İstanbul /Heybeliada
Otelden ayrılmak benim için oldukça zordu. Yaz tatilimin Hazin sonu sanki lise dönemlerindeki mükemmel hayatımdan sıyrılmama neden olmuştu. Sedef o, o çok farklı biriydi . Karakterine hayran olmuştum , her ne kadar belli etmese de beni sevmişti .onu o stresti hayatından sıyrılıp farklı bir insanla vakit geçirmek istemesini anlıyordum . o beni belki o karanlık yönlerine çekememişti ama ben onu sevgi pıtırcıkları olabileceği dünyaya çekmiştim. Keremden uzun süre bahsetmemden anladığı üzere döndüğümüzde onunla konuşacağının sözünü almıştım bile.
sedef gibi birinin buraya saklanabilecek olması aklımı karıştırıyordu. burası fena değildi. ortamı havası güzeldi. yolda yürürken bile beni gülümsetebilecek olaylar oluyordu. sedefin burda bulduğu evde ki odamın peceresi sokağa bakıyordu. Geleli daha 2 gün olmuştu ve ben hala telefonumu uçak modundan açmamıştım. Acaba Ömer aramışmıydı , düşüncelerimi bölen Sedefin neşeli gelen sesi olmuştu. Sanki hissediyor gibi Ömeri ne zaman düşünsem dibimde beliriyordu.
"Günaydın Uykucu " Gülümsedi " Neredeyse öğlen olacak "
"Günaydın " diyerek hızla yataktan kalktım . "Sakın zaten ufacık olan mutfağı kahvaltı hazırlayacağım diye darma dağın ettim deme " Kahkaha patlattı .
"Hayır Etmedim O ilk gün canın sıkkın diye olmuştu sanada iyilik yaramıyor." dediğide durdu ve tuhaf yüz ifadesiyle " Aha neden insanlara iyilik yapmadığımı hatırladım sağol şirine " oda gözlerimi kısıp bakarken çalan telefonuna odaklandım . telefonunu açmıştı demek .
"Demek telefonunu açtın ha " diyerek güldüğümde yatağa atladım . oda peşimden atlayarak telefonumu elimden aldı. Telefonu açmamı istemiyordu.
"Sadece kardeşimden haber almak içindi , canımı sıkma hazırlan Bir şeyler yemeğe gideceğiz" dedi ve odamdan cıktı.
Hızla üzerimi değiştirdim ve salona ilerledim .
"93 Ömer piç'inden 45 annenden 23 tanede mesajın var bir bakın istersen " Ömere etmesinden değildi ama " Küfür etmenden hoşlanmıyorum " dedim ve elinden telefonu aldım . Aramaları yok sayıp mesajlara bakındım . whatsapp gruplarından artan konuşmaları sessize almıştım ve baya birikmişti okuyamayacağım kadar . vede Ömerden gelen mesajlar sadece 1 taneydi. Nefesim düzensizleşiyordu. odama gidip sesli mesajları dinlemeye başladım .
"daha gideli yarım saat oldu " Ömerin sesi neşeli geliyordu " bu haber bana çok geç geldi seni kaybettim " yutkundum yalan mı söyleyecek acaba düşüncesiyle dediklerine odakladım.
"Hazal Seni çok seviyorum ve anlatacaklarımı sana böyle açıklayamam nerede olduğunu söyle bana lütfen "
Başka bir sesli mesaj ;
"Hazal 13 saat oldu içi içimi kemiriyor . İstanbula geleceğim bana nerede olduğunu söyle "
ve diğerleri ;
"29 saat oldu seni bulacağım ve sana yapmam gereken açıklamanın aslını anlatma vaktim geldide geçiyor bile . Artık Ailenin haberi var " nedemek Ailemin haberi var ne dönüyor burda.
"Hazal Şuanda Nerede olduğumu bilemezsin , pekala ben söyliyeyim sevgilim senin evindeyim " şaşkınlıktan ağzım açılmıştı. Telefon el değiştirdiğini belirten sesler sonrası Annem konuştu gerçekten benim evimdeydi "Kızım bana ulaşmanı istiyorum konuşmamız gereken şeyler var "
sesli mesajları dinlemeyi bıraktıktan sonra . whatsappa geri döndüm ve Ömerin mesajını Açtım .
"Seni seviyorum ve aynı o anda Kereme söylediğin gibi bana güvenmen gerekiyor " mesajını okuduğumda beynim meraklarla savaşıyordu. telefonu kapattığımda salona gidip . sedefe doğru döndüm ve "Acıktım Hadi çıkalım" dedikten sonra . yüz ifadesinin donukluğuyla karşı karşıya kaldım . iyi görünmüyordu.
"Sedef ne oldu " . dediğimde ilk kez onu ağlarken görmüştüm "İkizim iyi değil eve dönüyorum "
************************
Öncelikle Belli belirsiz yazdığım için üzgünüm ama burda size bir sürü derdimi anlatmayacağım . Aslında bu gün Abim ile Supernatural izleyince bir arkadaşa ihtiyacım olduğunu hissetmiştim ve bu bölümde sedef ve hazal için çok heycanlı planlarım vardı . Ama gelip görelimki benim histerik ruhum yine dram ağırlıklı yazmamı sağladı. amaaa hala o heycanlı bölüme temel hazırlamak için Önce soruları kaldırayım dedim. birşeyler hissetmem gerekiyor ve buda O komik eğlenceli yazmak istediğim bölümlerden önce yaşanmışlıklar olsun diye istediğim bir şeydi. Umarım bu böyle devam etmez biraz okunsa hevesim geliyor . ama ben kaçmayacağım görüşmek üzereee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karaer Otel
ChickLit" merhaba baba " diyerek kapıyı açtığımda her zamanki gibi sağ kolu mehmet amca yanı başındaydı "Merhaba Hazal hayırdır " diyerek karşıladı beni. "biliyorsun liseyi birincilikle bitirdim (2.likle bitirmiş olabilirim ) " "Bilmiş olayım tatlım peki n...