesében él. Viszont a mesének akkor szakad vége, amikor Reeves - azaz álmai pasija - rájön a lány családi hátterére és az okozta traumáira és egy szempillantás alatt megváltozik. Talán túl gyorsan is. Hiszen ez a lánynak is feltűnt és gyanússá is válik. Azt hiszi, hogy már nem szereti a férfi, akár meg is csalja őt. Pedig Reeves éppen a nők jogaiért küzd. És ezzel együtt a lányért, akibe olyannyira szerelmes. Nem akarja többé, hogy a lány az árnyékban éldegéljen. Nem hagyja, hogy bárki által el legyen nyomva. Hagyni szeretné kibontakozni, hogy járhasson egyetemre, lehessenek barátai...

Viszont az ártatlan lány ebből semmit sem sejt, hát még, ha sejtené sem értené. Hisz' hol élt ő eddig? Egyáltalán élt ő valaha is úgy igazán? Azt hiszem, erre mind tudjuk a választ. De arra már nem, hogy hogyan fog megbirkózni ezzel az egésszel. Meg tud tanulni szárnyalni, vagy örökké a sötétben fog bujkálni?

⋆˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

Na remélem tetszett!

Ha lehetséges, akkor kérnék véleményt az ötletről és a fülszöveg kivitelezéséről. Szerintem egy kicsit hosszadalmas lett fülszöveghez képest :'D

𝓐
⋆˚。⋆୨────♡────୧⋆ ˚。⋆
2024.09.31.

31

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Egyszer...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant