5.Bölüm ~Duyguları hafifletmek içindir AŞK

340 83 34
                                    

Benden siz okurlarıma ve kendime ☆
Bu yola 'Masum Aşk'a başlarken hiç bir hedefim yoktu.Okunacağını tahmin etmezdim fakat şuan da 700 okuma sayısına ulaştık...Kitap hakkında düşüncelerimi sizlere anlatmak istiyorum.Öncelikle çoğu kişinin hayali kitabının basılması ve ünlü bir yazarak olmak.Benimde en büyük hayalim bu.Çünkü öldükten sonra geriye bırakmak istediğim kendimden bir parça olması...Umay'ı yazarken kendimden parçalar bırakıyorum.
Yusuf'u yazarken hayatımda olmasını istediğim kişiyi bu sayfalarda canlandırmak.
Ahh o ailede ki kişiler çoğumuzun evinde ki o tiplerden.Sizi bunaltmak istemem ama bu kitapta biraz daha buna maruz kalacaksınız :)

Unutma ki duygular, seni sen yapan en değerli hazinelerdir. İçindeki sevgi, merhamet, umut ve neşe, seni başkalarına ışık tutan bir yıldız gibi parlatır. Senin varlığın, dünyaya anlam katan bir şarkının melodisi gibi duyulur.

Senin duygusal derinliklerin, seni gerçek bir insan yapan en güzel özelliklerindir. Kendini keşfetmeye devam et ve içindeki duyguları özgürce ifade et. Çünkü senin duygusal dünyan, senin benzersizliğinin bir yansımasıdır.

"Ne kadar güçlü olursan ol
Bir çift gözlere de yenilirsin"

"Ne kadar güçlü olursan olBir çift gözlere de yenilirsin"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   

Yusuf'un telefonundan gelen arama sesi ile uyanmıştım.Yusuf odadan çıkmasına sebep olan kim aramış merak etmiştim.
Normalde yanımdan ayrılmaz,öyle konuşurdu.Neyse belki bir bildiği vardır diyerek üstümde ki havluyu bedenime sarmaya çalışarak yataktan kalktım.
Yusuf'un dolabından kıyafetlere baktım.
Burda çok kalmadığından seçili kıyafetleri vardı.Elime geçen ilk tişörtü aldım. Havluyu yere bırakarak hızlıca tişörtü giydim.
Tişörtün altına giyebilmek için eşofman aradım fakat dolapta yoktu sanırsam.
Dolabı karıştırırken kapının açılma sesiyle elime aldığım ilk eşofmanı hızlıca giydim.
Yusuf tam karşımda yüzü asılmış bir şekilde duruyordu.

"Noldu Yusuf ?"
Ses gelmedi.Bakmadı bile.

"Yusuf"

Bana doğru yaklaşıp elleriyle saçlarımı topladı.Nefesi yüzümü kesiyordu.

"Şirketten aradılar." Yanımdan uzaklaşıp yatağın yanında gitti. Çarsafları karıştırıyor yatağa bakıyordu.

"Ne arıyorsun"

Başını kaldırıp "Arabanın anahtarını"
Arabanın anahtarını sanki salonda ki masanın üzerinde gibi anımsadım.

Masum  •Aşk• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin