O konseyin üzerinden ne kadar süre geçtiğini hatırlamıyorum. O gece Nagihan ceza almıştı, Nefise de biraz azarlanmıştı. İkisiyle de olmayan muhabbetim tamamen sona ermişti. O gece içimde adlandıramadığım bir burukluk vardı, bilmiyorum, Nefise yüzündendi galiba. Bizim takıma geldiğindeki beklentim asla bu değildi. Çok iyi anlaşacağımızı düşünmüştüm, ama tabii ki tüm Survivor'a karşı tek olduğumu hesaba katmamıştım. O zamanlar her ağızdan bir ses çıkıyordu, onun da bana önyargılı davranması kendince normaldi belki de, bilmiyorum. Son yedekler aramıza katılmıştı, Sema ile Pınar'ın arasındaki gerginlik hepimizi gölgelemişti, resmen kavga etmiyorduk. Yine olaylı bir konsey dönüşüydü sağ olsun babaannem uslu durmayı bir türlü beceremeyip, Sema'nın adını yılan figürüyle yazdığı için. Sema'dan beklemediğim bir şekilde barakaya gelip Pınar'la konuşmak istedi. Evet, biz de kendi aramızda konuşup yüzleşmelerini sağlıklı bulmuştuk zaten, ama o şekilde ve o saatte yapacağını tahmin etmemiştik, Sema bize bir şey söylememişti. Bir şeyler olacağı belliydi, hiç hayırlı bir geliş değildi o geliş zaten, ama öyle bir ortamı sorsalar da aklıma getiremezdim. Ya her şey birden olmuştu: Sema'nın tekmeleri, Pınar'ın yaygarayı koparıp ayağa kalkması, bizim araya girmeye çalışmamız, birbirlerine dalmaları, erkeklerin gelmesi. O kadar hızlıydı ki, sanki zaman geçmemişti, de on saniye içerisinde olmuştu her şey. Sema'yı uzaklaştırdıktan sonra, çok olmasa da biraz konuşma fırsatımız olmuştu. Ekip gelip Sema'yı adadan uzaklaştırmıştı, bizi de almaya geleceklerini söylemişlerdi. Konseyde olayı anlatmamız isteniyordu. Çok uykum vardı, bir ağacın gövdesine yaslanıp biraz gözlerimi dinlendiriyordum. Üstüme atılan hırkayla yerimden sıçramıştım. BAYA BAYA ATILMIŞTI, HAYVAN GİBİ.
Aleyna: "Napıyosun sen ya?"
Nefise: "Gece gece burada böyle yarı çıplak yatıp, bir de hasta olma diye iyilik yapıyorum. Zaten garanti sayısın seni telafi etmek için bir çaba gösteriyoruz, hasta olup daha da beter etme diye."
Aleyna: "Yaaaa ne kadar düşüncelisin, çok iyisin gerçekten. Ayrıca ben garanti sayı falan değilim, benimle düzgün konuş. Hatta hiç konuşma."
Nefise: "Hadi ya, sana mı sorucam konuşup konuşmayacağımı kızım?"
Aleyna: "Yine başladık kızım muhabbetine. Al işte, konuşma diyorum çünkü sen düzgün konuşmayı bilmiyorsun. Anca oyun kazanırsın, diğer insani fonksiyonların gelişmemiş henüz herhalde."
Nefise: "Gerçekten elimde kalırsın gece gece, sabrımı zorlama Aley" Diyip gitmişti.
Bir dakika, bir dakika, o bana Aley mi demişti?