Bölüm 4

51 2 0
                                    

Hayatımızda belirli dönemler vardır . kendimizi harika hissetiğimiz ,değersiz hissetiğimiz, yanlız veya kalabalıkta yada herneyse ben ise bunu hemen itiraf etmem tuhaf kaçabilir ama kendimi boşlukta hissediyorum . 2 gün önce ki olaydan sonra ömerin beni öpmesi işte yoğun duyguları ozaman yaşadığıma yemin edebilirim peki ondan sonra ne mi oldu . sizce ne oldu..

Ömerden ayrıldıktan sonra sessizce önüme dönmüş ve hiç birşey diyememiştim. o ise gecen 2 gün sürecinde bana gülümseyip duruyordu. ona bu geceki yaz sezonu partisinde eşlik edeceğimi söylememiştim bile ama resmi olarak artık arkadaştık ve burda henüz birileriyle tanışmamıştım .

odamdan yemek yemek için çıktığımda asansörde ömere yakalanmıştım .

"Günaydın " diyerek gülümsemişti. sanki dünyaya geliş amacı gülümsemekmiş gibi okadar güzel gülüyorduki yine dalmıştım .

"Dünyadan Hazala " diyerek beni sarstı.

" uyanamamışım, daldım sanada Günaydın ." dedim.
Restoran katına iniyorduk ikimizde .

" Babanı aradım " demişti. niye aradı lan acaba kızınıza talibim mi diyecek . zengin kız zengin oğlan da yani çektirmezler .

"neden aradın babamı bi sorunmu var ?"

"Akşamki parti için, koca otel fakat buranın biraz daha genç kaynaması lazım bu ne böyle "

"Az insan Az mesai neyin çabası bu " buraya kızlar doluşsunda hemen bir sevgili bul tabi foşik beyinli .

"her neyse bu geceki sezon partisi için ve bu sezon için baban bir reklam ayarlamış zaten yaklaşık 40 oda rezerve edildi bile "

" işine gelir tabi genç kızlar güzel ortam felan " ne diyom lan ben

" Senin gelmezmi " diye sordu gülerek .

"Gelmez tabi namuslu bir kızım ben ne işim olur elin kızlarıyla " yine her zamanki masaya otururken saçmalıyordum ayrıca eşcinsellere laf ettiğim yok şuan tamamen kendimi rezil ediyordum .

"Hazal sen bu gün iyimisin " anladı koruyucu meleğim .

"Sıradan sıkıcı bir parti olacak neyine planlar yapıp durayım ki "

" babanıda bi bakıma bu yüzden aradım . ve gerekli tüm izinleri aldım ."

"ne izni aldın ?." koruyucu meleğim cestiel edasıyla bana bakarken içimden cass alınma ama bana en son böyle bakan biriyle yatmıştım dememek için kendimi zor tutuyordum .

"Bu geceye süpriz olsun " dedi. yemeğimizi güzelce yedikten sonra dışarı çıkıp biraz dolandım. kendime bir içecek alıp odama çıkıp akşam ne giysem diye düşünmeye başladım . telefonun titremesiyle irkilip annemden gelen çağrıya geri döndüm.

" Seni oralara bu atik zekamla planlar yapıp gönderiyorum ne anneymiş be dedirtmek için .  " diyerek açmıştı telefonumu gülümsedim .

"Annelerin en güzeli "

"devam et " kahkaha attım .

"En şirini, en vay be ne anneymişi ,en akıllısı " aklıma bişey gelmiyor ulan "  bitanem ne oldu aşkım yine ne yaptım " yalakalık vasfı geçtikten sonra annemin şikayetlerine gelmiştik.

" Kaç gün oldu beni hiç aramıyorsun oralarda ne yaptın ne ettin eğlendinmi mutsuzmusun bilmiyorum çatladım burda kızıım " haklıydı bu kadar katıracağımı bilmiyordum .

