Bölüm 1

124 4 0
                                    

"Hamileyim " dedim keremin vereceği tepkiyi görmek için."

 "Kızım kutsal rahibe gibi dolaşıyorsun ortalıkta " diyerek cevap vermişti . 

 "Ya kerem saçmalama ne ayrılması canım yep yeni bir yaz başlı-" lafımı kesmişti vay anasını . 

 "Açık olayım mı hazal sen zekisin güzelsin eyvallah ama çok sıkısın ayrıca bu yaz Gökanlar ile bomba gibi bir tatil yapıcaz sen gerçekten iyi birisin ama ne bileyim sıkılıyorum kızım işte " öküz 

" Aa öylemi nereye gideceksiniz " dedim safı oynayarak .

 " Bodruma " dedi sus ulan pis fakir.

 " pekala kerem babamın otellerinden birine denk gelmeyin çünkü kapıda kalırsınız görüşmek üzere " dedim yes be annem için hemen kalktım ve bir bardak suyu kafasına boşalttığım gibi koşup kaçtım çüküne düşkün karaktersiz pis herif . ah ben kibar bi kızım .*

*(tanıtımdaki konuşma ) 

 babamın yanından geliyordum . Canım pek çaktırmasamda sıkkındı ilk kez itiraf ediyor olabilirim kerem bana tekmeyı bastığında Dean'ın ölümü öldürdüğünde ölümün yüz ifadesine büründüm. tabiki hemen instagramda Otelin etiketlerine baktım . bir sürü mayolu bikinili kızların aksine haliyle dikkatimi başka şeyler çekiyordu. biz her ne kadar zengin olsakta ben birazcık mızmız olsamda şımarık zengin arkadaş ortamı olan bir insan değildim nerden ne şartlarla geldiğimizin farkındaydım. bir yandan dondurmamı yerken bir yandan da. aman olacağına varsın diyordum . aklıma aslında FBI ajanı gibi hissettiğim bir fikir gelmişti keremin otelini bulup tatilini ona zehir etmek vardı fakat kendime yediremediğim birşey daha varki oda keremi sevmiyor olmam benim onun ortamlarında yerim yoktu aslında bakarsak onunda benim dünyamda sadece bana tenis klübünde yardımcı olurken hoşlanmıştım. fakat ilerleyen zamanlarda niyetini anlamıştım sadece yakışıklıydı ve kızları çıldırtmak işime yarıyordu her neyse bende zaten az şeytan olmadığımın farkındayım içimden kahkahalarımı savururken yatağımdan kalkıp balkona "ay dont ke- "diye koşarken bi an duraksadım aşağıda havuzda annem vardı ayaklarını uzatıyordu hazırlandım ve koşarak yanına gittim..

 "Mutlumusun anneciğim " diyerek bodoslama dalmıştım . 

 "Gayet mutluyum çocuğum neden olmayayım " dedi. benim esmer güzelim bu kadına da hastayım ayrı bir konu . 

 "bir kaplıcada milletin ağız kokusunu çeksin diye mi 1. oldu kızın anneğ " diye girerken gülümsedi.

 "bırak şimdi onu ben seni başka birşey için göndereceğim oraya " annemin içinden esra erol cevheri çıkacaktı bir gün bunu biliyordum . 

"ne oldu anne " meraklandım " ne bu halin babam bilmiyor mu " 

 "bilmiyor tabi kereme zaten kıl kapıyor ondan ayrı kal diye uğraşıyoruz bir bakıma da " tabi haberin yok kuzum.

 " He ben ondan ayrıldım yaa takmayın siz " külliyen yalan . 

 "Allahım bak işte hayır hayır ben biliyordum " diye mırıldandı.

 " ay bu flimlerdeki gibi olsun diye şey ettik biz " evet tasarımcı kadının konuşmasına bakın bu bir dramdır .

 "bizim yetkinerlerin oğlu Ömer " dedi gözleri parıldaya parıldaya " işte o diyorum pek yakışıklı çocuk"  

tanıyordum kereme açık ara fark atardı fakat ortamlardan uzaktan yakından arası yoktu böle gizemli bi tipde değildi fakat biraz çapkın olduğunu ölümüne yapılan dedikodulardan duymuştum ay ne münasebet ben yapmam öle şeyler. 

 "ay anne esra erol forever ayrıca onun bizim otellerden birinde ne işi var acaba " içim içimi yemiyor değil o çocuk bana bakmaz ulan . 

 "babasının arabasını çarpmış babası da sana otel alacağım senin sorumluluğun" s" sinden haberin yoklara girmiş. bizim otelde çalışmasını eğer olursa bizim oteli ilerde onlara devredebilme gibi bir ticaretimiz olacaktı ona alacağını söylemiş fakat senin zeki bir annen var yavrum hemen bunu düşündüm yoksa hangi aile böle bişey için seni cezalandırmak istesin öğretmenin haksızdı kuzum " dedi.  Ağzım harbi açık kaldı. yunan tanrısı gibi çocuk bişey olmuşmu annem. ben başka alemlerde tabiki durumu hiç çaktırmayıp. 

" zaten keremden ayrıldım . okulda 2. oldum arkadaşlarım 2-3 tane onlarda hep planlı hep planlı dizilerim bitti " diyip ayaklandım ayakkablarımı çıkarttım . 

" yanlızlıkta master yapacağım bir yaz istemiyorum" dedim ve anneme dönerek 

" Hadi bakalım istediğiniz gibi olsun " diyerek havuza balıklama daldım . 

 """"" 

 merhaba sevgili okuyucular yeni bir hikaye fakat tanıtım yapabileceğim bir yerim yok lütfen arkadaşlarınza bahsedermisiniz . bir kaç güne kişiler resimler kapak fotoğrafları ve hikaye hakkında hangi gün paylaşım yapabileceğimi kararlaştırmak istiyorum . hatam varsa canı sıkkın amatör bir gencim affedin yorum bekliyorum çok öptüm asdfg baay

Karaer OtelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin