⋆˚。⋆୨ 19. - fülszöveg ୧⋆ ˚。⋆

41 16 12
                                    


Sziusstok babeszek!

Meg is hoztam a Mézédes fülszövegét nagy nehezen..

De itt lenne, úgyhogy olvassátok szeretettel, és remélem elnyeri a tetszéseteket!! <3

⋆˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

Mézédes Hazugság

☆ ────── ⋆⋅ 🤍⋅⋆ ────── ☆


Hát mi is lehetne édesebb, mint a méz, mely elcsábít?
Semmi!
És mi lehetne jobb, egy hazugságnál, mely elkábít?
Semmi!
És mi is a legédesebb dolog e világon?
Talán ki kell egyeznünk abban, hogy egy mézédes hazugság...
Viszont egy biztos, annál nincsen gyötrőbb dolog a világon.

Valaki mindig kereszthe akart tenni az unalmas, ismétlődő hétköznapoknak, és haza akarja vágni az egyensúlyt.
Ha semmi nincs a helyén, akkor van minden rendben.
Honey-nál ezt már csak kevesen tudhatják jobban.

☆ ────── ⋆⋅ 🤍⋅⋆ ────── ☆

"Amikor Honey élete egy látszólag ártalmatlan hazugsággal kezd el szövögetni, nem sejti, hogy egy döntés is mindent elforgat. Daniel-el valami nincs rendben. A lánynak ez amint feltűnik, egyre csak közelebb akar kerülni a fiú titkaihoz.

Ám a múlt árnyai és új, egyre fontosabb személyek felbukkanása mindent megváltoztat. Emy, az ellenségből vált legobb barát, és Ben, aki vonzza a bajt, majd fejest is ugor bele, veszélyt hoz Honey életébe.

Ahogy a mézédes hazugságok lassan összeállnak, a karaktereknek választaniuk kell a hűség és az igazság, a családi kötelékek és a szabadság között. Vajon sikerül megtalálniuk az egyensúlyt, vagy a hazugság sötét bugyrai elnyelik őket?

A ház, ahol egy csomó tini élete kereszteződik, a nap, ami mindent megváltoztat, egy sűrű hálót fon körülöttük.

Egy veszélyes játék indul, ahol a tét minden egyes lépésnél magasabbra kerül."

☆ ────── ⋆⋅ 🤍⋅⋆ ────── ☆

Lehet fura vagy önző dolog, de baromira imádom és kivételesen büszke vagyok rá!

Hibák még mindig fixen vannak benne, ezért utólag is bocsi!

Viszont remélem tetszik!!

Mi a véleményetek?

⋆˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

𝓐
  ⋆˚。⋆୨────♡────୧⋆ ˚。⋆
2024.05.04.

Egyszer...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant