Henüz Yaz sezonunun başlamasına 1 hafta varken sevgili anneciğim beni evden kapı dışarı ederek bir iş görürüm umuduyla gideceğim otele tatil yapmaya gönderdi. Babamın burda beni gözleyecek olan bir ajanının olduğuna adımın hazal olduğu kadar eminim. Uçak seyahatim boyunca düşüncelerimle savaş vermiştim beynim yandı sanırım.
Hava alanından çıktığımda kapıda beni bekleyen bir araba bekliyormuydum evet ama nerde tabiki yok . Telefonumu Cebimden çıkartıp açılmasını bekledim o sıra etrafa göz atmakla meşguldüm elimdeki telefonun titremesiyle tekrar telefona odaklandım. Arkadaşlarımdan gelen mesajlara sonra bakarım diyerekten annemi aramaya koyuldum( bakmadı ).
"Efendim Kızım indinmi uçaktan "
"Evet hava alanındayım Bir araba bekliyorum Fakat ortalıkta hiç adım yazan bi pankart görmüyorum acaba gözlerimmi bozuldu yoksa siz bir tane kızınızı başka bir şehirde başı boşmu bırakıyorsunuz " Anneme içten bir acındırma yaptıktan sonra.
" Taksiyle gidebilirsin " cevabını almıştım .
"Anne 10 dakika sonra arayacağım ve babam yanında olmasın ." diyerek telefonu kapattım bu kadın çok zekiydi otel için hevesini babama çaktırmıyordu . yanında babam olmasa bin bir soru soracağına emindim.
Bir taksiye atladıktan sonra Ne kadar süre geçireceğimi bilmediğim otele doğru gitmeye başladık.
acaba şu ömer nasıl biriydi Yakışıklıydı fazlasıyla fakat huyundan bir haberim yoktu. eğer onunla bir yakınlık kuracaksam kesinlikle çekilmeyen taraf o olmamalıydı.
Annemi aradığımda iki çalışta açmıştı.
"Kızım ne oldu otele gidiyormusun reyhan hanıma sordum oda oğlunu erken yollayacaktı bu akşam bir olursunuz bu hafta sonuna planlarım var öncelikle çocuk sadece ordan çalışan biri gibi görünecek yani sende öle yapacaksın . " annemin sözü biter bitmez konuşmaya başladım .
"anne yeterince yol yorgunuyum ve beynim yanmak üzere otele gidip odama yerleşeyim bana o dahice planlarını sonra arasın . unutmadan senden sadece babamdan burda beni kimin gözetleyeceğini öğren seni seviyoum bay bay ." hızlıca telefonu kapattıktan sonra başımı geri yasladım. ve taksicinin sesini duydum .
"Abla bir adam arabanın önünde duruyor " ne oluyor lan diye kafamı kaldırmam la ömeri elinde bavulu otostop çekerken arabanın önüne atlamış şekildde buldum . yoldamı kalmıştı.
" bekle " diyerek arabadan indim ve yanına ilerledim .
" Bir problem mi var ıı şey seni tanıyor gibiyim " çaktırmıyorum tabiki mükemmelim her neyse .
"Arabam bozuldu . hayır tanışmıyoruz ." pot mu kırdın canım sen .
" Nereye gidiyorsun peki " diye sordum .
" Karaerlerin oteline " dedi gülümsedim . arabaya ynelince gelmesi için işaret yaptım .
" Ne için orda olacaksın " diye muhabbete başladım .
" Çalışacağım " hah bunu bekliyordum .
" Bir yaz bi otelde çalışmaya kendi arabanlamı geliyorsun " thug life yaptığımı zannederken elini ensesine koydu ve düşünmeye başladı.
" hayır otostop çekerken bindiğim başka bir araba bozuldu. " öyle olsundu hiç taviz verme.
"Sen nereye gidiyorsun " diye bana bakmaya devam etti.
" Karaerlerin Oraya orda çalışacağım bir hafta sonra " diye ona döndüm. gelmiştik taksiciye parayı öderken ona bakmadım ödeyeceğini biliyordum ama kendinden taviz vermiyordu . arabadan inince bavulumu aldım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karaer Otel
ChickLit" merhaba baba " diyerek kapıyı açtığımda her zamanki gibi sağ kolu mehmet amca yanı başındaydı "Merhaba Hazal hayırdır " diyerek karşıladı beni. "biliyorsun liseyi birincilikle bitirdim (2.likle bitirmiş olabilirim ) " "Bilmiş olayım tatlım peki n...