"Özür dilerim annecim  ben  mutluyum benim  atik zekalı annem iyiki burdayım vallaha bu akşam sezon partisi için kıyafet seçiyordum işte "

"oteli aradım orada çalışacağını ama sana çok yüklenmemelerini söyledim arkadaşlarının bir kaçı orda haftalık tatile gelebilirlermiş süpriz olmasın ömerle ne yaptın " utanmıştım lan

" Ne yapıcam anne tövbe tövbe iki arkadaş bu akşam partner şey ederek partiye gidicez okadar "diyip telefonu bi çırpıda kapatmıştım. bu gece ömerle baya eğlenmek istiyordum . insanın içini ferahlatan bir yapısı vardı .  Eğlenceliydi cokta güler yüzluydü ama okulda neden soguk nevale gibiydi bilmiyordum arkadaşlarım geldiğinde ne olacaktı onuda  bilmiyordum .

Gece için beyaz üst altınada desenli kısa şort seçmiş sandaletlerimide hazırlayıp giymistim .

***

saçlarımıda hafif dalgalı bırakıp açık mavi ojelerimi sürmüş. Ömeri bekliyordum ama hala gelmemişti. En sonunda kapı sesini duyunca heycanla kalkıp kapıyı actım ve onuda benim gibi rahat ve üzerinde beyaz önü desenli t-shirt ile görmüştüm. Gülüşerek aşağı indiğimizde genelde aynı bizim gibi gençler ve bizden biraz büyük tipler vardı. otelin müdürü konuşma ve vesaire şeyleri yaptıktan sonra canlı müzikle eğlenmeye başlamıştık. bi yarım saat geçtikten sonra sıkılmaya başlamıştım.

ömer "Sıkıldınmı " diye sordugunda başımı olumlu şekilde çevirip . etrafa bakındım . havuzun 4 köşesinde 4 kişi elinde hortumlar la koşuşturup insanları rengarenk boyayla kaplayıp eğlence yaratıyorlardı. ömerin süprizi bu olmalıydı, çok eğlenceliydi . Elimden tutum bi yöne doğru koşturup hortumu çocuğun elinden alıp bana tutmuştu. rengarenk olmuş ve kirlenmiştim ama hayatımın en güzel günlerinden biriydi. Bende hortumu elinden kapıp ona tutuğumda ise kafasını arkaya doğru cevirip kahkaha atmaya başlamıştı en sonunda biri gelip elimden hortumu alıp etrafa saçmaya devam ederken ona yavaş olsana ulan bakışımı atmayi tercih etmedim.
Eğlenceli müzik devam ediyordu. işte o sırada yine o yoğunluğu hissetmiştim bu neydi yahu . ömer beni tekrar öpmüştü. ayrılınca elimdeki içeceği zaten leş olmuş olan ömere atıp.

"Sen beni niye öpüp duruyosun ya " diyerek ciddi bi şekilde ona bakmıştım .  " Duramıyorum ulan " dediğini duyduktan sonra kahkahayı basıp ona sarılmış ve bu sefer onu ben öpmüştüm. ortam boşalmaya başlamışken, ben, ömer ve birkaç grup havuzun etrafında bu leş olmuş yerde durup yıldızları izliyorduk .
Durgunlaşmıştım, yorulmuştum. Ömere tam dönüp bişey söyliyecekken arkamdan "Ömer " diye bir ses belirmesiyle gördüğüm o manken gibi kızla laflarımı yutmuştum . tamam bizde genciz güzelizde bu nedir canım.

"Hande " diyerek ayaklanan ömere ne oluyor lan bakışı atıyordum ." bu arizonalılar birbirlerine sarılmalar öpmeler faslını geçtikten sonra akıllarına ben gelmiş olmam lazım ki. Ayağa kalktım .

ömer beni "Hande bu hazal " dedi bu kadarmı lan bakışı atarken tekrar konuştu ." Yaz tatili arkadaşı diyelim " dedi ve gülümsedi. ben büyük göte gelmemin ardından bozuntuya vermemek için " memnun oldum hande" dedim ve gitmek için duble kibarlığımı kullanarak " İzninizle cok yoruldum dinlenecegim " diyerek ordan uzaklastım, odama doğru hızlıca koştum yardırdım diyebilirdim .

Odaya girer girmez banyoya girip iyice temizlendikten sonra. çekildiğimiz fotoğraflara baktım. ne demek yaz tatili arkadaşı . salak yaz aşkı bile dememesi lazımdı . insan arkadaşını öpermi ? hayır . Kızı görünce hemende döneklenmişti maşallah ya . sinirle telefonu yanıma koyarak koca yatakta ölü gibi uyumaya odaklandım .

Karaer OtelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin