5.Bölüm

52 2 0
                                    

Gözlerimi araladığımda beyaz tavanla kısa bi keşistik. Her insan gibi , aslında şu tavanların bi dili olsada konuşsalar. Yaz tatilimin tatil diyebilecegim o ufak kısmı geride bırakmam gerekiyordu. Parti dündü ve dünde kalacaktı . Artık ben bir çalışandım . Sahi neden geldim ki ben buraya , gitmek istiyorum . Düşüncelerimi bırakarak yatakta oturur pozisyonuna geldim .

Ne oluyor ya . Bu bir savaş . Ne demek gitmek istiyorum . SEN HAZAL KARAER'SİN KENDINE GEL . gerekli gazı kendime verdikten sonra ayaklandım . Banyoda yüzümü iyice vakumladiktan sonra kuruladım . Saçlarımı düzlestirip salaş bi at kuyruğu yaptıktan sonra  kıyafetlerimi giyerek parsonel odasına gitmek için yol aldım .
Sizce ne oldu , hadi bilin bakalım ne oldu . Hani şu meşur asansör de her gün ömerle karşılaştığım yetmiyor birde birlikte kahkahalara boğuldugu hande ile karşılaşıyordum bunlar aynı odadamı sey ediyolardı lan. Tamamen sabrım ölçülüyordu. Telefonumun çalmasına şükrederek onlara yapayca güldüm ve aramakta ısrar eden babama odaklandım .
"Efendim " diyerek telefonu açtıgımda asansorden inmiştik.
Babam telefona "Gunaydın tatlim " diye cevap verdiginde gülümsedim.
"Günaydın tatlım nasilsın " diyerek hem babamın huyuna hem ömerin dikkatine odaklanmıştım .
Gülümsememi genişleterek ordan uzaklastiğimda babama odaklandım .
"Seni çok özledik kızım " diyen babama sadece 1 hafta oldu diye sitemde bulunamazdim. Bende onlari özlemiştim .
"Haydi gelin buraya bende sizi özledim " babam bu dedigime şaşırmış olacağina emindim.
"Sahimi bende annenle zaten otelde olduğumuzu sana haber verecektim "
Annem ve tavsiyeleri beynimde uçuşurken .
" peki nerdesiniz " diye sormayi akil edebilmiştim .
"Resepsyondayiz "demesiyle koridordan cıkmis ve loby e varmistim . Telefonu kapatip onlara doğru ilerledim . Sarılıp 1 haftalik hasret giderme işlemiden sonra babam resepsyondaki calisandan pek hoslanmadigini benim orda durabilecegimi söyledi . Ya daha eglenceli bi iş yokmuydu.
Yüz ifademi begenmeyen babam güldu ve "pekala git yapabilecegin biseyler bul " diyip beni başindan savmıstı . Ona kahkaha atıp annemi cekiştirerek havuzun ordaki cafeye ilerledim . Burasi eglenceliydi bana yeterdi. Neden yetmesindiki gayet iyiydi. Cafedeki barin arka kismina geçip durumu anlattiktan sonra annemi barin diger tarafindaki sandalyelere oturuşunu izledim.
"Anlat bakalim noldu " diye debelenen anneme dogru gozlerimi açarak nefes verdim .
"Dünki parti harikaydi rengarenkti Sonra bi kiz geldi Onu taniyormus ve birlikte takilmaya başladılar " dedim omuzumu asagi yukari hareket ettikten sonra. Bi bez alıp masayi sildim ve anneme soğuk bi içecek doldurdum .
**
Annemle uzun uzun konusmalar sonucu tabiki ona birseyler anlatmamistim. O zaten bana ne kadar sıkıcısın sitemleri yapıp 1 saate kadar yanımdan ayrılmıştı. Ben ise kendimle övünüyordum burda çalısmak gerçekten eglenceliydi Gelip benimle sohpet eden ciftler canayakinlik kuran kızlar ve buz kraliceleri tamam onlarla anlaşamamış olabilirim.

Ben herzaman akşamları havuzlarin daha güzel oldugunu düşünürdüm . Etraf sessizleşmiş çalışanlar dağılmıştı bende ölesine oturuyordum .

Sonra aykkablarimi saatimi ve uzerimi cikartip mayomla kalana kadar soyunup havuza atlamıştım.

Vee aslinda akşamları okadarda güzel olmadigini anladım . Suyun altında biraz eglendikten sonra kenara yüzdüm ve sudan ciktim.

Nefesimi kontrol altina alirken .
"Su soğuk mu ?" Sesin sahibi ömerdi .
Arkamı döndügümde. Havuzun diğer tarafinda dikilmiş duruyordu.
"Buz gibi " diyerek buz gibi suratsizligimla cevap verdim .
"Hadi çık hasta olacaksın " dediģinde "böle gayet iyi " dedim ki hasta olabilirim eminim hava sicaktı ama su biraz soguktu .

" sorun ne benimle hiç konuşmadın " icimden ona saydırirken .
" sorunmu olması gerekiyor." Bozuk atmam lazimdı yumuşamamam lazimdı .
"Dur böle olmuyor " dedi ve suya atladi . Mal ben donuyorum sende donma yazık .Yanıma kadar yüzdü ve kollarini iki yanima sabitledi.
"Sorun ne " tamam azicık ucindan belli etmeliyim .
"Arkadaşın bizi böle görmesin yanlış anlaşılır. " dedim ve Ondan kurtulup merdivenlere dogru yüzdüm . Sudan çıkıp havlu olmadigindan T-shirtimle hafif kurulanip sortumu giydim . O sırada ömerde daha once görmedigim şaşkın bi ifade ile sudan çıktı.

Ve yanıma dogru geldi .
"Handeyi diyorsan o büyükannemin bakıcısının kızı " 5-6 yıldır cok yakın dostuz . Yakın dostuysa neden yaz arkadaşi dedin ulan .

"Pekala herneyse " diyip kalkacakken.
"Ben bi hastalık atlattım . Bundan 5 yıl önceydi yani liseye gec gittim . Sizden 1 yaş büyüğüm . Okulda bi iki ortamımdan başka kimseyle konuşmak dahi istememin sebebi buydu . Buna ragmen hande benim kızkardeşim gibi hep yanımda durdu. "

Hastamiydi gercekten . Gözlerindeki ifadeden çekinmiştim .
"Yani yanımda durduģu için onun çok boş boğaz biri oldugunu kabul etmeyecek deģilim bu yüzden sen yanımızdayken seni kız arkadaşım diye tanıştirmadim .Seni bunaltıp duracaktı ve biz istanbula dönmeden bizim dedikodumuz olacaktı." Dedi ve gülümsedi. Kız arkadaş . Gülümsememi arttırdıktan sonra. Devam etti.
" sen bu gün kimle konuştun tatlım " diyip beni taklit ettiğinde güldüm ve ayağa kalktım . Oda kalkıp kolunu omzuma attığinda.
"Eh bendimde var bi çocukluk arkadaşım . " demiştim. Şaşkın bi yüz ifadesiyle bana döndügünde . Kahakaha atıp . "Babam , babam ve annem buraya geldiler. " gözlerini kısıp bana baktıgında " sen beni kandırmaya utanmiyormusun "diyerek trip konumuna geçmişti.
"Hii babam " diyerek onu korkuttuģumda. Hemen dönüp "ne nerde " yapınca iyice kahkaha atmıştım . Üstü ıslakken ve kolları bana sarılıyken babama gorunmek istememsi cok normaldi.
"Ama  sen hep boyle yapacaksan " diyip ciddileşince durup ne diyor bu bakışımı ona yolladım. Oda durdu yaklaştı yaklaştı . Ve takrar durdu .
"Seni cazalandırırım . "Diyerek uzaklaştı Ben leyla'lara bürünürken . O çoktan uzaklaşmisti bile .

Kafami sallayip kendime gelirken Çok yorulduğumu fark ettim ve dinlenmek için odamın yolunu tuttum.

*****
Hey bilgisayarım bozuldu bu yuzden telefonla yazdım hatalarım varsa özür dilerim bölümu doğum gunümde yazdım. Ilerde okunulursa. Anı olarak kalsin . Görüsmek uzeree

Karaer OtelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin