~4

78 14 9
                                    

Jimin

   Ertesi gün hem Jeon ile karşılaşmamak için hem de dün yarım yamalak yaptığım idmanı telafi edebilmek için otobüs yerine bisikletim ile gitmeyi tercih ettim. Evet yol uzun olabilirdi ama başarı-

Kimi kandırıyorum? Sadece Jeon ile karşılaşmamak için bu zahmete giriyordum.

   Dün kurdumun onu gördükten sonra canlanması bir yana dursun ,  tüm gece onu düşünmüştüm. Neden moralinin bozuk olduğuna dair bir sürü senaryo üretmiş olsam da bunu ona hiç bir zaman soramayacağımı biliyordum. Öğrenmenin başka bir yolunu bulmalıydım.

   Bisikletle yolun daha uzun süreceğini bildiğim için olması gerekenden daha da erken evden ayrılmıştım. Yol boyu düşüncelere dalmış olmam hızlı bir şekilde buraya ulaşmamı sağlamıştı neyseki. Hatta ilk gelenlerden biri olmuştum.

  İlk gelenlerden diyorum çünkü belli ki ilk gelen Jeon idi.  Soyunma odasına girdiğimde üstüne giymek üzere olduğu t-shirt sol elinde , sağ eli ise dolabının kapağını tutar vaziyetteydi. Hareket etmeden üst bedeni çıplak yerinde duruyordu. Jungkook'un bu kadar erken gelmesi gerçekten beklenmedikti.

"Bakıyorum da bugün erken teşrif etmişsiniz aramıza Jungkook Bey. Başına taş mı-"

   Bir yandan kendi dolabımın olduğu yere gitmiş -ki bu Jungkookun hemen solundaki dolap oluyor- bir yandan da konuşuyordum ki beni bölen şey Jungkook'un sesi olmuştu.

"Jimin kokuna sahip çık."

    Duyduğum cümle ile yerimde bir kaç saniye donmuştum. Kokumu salmamıştım ki. Evet bisiklet ile geldiğim için terlemiştim ve  kokum biraz daha yoğunlaşmıştı ama bu Jungkook da dahil takımdaki herkesin alışık olduğu bir durumdu. Sonuçta ben de onların terlerindeki alfa kokusuna alışmıştım. Tenisti bu sonuçta?

"Senin için tehlikeli olabilir. 21. Yüzyıldayız sonuçta."

   Jungkook artık daha normal konuşuyordu. Elindeki kapağı bırakmış ve giyinmeye başlamıştı. O sırada yüzüme bir kere bile bakmamıştı . Diyecek birşeyim olmadığı için öylece dikilmeye devam ettim ve en sonunda Jungkook soyunma odasından öylece çıkıp gitti.

   Bugün ki idman dünün aksine gayet dolu ve yorucuydu. Herkes dünün hıncını çıkarmak için neredeyse iki katı çalışmıştı. Bu takımdaki herkes ulusal turnuvaya sanılandan çok daha fazla değer verirdi ve herkes takımdaki zayıf halka olmamak için çok çabalardı.

  Bu yorgunluğun ardından herkesle vedalaşmış ve taksi çağırıp eve gitmeye karar vermiştim. Dolmuşta ayakta dikilebileceğimi sanmıyordum. Taksiyle yolda giderken aklıma düşen şey ise Jungkook ile sabah hariç hiç diyaloğa girmediğimizdi. Normalde olsa ya o ya da ben birbirimize laf atar meydan okurduk. Ama sanırım bugün o cesaret ikimizde de yoktu.

  Saat akşam on civarı yatağımda tüm işlerimi halletmiş; kısa gri şortum , pijama olarak kullandığım gri bol crobum ve dağınık saçlarımla uzanıyordum. Instagramıma gelen bildirime tıkladığımda bunun Jeon Jungkook'dan olduğunu gördüm. İçimde filizlenen garip heyecana engel olmayı çok isterdim ama bir türlü beceremiyordum.Bana neden mesaj atmıştı ki, bu saatte hem de?

                             Jungkook-Jimin

Jeon
Jimin

Park
Efendim Jungkook
Noldu bu saatte

Jeon
Ne mi oldu

Park
Sarhoş falan mısın sen?

Jeon
Hayır
Sadece

Yazıyor...

Yazıyor...

Yazıyor...

Park
Ne yazıp yazıp siliyorsun

Jeon
Hiç bir şey
Sadece

Park
Sadece sadece
Ne amk
Doğru düzgün yazsana

Jeon
Sadece uyku tutmadı işte amk
Ne küfrediyon
Hiç yakışıyor mu ya

Park
Bir dakika bir dakika

Jeon
Ne?

Park
Uykun tutmadı
Ve sende dedin ki
Neden Jimin'e yazmıyorum
Öyle mi?

Jeon
Üf Jimin
Ne kafa ütüledin ya gece gece
Gidiyorum ha

Park
TAMAM TAMAM
DUR GİTME

Jeon
Gitmiim mi?

Park
Jungkook yanlış anlama ama
Acabaaaa
Bir ihtimalll
Kızgınlığına mı girdin deee
Gecenin bir saati
Yazacak omega bulamayınca
Elindekiyle yetinmek amacıyla
Bana yazdın
Bir de ergen kız soruları soruyon gitmiim mi falan
MDKXNWKDNSKDNODNDODND

Jeon
Ya Park kızdırma beni
Ne alaka şimdi
Sence kızgınlığa girsem saat onda altıma girecek omega bulamaz mıyım ben;)

Park
Iyyyy altıma girecek ne ya
Ne kadar ilkel bir cümle

Jeon
Sadece gerçekler minik omega

Park
Hayırdır sen ikidir omega omega
Bakıyorum ağzın alıştı

Jeon
Omega değil misin?

Park
Yeni farkettin herhalde
Ben bir 19 yıldır omegayım
Tabi sen bilirsin

Jeon
Evet
Galiba gerçekten yeni farkettim

Park
Ne demek bu şimdi

Jeon
Bir şey demek değil
Geç oldu
İyi geceler

Park
İyi geceler

Yazardan

Ve o gece iki genç, kurtlarına söz geçirmeye çalışarak düşüncelerle uykuya daldı.

Karşı tarafın da aynı hislere kapıldığını bilmeden.




Arkadaşlar sınav dönemine girmiştik o yüzden hiç vakit bulup yazamadım bölüm maalesef. HATTA YAZMAM GEREKTİĞİNİ BİLE UNUTMUŞUM. Geçen gün birinin yb yorumu sayesinde hatırladım😓😓(teşekkürler onaaa)

Bol bol yorumlayınnn

Sizi seviyorum

My Fucking Turn / JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin